مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال زیمنس

نمایندگی تعمیرات یخچال زیمنس در قم | تعمیر، نصب و سرویس

برند زیمنس (SIEMENS) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال و ساید بای ساید نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش قم سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت تعمیرات را نموده است.گروه قم سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه نصب، سرویس و تعمیر یخچال زیمنس در قم (SIEMENS)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال و ساید بای ساید های زیمنس باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال زیمنس در قم برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی یخچال زیمنس در قم

۱۰ دلیل انتخاب مرکز تعمیر یخچال زیمنس در قم :

  1.  دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر یخچال زیمنس در قم
  2.  تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان(تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3.  سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4.  حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5.  تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6.  ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7.  استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9.  تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال زیمنس در قم :

  1. یخچال از کار افتاده و خنک نمی کند
  2. یخ زدن کندانسور
  3. روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور
  4. مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  5. روشن نشدن یخچال و یا صفحه نمایش
  6. تعویض و نصب فیلتر تصفیه آب یخچال
  7. تعمیر و تعویض انواع سنسور
  8. ترمو فیوز در فریزر ساید بای ساید
  9. تعویض و نصب تایمر به همراه ترمو دیسک
  10. پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
  11. عدم کارکرد فن
تعمیر یخچال زیمنس در قم

نمایندگی یخچال زیمنس در قم

از آنجایی که همۀ افراد از یخچال در خانه‌های خود استفاده می‌کنند، تعمیرات یخچال موضوعی است که ممکن است هرکدام روزی با آن سروکار داشته باشند. عیب‌یابی و تعمیر یخچال کاری تخصصی است که نیاز به مهارت بالایی دارد. یک تعمیرکار حرفه‌ای باید بتواند به خوبی ایرادهای یخچال را شناخته و تشخیص دهد به چه علت ایجاد شده‌اند. فردی که تخصص کافی نداشته باشد ممکن است آسیب بیشتری را به دستگاه شما وارد کند. به همین علت برخی برندها دارای نمایندگی‌های مجاز و معتبری هستند تا در صورت بروز مشکل سردرگم نشده و بتوانید از کارشناسان آن‌ها کمک بگیرید. زیمنس یکی از آن‌هاست. نمایندگی یخچال زیمنس در قم مانند نمایندگی‌های این برند در شهرهای دیگر، دارای نیروهای متخصص و آموزش دیده‌ای است که می‌توانند در هر مشکلی راهنمای خوبی برای شما باشند. اگر برای تعمیر یخچال زیمنس در قم نیاز به کمک داشتید تنها کافی است با همکاران ما در نمایندگی یخچال زیمنس در قم تماس بگیرید. در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی خواهد شد.

برخی از نکاتی کلیدی برای نگهداری از یخچال زیمنس

خرید یخچال هزینۀ زیادی برای شما خواهد داشت. و تعمیرات نیز گاهی مخارج کمی ندارند. پس بهتر است با استفادۀ صحیح از یخچال و رعایت برخی نکات به طول عمر دستگاه خود بیفزایید. یخچال شما باید در محیطی خشک نصب شده و دور از هرگونه رطوبت قرار گیرد. تهویۀ هوا در اتاق وجود داشته باشد. نظافت مرتب یخچال را در برنامۀ خود داشته باشید. همیشه زمان تمیز کردن یخچال، که برای تایم طولانی‌تری درب باز می‌ماند، حتماً آن را خاموش کنید. کندانسور یخچال در قسمت پشت آن نصب شده است، گاهی آن را با جاروبرقی تمیز کنید. اگر برای نصب یخچال سؤالی دارید می‌توانید با نمایندگی یخچال زیمنس در قم تماس بگیرید. کلیۀ خدمات نصب و تعمیر یخچال زیمنس در قم زیر نظر کارشناسان مجرب صورت خواهد گرفت.

بررسی علت وجود روغن در لوله‌ها توسط نمایندگی یخچال زیمنس در قم

گازی که در یخچال شما استفاده می‌شود گاز مبرد نام دارد. این گاز تنها زمانی می‌تواند محیط یخچال را خنک نگه دارد که داخل تمام لوله‌های بیرون و درون دستگاه هیچ چربی یا روغنی وجود نداشته باشد. در واقع گاز مبرد با خنگ کردن دیواره‌های داخلی لوله‌های اپراتور محیط را خنک نگه می‌دارد و روغن مانع از این کار خواهد شد. برای بررسی علت وجود روغن و تعمیر یخچال زیمنس در قم، همین حالا می‌توانید با نمایندگی یخچال زیمنس در قم تماس بگیرید.

آیا متوجه شده‌اید فن یخچال شما کار نمی‌کند؟

اگر دیدید فن یخچال عملکرد مناسبی ندارد بهتر است قبل از هرکاری آن را خوب تمیز کنید. گاهی گرد و خاک زیاد روی فن برای آن مشکل ایجاد کرده است. همچنین فن را از نظر سالم بودن چک کنید، این قطعه نباید هیچ‌گونه پوسیدگی داشته و یا کهنه شده باشد. اگر این‌طور بود برای تعویض فن از کارشناسان نمایندگی یخچال زیمنس در قم کمک بگیرید. زمانی که خود فن مشکلی ندارد ولی کار نمی‌کند بهتر است ترموستات نیز چک شود. شاید ایراد در ترموستات باعث این مشکل شده است. برای دریافت خدمات تعمیر یخچال زیمنس در قم با ما در تماس باشید.

بررسی علت خنک نشدن یخچال به کمک نمایندگی یخچال زیمنس در قم

خنک نشدن دستگاه می‌تواند به علت گرفتگی در کویل‌های یخچال شما باشد. همچنین مشکل در فن و عدم گردش مناسب آن می‌تواند جلوی خنک شدن محیط یخچال را بگیرد. به یاد داشته باشید برای بررسی فن لازم است اول یخچال را از برق جدا کنید. اگر مشکلی در این قطعه بود باید آن را عوض کرد. در غیر این صورت برای بررسی دقیق‌تر ایراد دیده شده با نمایندگی یخچال زیمنس در قم تماس داشته باشید.

ضمانت و گارانتی تعمیر یخچال زیمنس در قم

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی تعمیر یخچال زیمنس در قم از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا 36 ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.همینطور گازهای برودتی مورد استفاده در این مرکز، از گازهای درجه یک بازار می باشند که در سرما دهی دستگاه، تاثیر بسزایی دارند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی یخچال زیمنس در قم

تعمیر یخچال زیمنس در قم | مرکز تعمیرات قم سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر قم ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن محدوده شمال: ۲۲۲۲۷۳۷۸ – ۲۲۱۱۱۱۵۹

تلفن محدوده غرب : ۴۴۴۵۴۱۰۰ -۴۴۴۸۹۳۹۶ 

 تلفن محدوده شرق: ۷۷۱۳۱۶۹۴

تلفن محدوده مرکز : ۰۹۱۹۰۹۷۴۸۱۱

مناطق تحت پوشش تعمیر در قم

4 thoughts on “تعمیر یخچال زیمنس در قم | نمایندگی تعمیرات، نصب و سرویس

    • soheil says:

      با عرض سلام علت جمع شدن آب در کف یخچال به علت گرفتگی راه آبی در کابین یخچال باشد. جهت انجام تعمیرات با مرکز تماس بگیرید.

    • soheil says:

      با عرض سلام؛ درجه ترموستات خود را چک کنید احتمالا درجه ترموستات به درستی تنظیم نشده است ، برای بررسی بیشتر و اعزام تکنسین با مرکز تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *