مراحل ثبت درخواست تعمیر تلویزیون سامسونگ در قم

نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در قم | تعمیر، نصب و سرویس

برند سامسونگ (SAMSUNG) که از برندهای محبوب در ایران بوده، دارای نمایندگی های بسیاری در کشور عزیزمان می باشد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش قم سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها، اقدام به ارائه سرویس و تعمیر تلویزیون سامسونگ با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه قم سرویس با برخورداری از تکنسین های متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس، نصب و تعمیر تلویزیون سامسونگ در قم (SAMSUNG)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده که به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمت رسانی به هموطنان عزیزمان می باشد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در قم :

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل 15 سال و مختص تعمیر تلویزیون سامسونگ در قم
  •  سعی در تعمیر قطعات معیوب و اجتناب از تعویض آن
  •  کمترین زمان ممکن برای حاضر شدن در منزل و یا محل کار شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  •  تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی و حتی پاین تر از آن
  •  ضمانت کتبی و گارانتی قطعات تعویض شده از شش تا 36 ماه
  •  استفاده از قطعات فابریکی و اصلی
  •  سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی
  •  تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود.)
نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در قم
نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در قم

 دلایل عمده مشتریان جهت تعمیرات تلویزیون سامسونگ در قم :

1– سیاه شدن قسمتی از تصویر و یا راه راه شدن
2– نداشتن صدا یا تصویر
3– خاموش و روشن شدن ناگهانی تصویر
4– چشمک زدن چراغ پاور به صورت ممتد
5– روشن نشدن تلویزیون و خرابی بک لایت ها
6– کم نور بودن صفحه نمایش تلویزیون ال سی دی یا ال ای دی
7– قطع یا وصل شدن تصویر پس از استفاده طولانی از دستگاه
8– شکستن پنل ال سی دی بر اثر افتادن، ضربه و یا فشار به هنگام تمیز کردن

نمایندگی تلویزیون سامسونگ در قم

یکی از برندهای پرفروش در کلیۀ لوازم خانگی سامسونگ است که تلویزیون‌های آن نیز شهرت زیادی دارند. مسلماً برای خرید تلویزیون یکی از گزینه‌های خوبی که در ذهن دارید سامسونگ است. علاوه بر کیفیت خوب صدا و تصویر در تلویزیون‌های سامسونگ، یکی از نقاط قوت آن نسبت به برخی برندهای دیگر خدمات پس از فروش فعال در اغلب شهرها می‌باشد. تلویزیون‌های این برند نیز ممکن است خراب شوند و داشتن نمایندگی برای تعمیرات کار شما را بسیار ساده‌تر خواهد کرد. پیدا کردن مرکز مجاز تعمیرات خود روندی طولانی است. کسانی که ساکن قم هستند و در تلویزیون سامسونگ خود به مشکلی برخورده‌اند دیگری نیازی نیست به دنبال فرد مطمئنی برای تعمیر تلویزیون باشند. تنها کافی است برای هرگونه خدمات تعمیر تلویزیون در قم با ما در نمایندگی تلویزیون سامسونگ در قم تماس بگیرید.

نمایندگی تلویزیون سامسونگ در قم

بررسی دلیل دیر روشن شدن دستگاه در تلویزیون‌های سامسونگ

گاهی پیش می‌آید با فشردن دکمۀ پاور باید مدتی منتظر بمانید تا دستگاه شما روشن شود. البته در برند سامسونگ این مشکل بیشتر در تلویزیون‌های ال سی دی دیده می‌شود که مدت زیادی از زمان کار آن‌ها گذشته است. اگر آشنایی با ساختار تلویزیون‌ها ندارید برای بررسی مشکل همان ابتدا با نمایندگی تلویزیون سامسونگ در قم تماس بگیرید. دیر روشن شدن تلویزیون اغلب با ایرادی در پاور دستگاه شما مرتبط خواهد بود. بیشتر اوقات این مشکل یک باره شروع نمی‌شود. شما در ابتدا می‌بینید کمی چراغ استند بای چشمک زده و بعد دستگاه روشن می‌شود. اما به مرور مشکل بیشتر شده و با خراب شدن شدیدتر پاور خاموشی مرتباً طولانی‌تر خواهد شد. برای رفع مشکل پاور و تعمیر تلویزیون سامسونگ در قم با همکاران ما در نمایندگی تلویزیون سامسونگ در قم تماس بگیرید.

بررسی قطع صدا زمان روشن بودن دستگاه توسط نمایندگی تلویزیون سامسونگ در قم

اگر تلویزیون را روشن می‌کنید و می‌بینید تصویر دارد ولی هیچ صدایی از آن پخش نمی‌شود تنظیمات را چک کنید. اگر در تنظیمات تلویزیون صدا را قطع نکرده‌اید باید به سراغ بلندگوهای دستگاه بروید. در تلویزیون‌های جدید بلندگوهای بسیار حساسی استفاده می‌شود که کوچک‌ترین ایراد در آن‌ها می‌تواند تا حد زیادی روی کیفیت صدا اثر گذاشته یا حتی کلاً باعث قطعی صدا شود. اگر ایرادی در بلندگوها دیده نشد برای بررسی مین برد با نمایندگی تلویزیون سامسونگ در قم تماس بگیرید. این قطعه در تلویزیون مانند یک فرمانده عمل کرده و تمام فرمان‌های مربوط به صدا و تصویر در دستگاه را صادر می‌کند. هر زمان خواستید برای تعمیر تلویزیون سامسونگ در قم با ما در تماس باشید.

چشمک‌زن شدن چراغ تلویزیون در سامسونگ

اگر متوجه شده‌اید چراغ جلوی دستگاه شما به حالت چشمک‌زن درآمده ولی تلویزیون روشن نمی‌شود باید بدانید به احتمال زیاد با مشکلی در پاور دستگاه و یا برد پاور مواجه هستید. برای بررسی این دو قطعه می‌توانید از کارشناسان نمایندگی تلویزیون سامسونگ در قم کمک بگیرید. در اغلب موارد ایراد ظاهر شده در هریک از این دو قطعه قابل رفع است و با تعمیر آن مشکل تلویزیون از بین می‌رود. باید در نظر داشت در صورت سالم بودن هردو این‌ها مین برد را چک کرد. شاید ایرادی در مین برد به وجود آمده باشد. گاهی لازم است مین برد عوض شود. می‌توانید برای تعمیر تلویزیون سامسونگ در قم با ما در تماس باشید.

تعمیر تلویزیون سامسونگ در قم

بررسی علت سیاهی نیمی از صفحه نمایش در نمایندگی تلویزیون سامسونگ در قم

می‌توانید قبل از هرکار به بخش تنظیمات تلویزیون بروید. اگر در آن صفحه هم شاهد تاریک بودن نیمی از تصویر شدید باید بدانید نیاز به رسیدگی فوری وجود دارد. در چنین مواردی اغلب مشکلی جدی دیده می‌شود که لازم است برای حل آن از متخصصین این کار کمک بگیرید. با نمایندگی تلویزیون سامسونگ در قم در تماس باشید.

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز قم سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در قم از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا 36 ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تلویزیون سامسونگ در قم

تعمیر تلویزیون سامسونگ در قم | مرکز تعمیرات قم سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر قم ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن محدوده شمال: ۲۲۲۲۷۳۷۸ – ۲۲۱۱۱۱۵۹

تلفن محدوده غرب : ۴۴۴۵۴۱۰۰ -۴۴۴۸۹۳۹۶ 

 تلفن محدوده شرق: ۷۷۱۳۱۶۹۴

تلفن محدوده مرکز : ۰۹۱۹۰۹۷۴۸۱۱

مناطق تحت پوشش تعمیر در قم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *