مراحل ثبت درخواست تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در قم

نمایندگی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در قم | تعمیر، نصب و سرویس

برند ایکس ویژن (Xvision) که از برندهای محبوب در ایران بوده، دارای نمایندگی های بسیاری در کشور عزیزمان می باشد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش قم سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها، اقدام به ارائه سرویس و تعمیر تلویزیون ایکس ویژن با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه قم سرویس با برخورداری از تکنسین های متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس، نصب و تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در قم (Xvision)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده که به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمت رسانی به هموطنان عزیزمان می باشد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در قم :

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل 15 سال و مختص تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در قم
  •  سعی در تعمیر قطعات معیوب و اجتناب از تعویض آن
  •  کمترین زمان ممکن برای حاضر شدن در منزل و یا محل کار شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  •  تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی و حتی پاین تر از آن
  •  ضمانت کتبی و گارانتی قطعات تعویض شده از شش تا 36 ماه
  •  استفاده از قطعات فابریکی و اصلی
  •  سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی
  •  تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود.)
نمایندگی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در قم
نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در قم

 دلایل عمده مشتریان جهت تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در قم :

1– سیاه شدن قسمتی از تصویر و یا راه راه شدن
2– نداشتن صدا یا تصویر
3– خاموش و روشن شدن ناگهانی تصویر
4– چشمک زدن چراغ پاور به صورت ممتد
5– روشن نشدن تلویزیون و خرابی بک لایت ها
6– کم نور بودن صفحه نمایش تلویزیون ال سی دی یا ال ای دی
7– قطع یا وصل شدن تصویر پس از استفاده طولانی از دستگاه
8– شکستن پنل ال سی دی بر اثر افتادن، ضربه و یا فشار به هنگام تمیز کردن

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در قم

تلویزیون‌ها در صدها برند مختلف و با قابلیت‌ها و طراحی‌های متفاوت ساخته شده و به بازار عرضه می‌شوند. کیفیت تصویر و زیبایی ظاهر از مواردی است که در هنگام خرید تلویزیون برای شما اهمیت داشته و به آن توجه می‌کنید. اما باید موارد دیگری را نیز در ذهن داشته باشید. یکی از این موارد مهم خدمات پس از فروش است. زیرا به هرحال تلویزیون شما مانند هر وسیلۀ برقی دیگری می‌تواند با مشکل مواجه شده و نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات داشته باشد. در مورد تلویزیون‌ها که حساس‌تر هستند این امر اهمیت بیشتری دارد. زیرا کوچک‌ترین ضربه‌ای ممکن است به دستگاه شما آسیب بزند. ایکس ویژن از جمله برندهایی است که به خدمات پس از فروش نیز اهمیت زیادی می‌دهد. در صورت نیاز به خدمات و تعمیر تلویزیون در قم کافی است با نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در قم تماس بگیرید.

ایکس ویژن در مدل‌های مختلف و برای سلیقه‌های متفاوت طراحی شده است. اما به هر حال خرابی در هرکدام از آن‌ها دور از تصور نیست. هر زمان برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در قم نیاز به کمک داشتید تنها کافی است با نیروهای متخصص حاضر در نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در قم تماس بگیرید. تعمیرات تلویزیون کاری است که نیاز به تخصص و مهارت زیاد دارد و باید به مراکز معتبر و مجاز سپرده شود.

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در قم

چرا تلویزیون از وضعیت استندبای خارج نمی‌شود

یکی از مشکلات کاربران در تلویزیون‌های ایکس ویژن خارج نشدن دستگاه از حالت استندبای است. در چنین حالتی دستگاه شما روشن نشده و کار نمی‌کند. در برخی موارد تلویزیون از استندبای بیرون آمده ولی هیچ صدا یا تصویری در آن دیده نمی‌شود. در چنین شرایطی به احتمال زیاد مادربرد دستگاه شما خراب است و باید بررسی شده و تعمیر گردد. برای بررسی دقیق و تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در قم با ما در نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در قم در تماس باشید.

بررسی دلیل قطع شدن صدا توسط نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در قم

گاهی پیش می‌آید که تلویزیون در پخش تصاویر و روشن و خاموش شدن عادی مشکلی ندارد اما صدای آن تاخیر داشته و یا اینکه کلاً قطع شده است. برای بررسی علت قطعی صدا می‌توانید با نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در قم تماس بگیرید. لازم است منبع تغذیه برد پاور توسط افراد متخصص بررسی شده و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض گردد. اگر ایرادی در این منبع تغذیه نبود به سراغ برد پاور خواهیم رفت. در هر زمان از روز که خواستید می‌توانید برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در قم با ما در تماس باشید.

چرا تلویزیون دیر روشن می‌شود

اگر چه در زمان استفاده از ریموت و چه با فشردن کلید پاور بازهم تلویزیون شما دیر روشن می‌شود باید بدانید ایرادی در پاور دستگاه ایجاد شده است. با خراب شدن پاور تلویزیون شاید هر بار زمان زیادی طول بکشد تا دستگاه شما روشن شود. پیشنهاد می‌کنیم برای بررسی تخصصی پاور و تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در قم با ما در تماس باشید. نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در قم در تمام روز پاسخگوی شما مشتریان محترم می‌باشد.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در قم

بررسی علت قطعی تصویر توسط نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در قم

شاید شما هم این تجربه را داشته باشید. تلویزیون روشن است و صدای آن پخش شده اما هیچ تصویری به شما نمایش داده نمی شود. علت قطع شدن تصویر می‌تواند مربوط به خراب شدن یا سوختن برخی از ال ای دی‌ها و یا حتی تمام آن‌ها باشد. این مشکل در مدل هایی که دو سری ال ای دی دارند بیشتر به چشم می‌خورد. اغلب زمان سوختن تمام ال ای دی‌ها شرایط کمی پیچیده‌تر خواهد شد. در هر صورت برای بررسی تخصصی‌تر مشکل ایجاد شده می‌توانید از نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در قم کمک بگیرید.

 

 

گارانتی، ضمانت و گارانتی مرکز قم سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در قم از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا 36 ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در قم

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در قم | مرکز تعمیرات قم سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر قم ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن محدوده شمال: ۲۲۲۲۷۳۷۸ – ۲۲۱۱۱۱۵۹

تلفن محدوده غرب : ۴۴۴۵۴۱۰۰ -۴۴۴۸۹۳۹۶ 

 تلفن محدوده شرق: ۷۷۱۳۱۶۹۴

تلفن محدوده مرکز : ۰۹۱۹۰۹۷۴۸۱۱

مناطق تحت پوشش تعمیر در قم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *