مراحل ثبت درخواست تعمیر تلویزیون توشیبا در قم

نمایندگی تعمیرات تلویزیون توشیبا در قم | تعمیر، نصب و سرویس

برند توشیبا (TOSHIBA) که از برندهای محبوب در ایران بوده، دارای نمایندگی های بسیاری در کشور عزیزمان می باشد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش قم سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها، اقدام به ارائه سرویس و تعمیر تلویزیون توشیبا با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه قم سرویس با برخورداری از تکنسین های متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس، نصب و تعمیرات تلویزیون توشیبا در قم (TOSHIBA)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم  بوده که به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمت رسانی به هموطنان عزیزمان می باشد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر تلویزیون توشیبا در قم :

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل 15 سال و مختص تعمیر تلویزیون توشیبا در قم
  •  سعی در تعمیر قطعات معیوب و اجتناب از تعویض آن
  •  کمترین زمان ممکن برای حاضر شدن در منزل و یا محل کار شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  •  تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی و حتی پاین تر از آن
  •  ضمانت کتبی و گارانتی قطعات تعویض شده از شش تا 36 ماه
  •  استفاده از قطعات فابریکی و اصلی
  •  سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی
  •  تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود.)
نمایندگی تعمیرات تلویزیون توشیبا در قم
نمایندگی تعمیر تلویزیون توشیبا در قم

 دلایل عمده مشتریان جهت تعمیرات تلویزیون توشیبا در قم :

1– سیاه شدن قسمتی از تصویر و یا راه راه شدن
2– نداشتن صدا یا تصویر
3– خاموش و روشن شدن ناگهانی تصویر
4– چشمک زدن چراغ پاور به صورت ممتد
5– روشن نشدن تلویزیون و خرابی بک لایت ها
6– کم نور بودن صفحه نمایش تلویزیون ال سی دی یا ال ای دی
7– قطع یا وصل شدن تصویر پس از استفاده طولانی از دستگاه
8– شکستن پنل ال سی دی بر اثر افتادن، ضربه و یا فشار به هنگام تمیز کردن

نمایندگی تلویزیون توشیبا در قم

خدمات پس از فروش در تلویزیون مانند تمام وسایل برقی دیگر اهمیت زیادی دارد و نباید آن را نادیده گرفت. توشیبا یکی از برندهای موفق در این زمینه است که همواره مشتریان آن از بابت ارائۀ خدمات پس از فروش رضایت داشته‌اند. زیرا خرابی تلویزیون به نوعی اجتناب‌ناپذیر است و در زمان مواجه شدن با آن چیزی که اهمیت دارد یافتن تعمیرکاری متخصص و مطمئن می‌باشد. اگر در شهر قم زندگی می‌کنید هر زمان با مشکلی در کار تلویزیون خود برخورد کردید برای تعمیر تلویزیون در قم تنها کافی است با نیروهای متخصص و باتجربه در نمایندگی تلویزیون توشیبا در قم تماس بگیرید. در اولین فرصت با شما هماهنگ شده و متخصصین در محل حاضر خواهند شد. و دیگر بابت جابه جایی تلویزیون و یا مورد اعتماد بودن فردی که وارد خانۀ شما می‌شود نگرانی نخواهید داشت.

با وجود حساسیت زیادی که تلویزیون‌های جدید دارند بهتر است هر زمان با مشکلی در روند کار دستگاه خود مواجه شدید از افراد متخصص در این کار کمک بگیرید. اما اگر خودتان به کارهای فنی علاقه داشته و تا حدودی با آن آشنایی دارید شاید برخی ایرادهای جزئی را بتوانید در خانه و بدون نیاز به تعمیرکار حل کنید. در ادامه برخی از موارد متداول در تلویزیون‌ها را برای شما شرح می‌دهیم. البته اگر نتوانستید مشکل را پیدا کنید زیاد اصرار به تعمیر توسط خودتان نداشته باشید. برای کلیۀ امور نصب و تعمیر تلویزیون توشیبا در قم می‌توانید با نمایندگی تلویزیون توشیبا در قم تماس داشته باشید.

نمایندگی تلویزیون توشیبا در قم

با وجود چشمک زدن چراغ پاور تلویزیون روشن نمی‌شود

چشمک‌زن شدن چراغ پاور در تلویزیون‌های توشیبا می‌تواند دلایل متفاوتی داشته باشد. اغلب برای بررسی علت تعمیرکار مدل تلویزیون شما را در نظر خواهد داشت. اما به طور کلی در اغلب موارد چشمک زدن چراغ پاور و روشن نشدن تلویزیون به صورت هم‌زمان برای معیوب شدن بک لایت آن خواهد بود. البته باید بدانید خرابی شدن پاور تلویزیون نیز می‌تواند چنین مشکلی را به دنبال داشته باشد. اگر خودتان اطلاعاتی در این زمینه ندارید بهتر است برای عیب‌یابی و تعمیر تلویزیون توشیبا در قم با نمایندگی تلویزیون توشیبا در قم در تماس باشید.

تعمیر شکستگی پنل تلویزیون توسط نمایندگی تلویزیون توشیبا در قم

یکی از مواردی که زیاد در تلویزیون‌ها دیده می‌شود شکستن پنل تلویزیون است که می‌تواند بر اثر ضربه یا هر مورد دیگری ایجاد شده باشد. اغلب پنلی که دچار شکستگی شده باشد قابل تعمیر نیست و باید به کل عوض شود. برای تعمیر تلویزیون توشیبا در قم و تعویض پنل می‌توانید با نمایندگی تلویزیون توشیبا در قم تماس بگیرید.

چرا تلویزیون خاموش شده و روشن نمی‌شود

خاموش شدن تلویزیون و کار نکردن آن می‌تواند دلایلی متفاوتی داشته باشد که باید هریک را جداگانه بررسی کرد. اول از همه مطمئن شوید برق ساختمان شما مشکلی ندارد و دوشاخه و پریز کاملا سالم هستند. می‌توانید با وصل کردن تلویزیون به پریز دیگری یک بار آن را تست کنید. اگر مشکلی در تامین برق ساختمان نبود باید بردهای تلویزیون را بررسی کرد. تعمیرات برد نیاز به مهارت دارد و باید توسط افراد آموزش دیده و متخصص انجام شود. می‌توانید همین حالا برای بررسی دقیق و تعمیر تلویزیون توشیبا در قم با نمایندگی تلویزیون توشیبا در قم تماس بگیرید.

تعمیر تلویزیون توشیبا در قم

بررسی علت مخدوش شدن تصویر به کمک نمایندگی تلویزیون توشیبا در قم

گاهی مخدوش شدن تصویر به دنبال ضربه خوردن به پنل تلویزیون و یا شکستن پیکسل‌های آن ایجاد می‌شود. زمانی که پنل دستگاه دچار مشکل شد اغلب تعویض آن هزینۀ بسیار بالایی خواهد داشت و حتی گاهی چیزی در همان حدود قیمت تلویزیون نو می‌باشد. اگر به هر دلیل پنل تلویزیون شما شکسته و دچار آسیب شده، تنها کافی است با نمایندگی تلویزیون توشیبا در قم تماس بگیرید.

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز قم سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی تعمیرات تلویزیون توشیبا در قم از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا 36 ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تلویزیون توشیبا در قم

تعمیر تلویزیون توشیبا در قم | مرکز تعمیرات قم سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر قم ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن محدوده شمال: ۲۲۲۲۷۳۷۸ – ۲۲۱۱۱۱۵۹

تلفن محدوده غرب : ۴۴۴۵۴۱۰۰ -۴۴۴۸۹۳۹۶ 

 تلفن محدوده شرق: ۷۷۱۳۱۶۹۴

تلفن محدوده مرکز : ۰۹۱۹۰۹۷۴۸۱۱

مناطق تحت پوشش تعمیر در قم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *