مراحل ثبت درخواست تعمیر ظرفشویی آاگ در قم

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی آاگ در قم | تعمیر،نصب و سرویس

برند آاگ ( AEG ) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه ماشین ظرفشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش قم سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه قم سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر ظرفشویی آاگ در قم  (AEG)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ظرفشویی های آاگ در قم باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر ظرفشویی آاگ برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی آاگ در قم

۱۰ دلیل انتخاب مرکز تعمیر ظرفشویی آاگ در قم :

  1.  دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر ظرفشویی آاگ در قم
  2.  تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان(تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3.  سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4.  حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5.  تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6.  ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7.  استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9.  تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

۱۲ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر ظرفشویی آاگ در قم:

  1. روشن نشدن ماشین ظرفشویی و یا صفحه نمایش
  2. جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  4. تمیز نشستن ظرف ها
  5. معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین ظرفشویی
  6. بسته نشدن درب ماشین ظرفشویی
  7. آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  8. باز نشدن درب ماشین ظرفشویی
  9. آبریزش آب از زیر ماشین ظرفشویی
  10. عدم ورود آب به ظرفشویی
  11. گرم نشدن آب به مقدار لازم
  12. مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
نمایندگی تعمیر ظرفشویی آاگ در قم

نمایندگی ظرفشویی آاگ در قم

نمایندگی ظرفشویی آاگ در قم به صورت رسمی تعمیر ظرفشویی آاگ در قم را انجام می‌دهد. مشکلات بسیاری ممکن است باعث عدم آبگیری ماشین ظرفشویی و کار نکردن صحیح آن شود که در این مقاله به بررسی این موارد خواهیم پرداخت.

بررسی دلایل عدم آبگیری ماشین ظرفشویی آاگ در نمایندگی ظرفشویی آاگ در قم

در این مقاله به بررسی موارد که ممکن است باعث عدم آبگیری ظرفشویی آاگ شود می‌پردازیم و راه حل‌هایی برای رفع مشکلات ارائه خواهیم داد. به خاطر داشته باشید تعمیرکاران مجاز مرکز تعمیر ظرفشویی در قم می‌توانند به صورت تخصصی تمامی مشکلات ماشین ظرفشویی را برطرف می‌نمایند.

صافی‌ها و شلنگ‌های طرفشویی آاگ

ظرفشویی آاگ با استفاده از شلنگ‌های لاستیکی که برای آبگیری به شیر آب شهری متصل می‌شوند عملیات آبگیری را انجام می‌دهد. طول این شلنگ‌ها به 2 تا 3 متر نیز می‌رسد. در ابتدا و انتهای شلنگ‌ها و در محل اتصال به شیرها، فیلترهای کوچکی وجود دارد که از ورود رسوبات به درون ظرفشویی و همچنین درون شیر برقی جلوگیری می‌کنند.

سوییچ سطح آب و یا سوئیچ شناور ماشین ظرفشویی

سوئیچ سطح آب که یک نوع سوئیچ فشاری است، ولتاژ برق ورودی به شیر برقی ماشین ظرفشویی را کنترل می‌نماید. جریان از تایمر به سوئیچ فشار و از آن جا به شیر برقی می‌رسد. اگر سوئیچ سطح آب ایراد داشته باشد امکان دارد پیش از رسیدن آب به میزان مناسب، جریان را قطع کند و یا اصلا اجازه ورود آب را ندهد. در این صورت باید با نمایندگی ظرفشویی آاگ در قم تماس بگیرید تا سوئیچ را تعویض نمایند. بررسی سلامت سوئیچ توسط مولتی متر چک می‌شود که کاری تخصصی بوده و تنها تعمیرکاران تخصصی واحد تعمیر ظرفشویی آاگ در قم از عهده آن بر می‌آیند.

سلکتور، تایمر و یا برد الکترونیکی ماشین ظرفشویی

در مدل‌های قدیمی‌تر تایمر مکانیکی قرار داشت و در مدل‌های جدید این قطعه با برد الکترونیکی جابجا شده است. این تایمر وظیفه دارد جریان الکتریکی را به قططعات مختلف از جمله شیر برقی برساند. اگر در این قطعات ایرادی وجود داشته باشد، ولتاژ لازم برای عملکرد شیر برقی تامین نمی‌شود و به همین دلیل آبگیری نیز انجام نخواهد شد. در این حالت برد و تایمر باید توسط نمایندگی ظرفشویی آاگ در قم تعویض گردد. برای تیت تامر دستگاه باید در هنگام آبگیری، ولتاژ کنتاکت‌های تایمر اندازه‌گیری شود. به دلیل احتمال برق گرفتگی این بررسی‌ها باید توسط متخصصین بخش تعمیر ظرفشویی آاگ در قم انجام شود.

فشار آب  در ظرفشویی آاگ

شیر برقی ظرفشویی برای عملکرد مناسب خود به فشار آب حداقل 20 psi نیاز دارد. بنابراین کم بودن فشار آب در برخی موارد مانند منازل آپارتمانی می‌تواند مشکل ایحاد کند و باعث عدم آبگیری ماشین ظرفشویی شما شود. برای رفع این مشکل بهتر است با نمایندگی ظرفشویی آاگ در قم تماس بگیرید.

برد مدار چاپی ماشین ظرفشویی

برد مدار چاپی و یا ماژول در واقع فرمان دهنده ماشین ظرفشویی است و وظیفه آن حصول اطمینان از انجام شدن برنامه تعیین شده برای ماشین است. اگر این ماژول خراب باشد، دستگاه دیگر کارایی لازم را نخواهد داشت و مشکلاتی ایجاد خواهد کرد که باعث عدم آبگیری و همچنین عدم شروع به کار ماشین ظرفشویی خواهد شد. برای رفع این مشکل سریعا با نمایندگی ظرفشویی آاگ در قم تماس بگیرید و یا از تعمیرکاران واحد تعمیر ظرفشویی آاگ در قم کمک بخواهید.

نتیجه‌گیری و رفع مشکل درنمایندگی ظرفشویی آاگ در قم

در این مقاله به بررسی مشکلات ماشین ظرفشویی آاگ پرداخیتم و بررسی کردیم که دلیل عدم آبگیری ماشین ظرفشویی چیست. همچنین طبق نظر واحد تعمیر ظرفشویی آاگ در قم راهکارهایی برای رفع مشکل ارائه دادیم. در صورت ادامه‌دار شدن مشکل عدم آبگیری در اولین فرصت با نمایندگی ظرفشویی آاگ در قم تماس حاصل نمایید.

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز قم سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیر ظرفشویی آاگ در قم از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.مجموعه قم سرویس برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی ظرفشویی آاگ در قم

تعمیر ظرفشویی آاگ در قم | مرکز تعمیرات قم سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر قم ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن محدوده شمال: ۲۲۲۲۷۳۷۸ – ۲۲۱۱۱۱۵۹

تلفن محدوده غرب : ۴۴۴۵۴۱۰۰ -۴۴۴۸۹۳۹۶ 

 تلفن محدوده شرق: ۷۷۱۳۱۶۹۴

تلفن محدوده مرکز : ۰۹۱۹۰۹۷۴۸۱۱

مناطق تحت پوشش تعمیر در قم

2 thoughts on “تعمیر ظرفشویی آاگ در قم | نمایندگی تعمیرات، نصب و سرویس

  1. Ahoo says:

    سلام و خسته نباشید ظرفشویی من عمل آبگیری رو انجام نمیده و توی این کار مشکل داره میشه کمکم کنید

    • soheil says:

      با سلام و احترام؛ ایراد میتونه از شیر ورودی آب باشه یا خرابی سوئیچ شناور یا خود شناور ، برای بررسی دقیق و اعزام تکنسین با مرکز تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *