تعمیر لباسشویی ایندزیت در قم

دلایل انتخاب قم سرویس جهت تعمیر لباسشویی ایندزیت در قم

6-ماه-گارانتی

6 ماه گارانتی

6 ماه گارانتی خدمات ارائه شده در قم سرویس

قطعات-اورجینال

قطعات اورجینال

استفاده از قطعات اورجینال برای تعمیرات

اعزام-فوری-تکنسین

اعزام فوری تکنسین

اعزام فوری تکنسین در منزل پس از هماهنگی

پشتیبانی-24-ساعته

پشتیبانی 24/7

اپراتور های تمام وقت برای پاسخگویی به شما

مراحل ثبت درخواست در قم سرویس

تماس-با-ما

تماس با ما

در صورت خرابی لوازم خانگی خود با ما تماس بگیرید

مشاوره-اولیه

مشاوره اولیه

ارائه مشاوره اولیه برای حل مشکل و ثبت درخواست شما برای تعمیرات

هماهنگی-و-اعلام-هزینه

هماهنگی و اعلام هزینه

اعلام هزینه تعمیرات توسط تکنسین و هماهنگی زمان حضور تکنسین

تعمیر-لوازم-خانگی-در-منزل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

اعزام فوری تکنسین در منزل شما جهت حل و بررسی مشکل دستگاه

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی ایندزیت در قم

  1. روشن نشدن ماشین لباسشویی ایندزیت و یا صفحه نمایش
  2. مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  3. سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی ایندزیت
  6. بسته نشدن درب ماشین لباسشویی ایندزیت
  7. آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  8. باز نشدن درب ماشین لباسشویی ایندزیت
  9. آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  10. عدم ورود آب به لباسشویی ایندزیت
دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی در قم 10
تعمیرات لوازم خانگی در قم سرویس

۱۰ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیرات لباسشویی ایندزیت جهت تعمیر و سرویس

  1.  دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر لباسشویی ایندزیت در قم
  2.  تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان (تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3.  سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4.  حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5.  تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6.  ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7.  استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9.  تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت قم سرویس | تعمیر ، نصب و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش قم سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه قم سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات و سرویس ماشین لباسشویی ایندزیت ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ماشین لباسشویی ایندزیت باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت در قم برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی لباسشویی ایندزیت در قم

لباسشویی ایندزیت یکی از پر فروش ترین لباسشویی‏ ها در کشور محسوب می‏گردد و دارای طرفداران بسیار زیادی می‏باشد. لباسشویی‏های ایندزیت نسبت به دیگر انواع ماشین‏های لباسشویی دارای طراحی منحصر به فرد تر و اجزای باکیفیت تری است. اما برخی از معایب در لباسشویی ‏های ایندزیت وجود دارند که سبب کاهش کیفیت آن می‏شوند. به همین دلیل برای برطرف سازی مشکلات این دستگاه باید به نمایندگی لباسشویی ایندزیت در قم مراجعه نمایید. ناگفته نماند که متخصصان قادر هستند تعمیر لباسشویی ایندزیت در قم را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

علت لرزش بالای خشک کن ماشین لباسشویی ایندزیت

یکی از مسائلی که سبب ناخوشایندی کاربران ماشین لباسشویی ال جی گشته، لرزش زیاد آن در زمان روشن بودن خشک کن می‏باشد. لباسشویی های ایندزیت قادر به خشک کردن لباس در 7 الی 10 دقیقه با دور 1400 دور در دقیقه هستند. به دلیل دور بسیار بالا، برخی از اوقات بلبرینگ ‏های موتور دارای مشکل می‏شوند و لرزش را افزایش می‏دهند. در چنین مواقعی به منظور تعمیر لباسشویی در قم باید سریعا دستگاه را به نمایندگی لباسشویی ایندزیت در قم ببرید تا متخصصان به بهترین شکل ممکن ماشین لباسشویی را تعمیر نمایند.

دلیل خشک نشدن لباس و رفع آن در نمایندگی لباسشویی ایندزیت در قم

در برخی از مواقع، ممکن است در زمان در آوردن لباس شسته شده از داخل ماشین لباسشویی البسه به طور کامل خشک نشده باشند. این امر زمانی رخ می‏دهد که خشک کن عملکرد خوبی نداشته است. به همین دلیل، باید برای تعمیر لباسشویی ایندزیت در قم اقدام کنید تا متخصصان اصلاحیه های برنامه نویسی سیستم هوشمند را انجام دهند و درصورت لزوم قطعات موتور خشک کن را تعویض نمایند.

علت باز نشدن درب ماشین لباسشویی ایندزیت

در برخی از مواقع ممکن است درب لباسشویی پس از اتمام شستشو، باز نشود و روی حالت قفل بماند. این امر زمانی رخ می‏دهد که قفل الکتریکی لباسشویی یا سیستم فرمان دهنده هوشمند دچار مشکل شده باشد. در چنین مواقعی اگر اقدامی جهت باز نمودن درب قفل شده لباسشویی انجام دهید، ممکن است درب دچار شکستگی و آسیب شود. به همین دلیل، در این شرایط باید به نمایندگی لباسشویی ایندزیت در قم مراجعه کنید تا متخصصان به بهترین شکل ممکن، مشکل قفل شدن درب را برطرف سازند.

چرا آلارم ماشین لباسشویی به صدا در می‏آید؟

آلارم از مهم ترین بخش‏های ماشین لباسشویی ایندزیت محسوب می‏گردد که به صدا در آمد آن، هشداری را به کاربران می‏دهد. در برخی از مواقع، ممکن است آلارم لباسشویی به گوش شما پس از اتمام شستشو برسد؛ این نوع آلارم خطری ندارد. ولی اگر آلارم لباسشویی در حال شستشو لباس، مرحله آبکشی و خشک کن فعال شود، یعنی در عملکرد لباسشویی اختلالی به وجود آمده است. در چنین شرایطی سعی کنید لباسشویی را خاموش کنید و از برق بکشید. ناگفته نماند که روشن کردن مجدد ماشین لباسشویی در چنین شرایطی مجاز نیست. در این موقع تنها باید برای تعمیر لباسشویی ایندزیت در قم اقدام کنید و آن را به نمایندگی مجاز و معتبر منتقل نمایید.

دلیل روشن نشدن لباسشویی و تعمیر آن در نمایندگی لباسشویی ایندزیت در قم

یکی از عواملی که سبب نگرانی و ترس کاربران لباسشویی ایندزیت می‏گردد، روشن نشدن آن در هنگام فشردن کلید پاور می‏باشد. البته چنین مشکلی زیاد نگران کننده نیست چرا که ممکن است مشکلی جزئی در سیستم الکتریکی لباسشویی به وجود آمده باشد یا کلید پاور دچار مشکل گردیده باشد. در این مواقع، اگر تلاش‏ های شما برای روشن کردن لباسشویی نتیجه ای نداشت، پیشنهاد می‏شود آن را از برق بکشید و برای تعمیر لباسشویی ایندزیت در قم ، آن را به نمایندگی مجاز و معتبر منتقل نمایید تا متخصصان در کمترین زمان ممکن مشکل رابرطرف سازند.

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز قم سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی ماشین لباسشویی ایندزیت در قم سرویس از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد. مجموعه قم سرویس برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.