تعمیرات جاروبرقی بوش در قم سرویس

دلایل انتخاب قم سرویس جهت تعمیر جاروبرقی بوش در قم

6-ماه-گارانتی

6 ماه گارانتی

6 ماه گارانتی خدمات ارائه شده در قم سرویس

قطعات-اورجینال

قطعات اورجینال

استفاده از قطعات اورجینال برای تعمیرات

اعزام-فوری-تکنسین

اعزام فوری تکنسین

اعزام فوری تکنسین در منزل پس از هماهنگی

پشتیبانی-24-ساعته

پشتیبانی 24/7

اپراتور های تمام وقت برای پاسخگویی به شما

مراحل ثبت درخواست در قم سرویس

تماس-با-ما

تماس با ما

در صورت خرابی لوازم خانگی خود با ما تماس بگیرید

مشاوره-اولیه

مشاوره اولیه

ارائه مشاوره اولیه برای حل مشکل و ثبت درخواست شما برای تعمیرات

هماهنگی-و-اعلام-هزینه

هماهنگی و اعلام هزینه

اعلام هزینه تعمیرات توسط تکنسین و هماهنگی زمان حضور تکنسین

تعمیر-لوازم-خانگی-در-منزل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

اعزام فوری تکنسین در منزل شما جهت حل و بررسی مشکل دستگاه

دلایل انتخاب مرکز تعمیر جاروبرقی بوش در قم :

  1.  دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر جاروبرقی بوش در قم
  2.  تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان(تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3.  سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4.  حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5.  تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6.  ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7.  استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9.  تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی در قم 10
تعمیرات لوازم خانگی در قم سرویس

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر جاروبرقی بوش در قم:

  1. روشن نشدن جاروبرقی
  2. کم شدن مکش
  3. سر و صدای بیش از حد
  4. خراب شدن سیم جمع کن
  5. دود کردن و سوختن موتور جاروبرقی
  6.  تعویض فیلترها و خرابی لوله جاروبرقی
  7. خرابی کلیدها

ضمانت و گارانتی مرکز قم سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیر جاروبرقی بوش از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا 36 ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.

نمایندگی جاروبرقی بوش در قم

فرض کنید مهمان دارید و مشغول نظافت خانه هستید که ناگهان کاربردی‌ترین وسیله منزل یعنی جاروبرقی ناگهان خاموش می‌شود و دیگر روشن نمی‌شود! حتی تصور این وضعیت نیز ناخوشایند است. از طرفی منزلی که نظافت آن نیمه تمام مانده و از طرف دیگر تصور سوختن موتور جاروبرقی و هزینه‌های تعمیر و یا تعویض آن می‌تواند به شدت ناخوشایند و نگران‌کننده باشد. معمولا سوختن موتور اولین چیزی است که در این مواقع به ذهن ما خطور می‌کند، اما خوب است بدانید دلایل دیگری نیز موجب خاموشی ناگهانی جاروبرقی خواهند شد که در اکثر مواقع این دلایل بسیار ساده هستند و خود شما خواهید توانست آن را رفع کنید. البته در صورتی که موفق به تعمیر جاروبرقی در قم نشدید هیچ جای نگرانی نیست، زیرا پرسنل دلسوز نمایندگی جاروبرقی بوش در قم همواره آماده خدمت رسانی در جهت رفع مشکلات شما عزیزان هستند.

علل خاموش شدن جاروبرقی طبق نظر نمایندگی جاروبرقی بوش در قم

برای خاموشی ناگهانی جاروبرقی بوش دلایل مختلفی وجود دارد که در این مقاله به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

خاموش شدن جاروبرقی به دلیل خراب شدن ترموستات

ترموستات قطعه‌ای است که وظیفه دارد بر میزان فعالیت و دمای موتور جاروبرقی نظارت کند تا در اثر بالا رفتن غیر عادی دما، موتور نسوزد. چنان چه جاروبرقی بیش از حد روشن باشد و موتور داغ شود، ترموستات مدار جاروبرقی را خاموش می‌کند که این امر موجب خاموشی ناگهانی دستگاه خواهد شد. در صورت نیاز در این موقعیت می توانید با نمایندگی جاروبرقی بوش در قم تماس بگیرید. برای رفع مشکل اجازه دهید دستگاه به خوبی خنک شود. سپس مجددا جاروبرقی را روشن نمایید و در صورت عدم رفع مشکل فورا با مرکز تعمیر جاروبرقی بوش در قم تماس بگیرید.

خاموش شدن جاروبرقی به دلیل انسداد خرطومی

گاهی ممکن است آشغال و یا جسم خارجی درون لوله خرطومی یا سر جاروبرقی گیر کند. این امر موجب کاهش قدرت مکش دستگاه شده و سپس لوله به طور کلی مسدود خواهد شد. در این زمان گردش هوا درون جاروبرقی با مشکل مواجه شده و به موتور فشار می‌آید که این امر موجب داغ شدن موتور و در نتیجه خاموشی ناگهانی جاروبرقی خواهد شد. چنان چه لوله را بررسی کردید و انسدادی مشاهده نشد، برای تعمیر جاروبرقی بوش در قم می‌توانید با ما تماس بگیرید و یا به نمایندگی جاروبرقی بوش در قم مراجعه فرمایید. ( تعمیر جاروبرقی بکو در قم )

خاموش شدن جاروبرقی به دلیل اتصالی و یا قطع شدن سیم

جاروبرقی یک وسیله برقی است و اگر به صورت صحیح برق رسانی نشود کار نمی‌کند. به همین دلیل اتصالی سیم و یا قطع شدن سیم می‌تواند باعث خاموشی ناگهانی دستگاه شود. زمانی که شما سیم جاروبرقی را بیرون کشده و جارو را تکان می‌دهید، امکان قطع شدن سیم وجود دارد. برای رفع مشکل می‌توانید از نمایندگی جاروبرقی بوش در قم کمک بخواهید و یا در صورت نیاز به حضور تکنسین مجرب، با ما در واحد تعمیر جاروبرقی بوش در قم تماس بگیرید. برای جلوگیری از این اتفاق بهتر است سیم جاروبرقی را تا انتها بیرون نکشید. همچنین در صورت نیاز به جابجا کردن جاروبرقی برای نظافت قسمت دیگری از منزل، بهتر است به جای کشیدن سیم، آن را از پریز کشیده و در جای مناسب دیگری به برق بزنید.

نتیجه‌گیری و رفع مشکل در نمایندگی جاروبرقی بوش در قم

در این مقالع به بررسی چندین دلیل مهم برای خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی پرداختیم و راهکارهایی ارائه دادیم تا خود شما بتوانید در منزل به رفع مشکل بپردازید. نمایندگی جاروبرقی بوش در قم با پرسنل آموزش دیده و مجرب در تمامی ایام هفته در کنار شماست تا تمامی ایرادات جاروبرقی بوش شما را حل کند و شما را از سردرگمی و کلافگی نجات دهد. در صورت نیاز به تعمیرات در محل می توانید با تعمیر جاروبرقی بوش در قم تماس بگیرید. از این که تا پایان این مطلب درباره مشکلات جاروبرقی با ما همراه بودید از شما بسیار سپاسگزاریم.

ضمانت و گارانتی مرکز قم سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیر جاروبرقی بوش از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا 36 ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.