مراحل ثبت درخواست تعمیر پکیج ایساتیس در قم

نمایندگی تعمیرات پکیج ایساتیس در قم | تعمیر، سرویس، نصب و نگهداری

مرکز قم سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات پکیج دیواری ایساتیس در قم ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف پکیج دیواری ایساتیس باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر پکیج ایساتیس برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی تعمیرات پکیج ایساتیس در قم

۱۰ دلیل انتخاب مرکز تعمیر پکیج ایساتیس در قم :

  1.  دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر پکیج ایساتیس در قم
  2.  تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان(تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3.  سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4.  حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5.  تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6.  ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7.  استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9.  تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

15 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر پکیج دیواری و آبگرمگن ایساتیس :

  1.  نداشتن گرمای کافی و مطبوع در رادیاتورها
  2.  نداشتن گرمای مطلوب آب گرم مصرفی
  3.  آبریزی و نشتی از زیر پکیج
  4.  سر و صدای اضافی از پکیج
  5.  سرویس سالیانه دستگاه جهت بازدهی بیشتر
  6.  گرفتن جرم و اسید شویی مبدل ها
  7.  روشن نشدن پکیج دیواری و یا صفحه نمایش
  8.  تشکیل نشدن شعله
  9. مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  10.  لوله کشی ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی
  11.  نصب پکیج دیواری
  12.  خاموش نشدن پکیج دیواری و کار کردن مداوم
  13.  پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
  14.  عدم کارکرد فن
  15.  پایین آمدن فشار آب دستگاه
نمایندگی تعمیر پکیج ایساتیس در قم

نمایندگی پکیج ایساتیس در قم

ایستاتیس یکی از برندهای مطرح در تولید لوازم گرمایشی خانگی و اداری است که بهترین محصولات خود را بر اساس فناوری­های مدرن طراحی و روانه بازار می­کند. با وجود اینکه پکیج­ های تولید شده توسط این برند محبوب بسیار پیشرفته هستند و برای ماندگاری بالا ساخته شده­اند، ممکن است در طول زمان خراب شوند و نیاز به مراجعه به نمایندگی پکیج ایساتیس در قم داشته باشید. مرکز تعمیر پکیج ایساتیس در قم با تکیه بر دانش تخصصی و استفاده از تجهیزات مدرن، بالاترین سطح کیفیت خدمات را به شما مشتریان محترم تقدیم می­کند.

چرا رادیاتور پکیج  ایساتیس گرم نمی­شود؟

برای شناسایی منشا مشکل، چندین اقدام ساده اما کاربردی وجود دارد، که باید انجام بدهید. اولین کار این است که بررسی کنید که لوله­های انتقال آب مسدود نشده باشد. در صورت انسداد، باید با استفاده از راهنمایی­ ها و مشاوره ­های تکنسین­ های آشنا به تعمیر پکیج در قم، مجرای لوله را باز کنید. علاوه بر این، لازم است که بررسی کنید که شیر پکیج به درستی کار می­کند. اگر شیر دستگاه دچار نقص جدی باشد، برای تعمیر پکیج ایساتیس در قم به نمایندگی ­های معتبر مراجعه کنید.  

تعمیر صدای بلند رادیاتورها در نمایندگی پکیج ایساتیس در قم

وقتی رادیاتور نویز دارد و صدای آزار دهنده ­ای ایجاد می­کند، ممکن است عوامل زیر دخیل باشند:

اتصالات شبکه را بررسی کنید: ممکن است در برخی از اتصالات خوردگی یا اتصالات نشتی وجود داشته باشد.

مطمئن شوید که در سطح رادیاتور، یا دیگ نشتی وجود ندارد.

در صورت بمشاهده ایرادات و مشکلات اساسی در پکیج گرمایشی خود، می­توانید خدمات تعمیر پکیج ایساتیس در قم را از مراکز مربوطه دریافت کنید. توجه داشته باشید که حتما به سراغ نمایندگی­ های معتبر بروید و از تکنسین­ های مجرب و کارآزموده درخواست همکاری کنید.

چرا دیگ به خودی خود خاموش می­شود؟

چهار دلیل اصلی می­تواند وجود داشته باشد که باعث خاموشی دیگ دستگاه می­شود که عبارتند از:

منبع تغذیه ناکافی

ناپایداری در منبع گاز( هنگامی که یک دیگ قدیمی با یک سیستم قدرتمند جایگزین می­شود، ممکن است تکان یا افت فشار در لوله­ های گازرسانی ایجاد شود).

کمبود آب مرتبط با ریزنشت یا از دست دادن آب در سطح شیر یا بالون. اینها حسگرهای ایمنی داخل دیگ هستند که کمبود آب را تشخیص می­دهند و به دیگ اجازه می دهند حالت ایمنی خود را فعال کند.

دودها به درستی تخلیه نمی شوند. باید بروید دودکش را بررسی کنید، جایی که پروب ها افزایش گاز مضر را در یک فضای محدود تشخیص می­دهند و مشعل را متوقف می کنند.

تعمیرات تخصصی پکیج ایساتیس در قم توسط افراد بسیار حرفه­ای انجام می­گیرد که با سابقه چندین ساله در این حرفه، بهترین سطح خدمات را به شما مشتریان محترم تقدیم می­کنند.

علت نشتی داشتن دیگ پکیج چیست؟

وقتی دیدید دیگ نشتی دارد، آن را از شبکه جدا کنید. سپس دستگاه را به دقت بررسی نمایید. محل و علت احتمالی نشت را تعیین کنید. اگر دیگ از بالا جریان می­یابد، پس تنها یک دلیل می تواند وجود داشته باشد: قطعاً یک سوراخ در مخزن ایجاد شده است. تعمیر پکیج به علت سوراخ داشتن دیگ، کاری نیست که به سادگی و از عهده افراد آماتور بربیاید. بهتر است به نمایندگی پکیج ایساتیس در قم مراجعه نمایید و مشکلات دستگاه خود را تعمیرکاران این مجموعه در میان بگذارید.

بهترین نمایندگی پکیج ایساتیس در قم

آdh می­خواهید به بهترین نمایندگی پکیج در قم مراجعه کنید و ایرادات سیستم گرمایشی خود را به صورت کاملا تخصصی برطرف کنید؟ برای این کار لازم است لیست بهترین نمایندگی­ های ارائه دهنده خدمات تعمیر پکیج ایساتیس در قم را  سرچ نموده و با مطالعه قسمت نظرات کاربران، دیدگاه کلی نسبت به کیفیت عملکرد نمایندگی را به دست بیاورید. متخصصان حرفه­ای این نمایندگی­ ها به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می­باشند.

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز قم سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی تعمیر پکیج ایساتیس در قم از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.همینطور قطعات مورد استفاده در این مرکز، از قطعات درجه یک بازار می باشند که در بازدهی و طول عمر دستگاه، تاثیر بسزایی دارند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی پکیج ایساتیس در قم

تعمیر پکیج ایساتیس در قم | مرکز تعمیرات قم سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر قم ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن محدوده شمال: ۲۲۲۲۷۳۷۸ – ۲۲۱۱۱۱۵۹

تلفن محدوده غرب : ۴۴۴۵۴۱۰۰ -۴۴۴۸۹۳۹۶ 

 تلفن محدوده شرق: ۷۷۱۳۱۶۹۴

تلفن محدوده مرکز : ۰۹۱۹۰۹۷۴۸۱۱

مناطق تحت پوشش تعمیر در قم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *