مراحل ثبت درخواست تعمیر ظرفشویی سامسونگ در قم

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در قم | تعمیر،نصب و سرویس

برند سامسونگ (SAMSUNG) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه ماشین ظرفشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش قم سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه قم سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر ظرفشویی سامسونگ در قم  (SAMSUNG)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ظرفشویی های سامسونگ در قم باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر ظرفشویی سامسونگ برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در قم

۱۰ دلیل انتخاب مرکز تعمیر ظرفشویی سامسونگ در قم :

  1.  دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر ظرفشویی سامسونگ در قم
  2.  تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان(تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3.  سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4.  حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5.  تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6.  ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7.  استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9.  تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

۱۲ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر ظرفشویی سامسونگ در قم:

  1. روشن نشدن ماشین ظرفشویی و یا صفحه نمایش
  2. جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  4. تمیز نشستن ظرف ها
  5. معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین ظرفشویی
  6. بسته نشدن درب ماشین ظرفشویی
  7. آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  8. باز نشدن درب ماشین ظرفشویی
  9. آبریزش آب از زیر ماشین ظرفشویی
  10. عدم ورود آب به ظرفشویی
  11. گرم نشدن آب به مقدار لازم
  12. مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
نمایندگی تعمیر ظرفشویی سامسونگ در قم

نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در قم

در این مقاله به بررسی برخی مشکلات و ارورهای ماشین‌های ظرفشویی سامسونگ که ممکن است رخ دهد می‌پردازیم.شما می‌توانید در صورت بروز مشکل و عیب یابی به رفع آن پرداخته و یا با نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در قم جهت رفع مشکل دستگاه خود و تعمیر ظرفشویی سامسونگ در قم تماس حاصل فرمایید.

اگر خطای tE1 در ماشین ظرفشویی سامسونگ رخ دهد مشکل چیست؟

اگر خطای بالا در ظرفشویی سامسونگ نمایش داده شود به معنی این است که ایراد در سنسور دما رخ داده است. برای آگاهی بیشتر از ارور و مشکل پیش آماده در ماشین ظرفشویی سامسونگ می‌توانید با نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در قم تماس بگیرید.

برای رفع مشکل نیز می‌توانید ابتدا ماشین ظرفشویی از برق جدا کنید. سیم سنسور را چک کنید در صورتی که آسیب دیده باشد، سیم را تعویض کنید. اما اگر سیم مهار آسیب دیده باشد، باید سنسور دستگاه را تعویض کنید. و اگر همچنان مشکل وجود داشت باید کل مدار برق (PBA) را تعویض کنید که در این صورت نیاز است برای تعمیر ظرفشویی سامسونگ در قم با ما تماس حاصل فرمایید.

برطرف کردن بوی بد در ماشین ظرفشویی

برای اینکه بتوانید بوی بد ماشین ظرفشویی خود را از بین ببرید، لازم است اقدامات زیر را انجام دهید تا به بهترین نتیجه برسید.

  • می توانید از مواد و ترکیبات بوزدایی برای رفع بوی بد ماشین ظرفشویی استفاده کنید.
  • یکی از بهترین بوزداهای طبیعی ترکیب آب و لیمو است.به این صورت که می‌توانید دو لیموی از وسط نصف کرده به ھمراه یک فنجان آب در قفسه ی‌پایین قرار دهید، سپس ماشین را در حالی که خالی بوده، روشن کنید تا بوی بد و آلودگی‌های آن از بین برود.
  • یکی دیگر از روش‌های کم هزینه استفاده ازجوش شیرین است که شما می‌توانید از آن برای رفع بوی نامطبوع ماشین ظرفشویی استفاده کنید.همچنین شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر جهت رفع این مشکل و تعمیر ظرفشویی سامسونگ در قم با نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در قم تماس بگیرید.

خاموش نشدن چراغ نمک ماشین ظرفشویی و رفع آن توسط نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در قم

اگر چراغ نمک ماشین ظرفشویی سامسونگ روشن شود علت آن اتمام نمک داخل مخزن نمک ظرفشویی می‌باشد. شما باید در جهت شارژ کردن مخزن نمک حدود 1 کیلوگرم نمک مخصوص ماشین ظرفشویی را داخل مخزن ریخته و مقداری آب داخل مخزن بریزید تا از آن سرریز کند؛ سپس با کمک یک قاشق چوبی یا پلاستیکی بلند نمک‌های داخل مخزن را کمی هم بزنید تا نمک‌ها به خوبی داخل ظرف نمک پخش گردد. بعد از انجام این کار یک بار دستگاه را بدون ظرف روی یک برنامه یک ساعته راه اندازی کنید.می توانید برای اطلاعات در خصوص نمک و شوینده ظرفشویی خود با نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در قم تماس بگیرید. در صورتی که با انجام این کار چراغ نمک ماشین ظرفشویی سامسونگ خاموش نشد سنسور ظرف نمک نیاز به تعویض دارد که باید جهت تعمیر ظرفشویی سامسونگ در قم با ما تماس حاصل فرمایید.

ارور چشمک زن چراغ‌های Quick، Heavy و Delicate ظرفشویی سامسونگ

اگر چراغ‌های Quick، Heavy و Delicateروشن شود یا بصورت چشمک زن باشند یعنی مشکلی در سنسور دما رخ داده است برای رفع مشکل می‌توانید ابتدا برنامه شستشو را بدون استفاده از مواد شوینده اجرا نمایید در صورتی که همچنان چراغ‌ها روشن هستند،و مشکل رفع نشد باید این قطعه را تعویض کنید. جهت رفع مشکل می‌توانید با نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در قم و جهت تعمیر ظرفشویی در قم با ما تماس بگیرید.

کلام آخر

همانطور که در بالا گفته شد با برخی ارور ظرفشویی سامسونگ آشنا شدید تا بتوانید هنگام بروز مشکل به بررسی و عیب یابی بپردازید و درصورتی که نمی‌توانید خود از عهده آن برایید و در شرایطی که ظرفشویی شما نیاز به تعمیر دارد از نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در قم کمک بگیرید.

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز قم سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیر ظرفشویی سامسونگ در قم از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.مجموعه قم سرویس برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی ظرفشویی سامسونگ در قم

تعمیر ظرفشویی سامسونگ در قم | مرکز تعمیرات قم سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر قم ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن محدوده شمال: ۲۲۲۲۷۳۷۸ – ۲۲۱۱۱۱۵۹

تلفن محدوده غرب : ۴۴۴۵۴۱۰۰ -۴۴۴۸۹۳۹۶ 

 تلفن محدوده شرق: ۷۷۱۳۱۶۹۴

تلفن محدوده مرکز : ۰۹۱۹۰۹۷۴۸۱۱

مناطق تحت پوشش تعمیر در قم

4 thoughts on “تعمیر ظرفشویی سامسونگ در قم | نمایندگی تعمیرات، نصب و سرویس

    • soheil says:

      با عرض سلام صدای زیاد در ظرفشویی علل مختلفی دارد از جمله درست جای ندادن قاشق و چنگال ها، لرزش دستگاه و … شما می توانید جهت عیب یابی دستگاه خود با مرکز تماس بگیرید.

  1. Nazanin says:

    سلام وقت شما بخیر دستگاه ظرفشویی من عمل آبگیری رو انجام نمیده و نمیدونم مشکل چیه ممنون میشم راهنماییم کنید

    • soheil says:

      با عرض سلام و احترام؛ این مشکل می‌تونه ناشی از خرابی قفل درب باشه یا میتونه ناشی از معیوب بودن شیر ورودی آب باشه
      برای بررسی بیشتر و اعزام تکنسین با مرکز تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *