مراحل ثبت درخواست تعمیرات ماشین ظرفشویی

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی قم سرویس | تعمیر ، نصب و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش قم سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه قم سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات و سرویس ماشین ظرفشویی ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ماشین ظرفشویی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی در قم برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی در قم

۱۰ دلیل انتخاب مرکز تعمیر ظرفشویی در قم :

  1.  دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر ظرفشویی در قم
  2.  تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان(تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3.  سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4.  حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5.  تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6.  ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7.  استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9.  تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

۱۲ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرات ماشین ظرفشویی :

  1. روشن نشدن ماشین ظرفشویی و یا صفحه نمایش
  2. جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  4. تمیز نشستن ظرف ها
  5. معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین ظرفشویی
  6. بسته نشدن درب ماشین ظرفشویی
  7. آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  8. باز نشدن درب ماشین ظرفشویی
  9. آبریزش آب از زیر ماشین ظرفشویی
  10. عدم ورود آب به ظرفشویی
  11. گرم نشدن آب به مقدار لازم
  12. مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
نمایندگی تعمیرات ظرفشویی در قم

تعمیر ظرفشویی در قم

یکی از وسایل پرکاربرد در زندگی‌های نوین ماشین‌های ظرفشویی هستند. شما تقریباً در تمام خانه‌ها ماشین ظرفشویی را خواهید دید، از نوع رومیزی آن گرفته تا انواع بزرگ‌تری که روی زمین قرار می‌گیرند. تمام کار شستشوی ظروف و حتی میوه‌ها را می‌توان با همین دستگاه انجام داد. مانند هر وسیلۀ دیگری، رسیدگی و درست کار کردن با دستگاه طول عمر آن را زیاد خواهد کرد. مثلاً باید روی نحوۀ چیدن ظرف‌ها داخل ماشین دقت داشته باشید. با داشتن چیدمان نادرست علاوه بر تمیز نشدن ظروف، ممکن است به ماشین ظرفشویی‌تان آسیب بزنید. برای نصب نیز حتماً از افراد ماهر در مراکز تعمیر ظرفشویی در قم کمک بگیرید.

در نهایت ماشین ظرفشویی هم وسیله‌ای الکتریکی که است ممکن است دچار مشکلاتی شود. یک فرد ماهر باید بتواند علت اصلی بروز مشکل را پیدا کرده و تعمیرات را انجام دهد. برای برخی مشکلات ساده می‌توانید خودتان دست به کار شوید. ما در ادامه برخی از موارد رایج را برای شما توضیح داده‌ایم. اما برای کارهای تخصصی‌تر حتماً از مراکز تعمیر ظرفشویی در قم کمک بگیرید.

یادتان باشد قبل از انجام هر کار روی ماشین، در ابتدا حتماً دوشاخه آن را از برق جدا کنید.

بعد از اتصال به برق و تنظیم برنامه، بازهم ماشین شروع به کار نمی‌کند

اگر بعد از روشن کردن ماشین ظرفشویی و تنظیم برنامه، بازهم دیدید دستگاه کاری انجام نمی‌دهد به سراغ مدار برق آن بروید. باید دید برق ماشین ظرفشویی درست تأمین می‌شود یا نه. درب ماشین را نیز بهتر است یک بار چک کنید تا چیزی لای آن نمانده باشد. گاهی اوقات علت کار نکردن ماشین درست بسته نشدن درب آن است. اگر مشکلی در بسته شدن در وجود داشت با مراکز تعمیر ظرفشویی در قم در ارتباط باشید.

شاید دیدید برق درست بوده و درب ماشین نیز خوب بسته شده است. حالا باید لوله تخلیه ماشین ظرفشویی را بررسی نمایید. بعد از آن باید به سراغ پنل الکتریکی دستگاه رفت. برخی اوقات این پنل می‌سوزد و باید عوض شود. گاهی نیز نیاز به تعمیر دارد. بررسی پنل و تعمیر آن کاری تخصصی است که باید حتماً فرد ماهری آن را انجام دهد. از خدمات مربوط به تعمیر ظرفشویی در قم کمک بگیرید.

حل مشکل خرابی تامیر توسط مراکز تعمیر ظرفشویی در قم

اغلب ماشین‌های ظرفشویی تایمر دارند. این قابلیت کار را برای کاربران بسیار ساده‌تر کرده و بعلاوه نقش مهمی در صرفه‌جویی انرژی خواهد داشت. شما می‌توانید متناسب با نوع ظروفی که داخل ماشین چیده‌اید و میزان کثیف بودن آن‌ها، تایمر دستگاه خود را تنظیم نمایید. اما اگر می‌بینید با وجود تنظیم کردن تایمر، ماشین ظرفشویی مطابق آن عمل نکرده و زمان انتخابی شما برای شستشو اعمال نمی‌شود، شاید مشکلی در سوئیچ دستگاه به وجود آمده باشد. برای بررسی سوئیچ باید بتوانید پنل درب ماشین را باز کنید. اگر تخصصی در این کار ندارید از مراکز تعمیر ظرفشویی در قم کمک بگیرید. باید تمامی اتصالات در پنل داخلی ظرفشویی بررسی شده و در صورت نیاز تعمیر شوند.

عدم آبگیری مناسب در ماشین ظرفشویی

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بعد از اتمام کار ماشین، می‌بینید تمام ظرف‌ها مانند اول کثیف بوده و حتی خیس نشده‌اند. در چنین شرایطی آب اصلاً وارد دستگاه شما نشده است. برای رفع مشکل بهتر است در ابتدا به سراغ دریچه‌ای بروید که برای ورود آب می‌باشد. ببینید دریچه درست در جای خود قرار داشته باشد. سپس شلنگ‌های آب را بررسی کنید. این شلنگ‌ها باید در تمام مسیر صاف بوده و هیچ پیچ‌ و تابی نداشته باشند. همچنین جمع شدن رسوبات و ذرات غذا می‌تواند مسیر ورود آب را مسدود سازد. اگر نیاز به کمک داشتید با نیروهای ما در مراکز تعمیر ظرفشویی در قم تماس بگیرید.

علت دیگر نرسیدن آب به داخل ماشین ظرفشویی بروز مشکل در شناور آن است. با باز کردن درب شناور، آن را خوب بررسی کنید. این شناور باید بتواند به خوبی در آبی که درون محفظه قرار دارد حرکت داشته باشد. اگر آب داخل این محفظه کم بود شاید مشکلی در لوله‌کشی‌ها وجود دارد. در نتیجه آب به اندازه لازم وارد دستگاه شما نخواهد شد.

بررسی علت نشتی آب توسط نیروهای متخصص در مراکز تعمیر ظرفشویی در قم

اگر زمان استفاده از ماشین ظرفشویی‌تان متوجه نشتی آب از آن شده باشید باید همان اول درب ماشین را خوب بررسی کنید. اگر به هر دلیلی درب ماشین ظرفشویی خوب بسته نشود شما شاهد نشتی آب از آن خواهید بود. خرابی در واشرهای در نیز می‌تواند مشکل‌ساز شود. برای تعویض واشر می‌توانید با نمایندگی‌های تعمیر ظرفشویی در قم تماس داشته باشید.

اگر دیدید نشتی آب از زیر ماشین ظرفشویی شماست می‌توانید شلنگ مربوط به تخلیه در دستگاه را چک کنید. هرگونه انسداد یا پارگی در این شلنگ‌ها باعث می‌شود دستگاه نتواند آب داخل خود را خوب تخلیه کرده و در نتیجه شاهد نشتی آب از آن خواهید بود. اگر بازهم مشکل ادامه داشت برای بررسی‌های تخصصی‌تر از مراکز تعمیر ظرفشویی در قم کمک بگیرید.

چرا در پایان کار ظرف‌ها هنوز خیس هستند

یکی از مهم‌ترین کارهایی که هر ماشین ظرفشویی انجام می‌دهد خشک کردن ظروف است. اگر این مرحله مشکل داشته باشد شما در انتهای کار با ظرف‌هایی خیس و پر لک مواجه خواهید شد. اگر بعد از اتمام کار ماشین می‌بینید که هنوز ظرف‌ها خیس مانده و باید با دستمال خشک شوند، بهتر است به سراغ ترموستات آن بروید. خرابی ترموستات گاهی اوقات باعث می‌شود فرایند گرم کردن در ماشین متوقف شده و در نتیجه ظرف‌ها خیس باقی بمانند. اگر خودتان می‌توانید با مولتی متر ترموستات را بررسی و تنظیم مجدد نمایید. در غیر این صورت برای تعمیر ظرفشویی در قم از ما کمک بگیرید.

اگر ماشین ظرفشویی شما بوی بدی می‌دهد

اگر با باز کردن درب ماشین بوی بدی را حس می‌کنید شاید زیاد به تمیزی آن اهمیت نداده‌اید. گاهی این بوی بد تنها به خاطر جمع شدن ذرات مواد غذایی داخل ماشین ظرفشویی شما خواهد بود. کافی است به خوبی تمام سطوح داخلی ماشین را تمیز کنید. همچنین هربار که از دستگاه استفاده کردید بهتر است فیلتر کف آن را به خوبی شسته و تمیز نمایید. برای دریافت مشاوره و کمک‌های بیشتر می‌توانید با نیروهای ما در مراکز تعمیر ظرفشویی در قم در تماس باشید.

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز قم سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی ظرفشویی قم سرویس از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد. مجموعه قم سرویس برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی ظرفشویی در قم

تعمیر ظرفشویی در قم | مرکز تعمیرات قم سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر قم ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن تماس: 02591011297

مناطق تحت پوشش تعمیر در قم

2 thoughts on “نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی در قم | 1 سال گارانتی رسمی

  1. بهاره says:

    سلام خسته نباشید
    چند وقتی هست که از دستگاه من بوی بدی میاد و نمیدونم چرا این اتفاق افتاده میشه کمکم کنید لطفا

    • soheil says:

      با سلام و احترام؛ یکی از دلایل میتونه گرفته شدن فیلتر تخلیه توسط پسماندهای باقی مونده باشه که منجر به بوی بد بشه .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *