مراحل ثبت درخواست تعمیر پکیج بوتان در قم

آیکون تماس با ما

نمایندگی تعمیرات پکیج بوتان در قم | تعمیر، سرویس، نصب و نگهداری

مرکز قم سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات پکیج دیواری بوتان در قم ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف پکیج دیواری بوتان باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر پکیج بوتان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی تعمیرات پکیج بوتان در قم

۱۰ دلیل انتخاب مرکز تعمیر پکیج بوتان در قم :

  1.  دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر پکیج بوتان در قم
  2.  تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان(تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3.  سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4.  حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5.  تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6.  ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7.  استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9.  تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

15 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر پکیج دیواری و آبگرمگن بوتان :

  1.  نداشتن گرمای کافی و مطبوع در رادیاتورها
  2.  نداشتن گرمای مطلوب آب گرم مصرفی
  3.  آبریزی و نشتی از زیر پکیج
  4.  سر و صدای اضافی از پکیج
  5.  سرویس سالیانه دستگاه جهت بازدهی بیشتر
  6.  گرفتن جرم و اسید شویی مبدل ها
  7.  روشن نشدن پکیج دیواری و یا صفحه نمایش
  8.  تشکیل نشدن شعله
  9. مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  10.  لوله کشی ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی
  11.  نصب پکیج دیواری
  12.  خاموش نشدن پکیج دیواری و کار کردن مداوم
  13.  پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
  14.  عدم کارکرد فن
  15.  پایین آمدن فشار آب دستگاه
نمایندگی تعمیر پکیج بوتان در قم

نمایندگی پکیج بوتان درقم

پکیج سیستمی است که باعث می شود هوای گرم در خانه و محل کار در جریان باشد. در گذشته موتور خانه ­ها چنین کاری را انجام می­دادند ولی امروزه پکیج ها جای موتورخانه­ها را گرفته­اند. آنها دارای دو نوع زمینی و دیواری هستند. به لطف وجود چنین سیستم ­هایی می­توان گرمای زیاد و بهینه ­ای را با هزینه کمتری در اختیار داشت. بوتان یکی از انواع مدل­های پر طرفدار موجود در بازار است که محبوبیت زیادی در بین مشتریان دارد. اگر صاحب یک پکیج بوتان هستید، در هنگام خرابی دستگاه، نگران تعمیر آن نباشید زیرا می­توانید با خیال راحت به نمایندگی پکیج بوتان در قم مراجعه کنید و از خدمات تخصصی  تعمیر پکیج بوتان در قم استفاده نمایید.

مشکلات وخرابی­ های معمول در پکیج بوتان

در زیر برخی از رایج­ترین ایرادات پکیج ­ها که نمایندگی پکیج بوتان در قم می­تواند آنها را بررسی و رفع کند، عنوان می­کنیم.

  • خاموش شدن شعله پکیج: ممکن است به دلایلی همچون نقص شیر گاز، نوسان فشار آب ورودی، نوسان جریان برق، اتصال برقی یا لوله­ ای نامناسب، نقص در تنظیم نبودن فاصله سنسور شعله، نقص در سنسورهای کنترل و یا نقص در کلید کنترل حداقل فشار آب باشد.
  • پمپ کار کند ولی فن فعال نباشد: در این حالت هوا درون سیستم، فشار پایین و… می­تواند بر غیرفعال شدن پمپ اثر گذار باشد.
  • از کار افتادن پمپ: ابتدا باید جریان برق و دکمه پاور را بررسی کرد. اگر آنها مشکلی نداشتند باید اتصالات سیم کشی و دلیل غیر فعال شدن پمپ را یافت.
  • گرم نبودن کافی آب: دمای پایین آب و همچنین فشار گاز و… می­تواند از دلایلی باشد که باعث ایجاد شدن این مشکل می­شوند. 

تعمیر پکیج بوتان در قم

پکیج بوتان یکی از پر استفاده­ترین پکیج­ها می باشد، که دارای نمایندگی پکیج بوتان در قم می باشد. پکیج­ها نیز معمولا با یک کد که بر روی صفحه نمایشگر پکیج درج می­شود، قابل شناسایی هستند. اگر پکیج شما دارای مشکلی بوده و کدی برای شما نمایش داده شد، اولین کار برای تعمیر پکیج بوتان، عیب یابی سیستم می­باشد تا ایرادی که وجود دارد را بررسی کنید تا بفهمید منشا آن کجاست. گاهی اوقات، پکیج بوتان نیاز به تعمیر اساسی خواهد داشت زیرا مشکل بروز کرده است. در این شرایط لازم است آن را به مراکز تخصصی مانند مرکز تعمیر پکیج در قم سپرده تا آن را به درستی عیب یابی و قطعات را تعمیر و یا تعویض کنند. گاهی به هنگام خرابی پکیج، هیچ اروری نمایش داده نمی­شود. در این حالت برد موجود در پکیج بوتان، نتوانسته است ایراد آن را پیدا کند و برای تعمیر باید به ساختار داخلی پکیج مسلط باشید.

پمپ پکیج و دلیل داغ شدن و نحوه تعمیرآن

پمپ پکیج یکی از مهم­ترین بخش ­ها در یک پکیج است که بدون آن امکان آب رسانی به شوفاژها و رادیات­ ها فراهم نمی­باشد. این پمپ آب سردی را که توسط پکیج گرم شده است، از پکیج به سایر بخش­ های سیستم می­رساند. گرمایی که از شوفاژها می­آید،حاصل آب گرمی است که توسط پمپ پکیج به آن فرستاده شده است.

برخی تعمیرات نمایندگی پکیج بوتان در قم

در زیر مواردی را مورد بررسی قرار می­دهیم که توسط مرکز تعمیر پکیج بوتان در قم مورد توجه قرار خواهند گرفت، که این موارد عبارتند از:

  • تعمیر منبع انبساط پکیج: منبع انبساط پکیج از مهم­ترین قسمت­ های پکیج است ، برای این که فشار باد داخل منبع انبساط پکیج را چک کنید کافی است یک گیج باد روی آن گذاشته و درجه باد را نگاه کنید.
  • تعمیر مبدل پکیج : پیچ ­های محفظه احتراق را باز کنید تا بتوانید بخش ­های مبدل اصلی را مشاهده کنید. حالا روی برنر را با یک روزنامه بپوشانید و مبدل اصلی را با فرچه تمیز نمایید. اگر انجام هر یک از کارهای فوق برای شما سخت است، جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد. به نمایندگی پکیج بوتان در قم مراجعه کنید و از مشاوره ­های تخصصی کارشناسان تعمیر پکیج بوتان در قم استفاده نمایید.

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز قم سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی تعمیر پکیج بوتان در قم از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.همینطور قطعات مورد استفاده در این مرکز، از قطعات درجه یک بازار می باشند که در بازدهی و طول عمر دستگاه، تاثیر بسزایی دارند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی پکیج بوتان در قم

تعمیر پکیج بوتان در قم | مرکز تعمیرات قم سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر قم ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن محدوده شمال: ۲۲۲۲۷۳۷۸ – ۲۲۱۱۱۱۵۹

تلفن محدوده غرب : ۴۴۴۵۴۱۰۰ -۴۴۴۸۹۳۹۶ 

 تلفن محدوده شرق: ۷۷۱۳۱۶۹۴

تلفن محدوده مرکز : ۰۹۱۹۰۹۷۴۸۱۱

مناطق تحت پوشش تعمیر در قم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *