تعمیر لباسشویی آاگ در قم

دلایل انتخاب قم سرویس جهت تعمیر لباسشویی آاگ در قم

6-ماه-گارانتی

6 ماه گارانتی

6 ماه گارانتی خدمات ارائه شده در قم سرویس

قطعات-اورجینال

قطعات اورجینال

استفاده از قطعات اورجینال برای تعمیرات

اعزام-فوری-تکنسین

اعزام فوری تکنسین

اعزام فوری تکنسین در منزل پس از هماهنگی

پشتیبانی-24-ساعته

پشتیبانی 24/7

اپراتور های تمام وقت برای پاسخگویی به شما

مراحل ثبت درخواست در قم سرویس

تماس-با-ما

تماس با ما

در صورت خرابی لوازم خانگی خود با ما تماس بگیرید

مشاوره-اولیه

مشاوره اولیه

ارائه مشاوره اولیه برای حل مشکل و ثبت درخواست شما برای تعمیرات

هماهنگی-و-اعلام-هزینه

هماهنگی و اعلام هزینه

اعلام هزینه تعمیرات توسط تکنسین و هماهنگی زمان حضور تکنسین

تعمیر-لوازم-خانگی-در-منزل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

اعزام فوری تکنسین در منزل شما جهت حل و بررسی مشکل دستگاه

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی آاگ در قم

روشن نشدن ماشین لباسشویی آاگ و یا صفحه نمایش

مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن

تخلیه نکردن آب پس از شستشو

معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی آاگ

بسته نشدن درب ماشین لباسشویی آاگ

آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

باز نشدن درب ماشین لباسشویی آاگ

آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

عدم ورود آب به لباسشویی آاگ

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی در قم 10
تعمیرات لوازم خانگی در قم سرویس

۱۰ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیرات لباسشویی آاگ جهت تعمیر و سرویس

دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر لباسشویی آاگ در قم

تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان (تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).

سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ قم سرویس | تعمیر و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش قم سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه قم سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات و سرویس ماشین لباسشویی آاگ ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ماشین لباسشویی آاگ باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ در قم برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی لباسشویی آاگ در قم     

آاگ یک برند آلمانی است که در زمینه تجهیزات و لوازم برقی فعالیت می­کند. شرکت آاگ فعالیت خود را از 1951 آغاز کرده است.  بنابراین بدیهی است که از برندهای معروف و شناخته شده جهان باشد. برند آاگ به دلیل قدمت زیاد و تولید محصولات منحصربه‌فرد توانسته محبوبیت زیادی را بین تمام مردم دنیا کسب کند به همین دلیل نمایندگی‌های این برند در سراسر دنیا برای خدمات رسانی سریع و رفع مشکلات احتمالی که ممکن است برای هر وسیله الکترونیکی ایجاد شود، راه اندازی شده است. از جمله محصولات خاص این شرکت، می­توان به ماشین لباسشویی اشاره کرد. نمایندگی لباسشویی آاگ در قم، تمامی خدمات نصب و تعمیر لباسشویی آاگ در قم را با کیفیت عالی به شما مشتریان محترم ارائه می­دهد. از آن جایی که امروزه تقریبا تمامی افراد از لباسشویی استفاده می­کنند و این وسیله به یکی از ضروری­ ترین لوازم برقی مورد استفاده تبدیل شده است، در ادامه به متداول­ ترین مشکلات این وسیله برقی پر کاربرد اشاره می­کنیم.

روشن نشدن ماشین لباسشویی و تعمیر آن در نمایندگی لباسشویی آاگ در قم

یکی از رایج­ ترین مشکلاتی که ممکن است برای لباسشویی رخ دهد، روشن نشدن آن است. در صورت بروز چنین مشکلی ابتدا باید اتصال صحیح دو شاخه به پریز بررسی شود. اگر دو شاخه به پریز متصل بود، ممکن است عوامل دیگری از جمله خرابی مجموعه کلید، ایراد در برد اصلی، خرابی قفل ایمنی درب، بسته نشدن کامل درب لباسشویی، ایراد در موتور لباسشویی و…. علت بروز این مشکل باشند. در چنین شرایطی توصیه می­شود برای تشخیص و عیب یابی دستگاه خود با نمایندگی لباسشویی آاگ در قم تماس بگیرید و از تکنسین ­های مجربی که سابقه تعمیر لباسشویی آاگ در قم را دارند، کمک بگیرید.

آبگیری نکردن لباسشویی و رفع این مشکل در نمایندگی لباسشویی آاگ در قم

در برخی شرایط ممکن است لباسشویی روشن شود؛ اما با عدم آب گیری دستگاه مواجه شوید. آبگیری نکردن لباسشویی می­تواند علل مختلفی داشته باشد. از جمله این عوامل می­توان به قطع شدن سیم­ های رابط بین ﮐﻠﯿﺪ ﺗﺎﯾﻤﺮ لباسشویی آاگ، ﻣﯿﮑﺮوﺳﻮﺋﯿﭻ، ﻫﯿﺪرواﺳﺘﺎت و ﺷﯿﺮ اشاره کرد. تکنسین ­های تعمیر لباسشویی آاگ در قم به راحتی می­توانند عامل ایجاد مشکل را شناسایی کنند و در حل آن به شما یاری رسانند.

انجام ندادن عملیات بعدی در ماشین لباسشویی آاگ

ممکن است لباسشویی بعد از انجام عملیات آبگیری، عملیات جدیدی را شروع نکند. در چنین شرایطی ممکن است در هیدرو استات لباسشویی خرابی ایجاد شده باشد، در این صورت باید با نمایندگی لباسشویی آاگ در قم تماس بگیرید. این احتمال وجود دارد که  هیدرواستات دستگاه دچار نقص جدی شده است و باید تعویض شود. از آن جایی که هیدرواستات لباسشویی یک قطعه غیر قابل تعمیر است و حتما باید تعویض شود بهتر است از تکنسین ­های تعمیر لباسشویی آاگ در قم کمک بگیرید.

روشن نشدن ماشین لباسشویی با چرخاندن ولوم تایمر

در برخی از شرایط ممکن است که پس از چرخاندن ولوم تایمر، لباسشویی روشن نشود، در چنین شرایطی ممکن است که کلید لباسشویی خراب باشد، ترمینال وارد کلید اصلی نشده باشد، میکروسوییچ دچار ایراد شده باشد، هیدرو استات خراب شده باشد و… اگر با وجود بررسی موارد گفته شده، مشکل و خرابی لباسشویی شما همچنان ادامه دارد، برای تعمیر لباسشویی در قم فورا با افراد متخصص و حرفه­ ای تماس بگیرید تا دستگاه شما را از نزدیک عیب یابی کنند.

صدای زیاد ماشین لباسشویی در حین انجام کار

ممکن است لباسشویی در حین انجام کار سروصدای زیادی تولید کند، این مشکل می‌تواند ناشی از خرابی بلبرینگ‌ها، شکستن سه نظام نگهدارنده درام، خراب بودن تسمه، خرابی در قسمت بلبرینگ‌های موتور شستشو و… باشد. برای تشخیص و عیب یابی دقیق ماشین لباسشویی می‌توانید به نمایندگی لباسشویی آاگ در قم مراجعه کنید و اگر به تهیه قطعات شکسته و یا خراب شده احتیاج بود، با اطمینان از اصل بودن قطعات از این مراکز، قطعات مورد نیاز را خریداری کنید.

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز قم سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی ماشین لباسشویی آاگ در قم سرویس از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد. مجموعه قم سرویس برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.