مراحل ثبت درخواست تعمیر تلویزیون اسنوا  در قم

نمایندگی تعمیرات تلویزیون اسنوا در قم | تعمیر، نصب و سرویس

برند اسنوا (SNOWA) که از برندهای محبوب در ایران بوده، دارای نمایندگی های بسیاری در کشور عزیزمان می باشد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش قم سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها، اقدام به ارائه سرویس و تعمیر تلویزیون اسنوا با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه قم سرویس با برخورداری از تکنسین های متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس، نصب و تعمیر تلویزیون اسنوا در قم (SNOWA)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده که به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمت رسانی به هموطنان عزیزمان می باشد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر تلویزیون اسنوا در قم :

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل 15 سال و مختص تعمیر تلویزیون اسنوا در قم
  •  سعی در تعمیر قطعات معیوب و اجتناب از تعویض آن
  •  کمترین زمان ممکن برای حاضر شدن در منزل و یا محل کار شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  •  تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی و حتی پاین تر از آن
  •  ضمانت کتبی و گارانتی قطعات تعویض شده از شش تا 36 ماه
  •  استفاده از قطعات فابریکی و اصلی
  •  سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی
  •  تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود.)
نمایندگی تعمیرات تلویزیون اسنوا در قم
نمایندگی تعمیر تلویزیون اسنوا در قم

 دلایل عمده مشتریان جهت تعمیرات تلویزیون اسنوا در قم :

1– سیاه شدن قسمتی از تصویر و یا راه راه شدن
2– نداشتن صدا یا تصویر
3– خاموش و روشن شدن ناگهانی تصویر
4– چشمک زدن چراغ پاور به صورت ممتد
5– روشن نشدن تلویزیون و خرابی بک لایت ها
6– کم نور بودن صفحه نمایش تلویزیون ال سی دی یا ال ای دی
7– قطع یا وصل شدن تصویر پس از استفاده طولانی از دستگاه
8– شکستن پنل ال سی دی بر اثر افتادن، ضربه و یا فشار به هنگام تمیز کردن

نمایندگی تلویزیون اسنوا در قم

تلویزیون‌های جدید بسیار پیشرفته شده‌اند و امکانات زیادی را فراهم می‌سازند. اما نسبت به تلویزیون‌های قدیم بسیار حساس‌تر بوده و به شکل پیچیده‌تری ساخته شده‌اند. بنابراین کارهای تعمیراتی روی آن‌ها سخت‌تر بوده و نیاز به تخصص و مهارت بالایی دارد. کوچک‌ترین ضربه می‌تواند برای همیشه تلویزیون را خراب کرده و طوری آسیب بزند که دیگر قابل تعمیر نباشد. پس باید با آن‌ها کاملاً محتاط و با دقت برخورد کنید. اما به هرحال ممکن است با وجود دقت زیاد شما، گاهی مشکلی در دستگاه به وجود آمده و نیاز به یک فرد متخصص برای بررسی آن داشته باشد. باید بدانید با وجود افراد زیادی که مشغول به انجام این کار هستند همه قابل اعتماد نبوده و حتماً با نمایندگی در تماس باشید. برای برند اسنوا می‌توانید در هر زمان از روز با نمایندگی تلویزیون اسنوا در قم تماس بگیرید. کلیۀ امور نصب و تعمیر تلویزیون در قم زیر نظر کارشناسان مجرب و آموزش دیده صورت می‌گیرد.

برخی از مشکلات در اغلب تلویزیون‌ها متداول هستند و حتی گاهی خودتان می‌توانید مشکل را حل کنید. ما در ادامه برخی از ایرادهای متداول و علت بروز هریک را شرح می‌دهیم. اما از آنجایی که ساختار تلویزیون‌های جدید حساس است بدون داشتن تخصص دست به تعمیر نزده و حتماً از کارشناسان نمایندگی تلویزیون اسنوا در قم کمک بگیرید.

نمایندگی تلویزیون اسنوا در قم

دستگاه خود به خود خاموش می‌شود

در بین برنامۀ تلویزیونی مورد علاقۀ شما ناگهان دستگاه خاموش می‌شود. این شما را بسیار عصبانی و ناراحت خواهد کرد. اگر این اتفاق چند بار تکرار شد باید حتماً علت را بررسی نمایید. می‌توانید برای تعمیر تلویزیون اسنوا در قم از نیروهای ما در نمایندگی تلویزیون اسنوا در قم کمک بگیرید. خاموش شدن ناگهانی تلویزیون به دلیل اختلال در سوکت یا مین برد می‌تواند باشد. همچنین وجود مشکل در شاسی تغذیه نیز باید بررسی شود. بدون داشتن تخصص کافی دست به کاری نزنید.

بررسی علت نقاط پر نور یا کم نور در صفحه توسط نمایندگی تلویزیون اسنوا در قم

اگر در صفحۀ تلویزیون شما نقاطی پرنورتر یا کم‌نورتر از تصویر دیده می‌شوند به احتمال زیاد علت آن سوختن پیکسل‌ها است. با سوختن یا خراب شدن هر پیکسل محل آن تیره خواهد شد. البته در برخی موارد خراب شدن برد تلویزیون نیز می‌تواند این حالت را ایجاد کند. برای بررسی دقیق و تعمیر تلویزیون اسنوا در قم، حتماً از تعمیرکاران معتبر کمک بگیرید. نمایندگی تلویزیون اسنوا در قم آمادۀ پاسخگویی به درخواست‌های شما عزیزان است.

چرا هر بار دستگاه خاموش می‌شود تنظیمات ریست می‌گردند

گاهی پیش می‌آید با خاموش کردن تلویزیون تمام تنظیمات آن پاک شده و ریست می‌شود. تمام کانال‌هایی که تنظیم کرده بودید از بین می‌روند. در چنین مواردی به احتمال زیاد مشکل در آی سی تلویزیون شما به وجود آمده است. شاید نیاز به تعویض کلی آی سی وجود داشته باشد. می‌توانید همین حالا با نمایندگی تلویزیون اسنوا در قم تماس بگیرید.

تعمیر تلویزیون اسنوا در قم

یافتن علت به هم خوردن رنگ صفحه نمایش به کمک نمایندگی تلویزیون اسنوا در قم

اغلب اوقات بعد از ضربه خوردن به تلویزیون شاهد به هم خوردن رنگ‌ها در صفحه نمایش خواهید بود. در اصل بر اثر ضربۀ وارد شده کریستال مایع در دستگاه شما پخش خواهد شد. اگر مطمئنید دستگاه شما ضربه نخورده است چک کنید آب روی آن نریخته و خیس نشده باشد. برای جلوگیری از ریختن آب و وارد شدن ضربه به صفحه نمایش می‌توانید از محافظ‌های صفحه استفاده کنید. برای بررسی دقیق علت خرابی و امکان تعمیر می‌توانید با نمایندگی تلویزیون اسنوا در قم در تماس باشید. توصیه می‌شود تمام امور مربوط به تعمیر تلویزیون اسنوا در قم را به مراکز معتبر و نیروهای آموزش دیده و متخصص بسپارید.

 

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز قم سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی تعمیرات تلویزیون اسنوا در قم از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا 36 ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تلویزیون اسنوا در قم

تعمیر تلویزیون اسنوا در قم | مرکز تعمیرات قم سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر قم ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن محدوده شمال: ۲۲۲۲۷۳۷۸ – ۲۲۱۱۱۱۵۹

تلفن محدوده غرب : ۴۴۴۵۴۱۰۰ -۴۴۴۸۹۳۹۶ 

 تلفن محدوده شرق: ۷۷۱۳۱۶۹۴

تلفن محدوده مرکز : ۰۹۱۹۰۹۷۴۸۱۱

مناطق تحت پوشش تعمیر در قم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *