مراحل ثبت درخواست تعمیر پکیج فرولی در قم

نمایندگی تعمیرات پکیج فرولی در قم | تعمیر، سرویس، نصب و نگهداری

مرکز قم سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات پکیج دیواری فرولی در قم ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف پکیج دیواری فرولی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر پکیج فرولی برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی تعمیرات پکیج فرولی در قم

۱۰ دلیل انتخاب مرکز تعمیر پکیج فرولی در قم :

  1.  دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر پکیج فرولی در قم
  2.  تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان(تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3.  سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4.  حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5.  تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6.  ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7.  استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9.  تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

15 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر پکیج دیواری و آبگرمگن فرولی :

  1.  نداشتن گرمای کافی و مطبوع در رادیاتورها
  2.  نداشتن گرمای مطلوب آب گرم مصرفی
  3.  آبریزی و نشتی از زیر پکیج
  4.  سر و صدای اضافی از پکیج
  5.  سرویس سالیانه دستگاه جهت بازدهی بیشتر
  6.  گرفتن جرم و اسید شویی مبدل ها
  7.  روشن نشدن پکیج دیواری و یا صفحه نمایش
  8.  تشکیل نشدن شعله
  9. مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  10.  لوله کشی ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی
  11.  نصب پکیج دیواری
  12.  خاموش نشدن پکیج دیواری و کار کردن مداوم
  13.  پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
  14.  عدم کارکرد فن
  15.  پایین آمدن فشار آب دستگاه
نمایندگی تعمیر پکیج فرولی در قم

نمایندگی پکیج فرولی در قم

پکیج­های مدرن و با کیفیت فرولی ، مقاوم، زیبا و کم مصرف هستند و نسبت به آبگرمکن ها خیلی راحت روی دیوار نصب می­شوند. یکی از بزرگترین ارائه دهندگان محصولات پکیج­های فرولی در ایران، نمایندگی پکیج فرولی در قم است که با داشتن تیم متخصص و متعهد؛ آماده ارائه خدمت به همشهریان عزیز هستند. تمامی خدمات تعمیر، نصب و راه اندازی پکیج­های فرولی در این مجموعه قابل انجام است.  شما می­توانید برای برخورداری از خدمات پس از خرید، به مرکز تعمیر پکیج در قم مراجعه کرده و از خدمات با کیفیت تیم خدماتی بایکان در قم، بهره ­مند شوید. در ادامه به مشکلات رایج پکیج فرولی اشاره شده است که ممکن است برای شما هم رخ بدهد. اگر شما هم مشتاق خریدن پکیج فرولی هستید و می­خواهید نحوه استفاده درست آن را یاد بگیرید، تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا بدانید در هنگام مواجه شدن با ایرادات و خرابی ­های پکیج فرولی باید چه کاری انجام بدهید.  

صدا دادن پکیج و تعمیر آن در نمایندگی پکیج فرولی در قم

در صورتی که پکیج شما خراب شده و صدای غیر طبیعی از خودش ساطع می­کند، پکیج شما به مشکل هواگیری مواجه شده است. این رایج ­ترین مشکلی است که برای اکثر پکیج­ های فرولی اتفاق می­افتد، اما به سادگی تعمیر می­شود.

شما می­توانید با باز کردن شیر پکیج فرولی هواگیری پکیج خود را انجام بدهید و هوای ذخیره شده در پکیج را خارج کنید. در صورتی که هوای داخل دستگاه شما خاموش نشده است و هنوز صدا می­دهد، به تیم تعمیر پکیج فرولی در قم مراجعه کنید تا مشکل دستگاه شما بزودی برطرف گردد.

پکیج فرولی روشن نمی‌ شود

گاهی اوقات ممکن است پکیج به دلایل مختلفی روشن نشود؛ از جمله هوای حبس شده در سیستم ،  خراب شدن شمعک پکیج، گرم شدن بیش از حد مشعل پکیج. در صورتی که علی رغم تلاش زیاد، پکیج شما روشن نمی­شود و شما قادر به روشن کردن آن نیستید، با تیم پشتیبانی نمایندگی پکیج فرولی در قم تماس بگیرید و با توجه به راهنمایی آنها، دستگاه خود را روشن کنید. به این ترتیب ایرادات دستگاه شما در اسرع وقت برطرف می­شود.

خاموش شدن ناگهانی پکیج و تعمیر آن در نمایندگی پکیج فرولی در قم

یکی از رایج ترین و عادی ترین مشکلاتی که پکیج  فرولی دارد، خاموش شدن بصورت ناگهانی است و دلایل مختلفی می­تواند علت چنین اتفاقی باشد.

افت فشار آب پکیج که ممکن است به علت فشار آب کل ساختمان باشد و یا اینکه به دلیل بروز مشکل در ترموستات پکیج رخ داده است. محصولاتی که از نمایندگی پکیج فرولی در قم خریداری می­کنید، دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستتند. اگر پکیج بایکان شما درست کار نمی­کند و به صورت ناگهانی خاموش می­شود، بدون اینکه دستگاه را دستکاری کنید، به تیم تخصصی تعمیر پکیج فرولی در قم مراجعه کنید تا از خرابی بقیه اجزای دستگاه شما جلوگیری کرده و دستگاه را به صورت حرفه­ای تعمیر کنند.

سرد و گرم شدن آب پکیج فرولی

 یکی  دیگر از شایع­ترین مشکلات  پکیج فرولی که از سمت دارندگان این محصول گزارش می­شود، سرد و گرم شدن نا متعادل آب است.  جای نگرانی وجود ندارد، با استفاده از خدمات نمایندگی پکیج فرولی در قم  مشکل پکیج شما فورا برطرف می­شود.

 در صورت گرم و سرد شدن آب پکیج، احتمال زیادی وجود دارد که سنسورهای حرارتی دستگاه خراب شده باشند؛ در این صورت دستگاه قادر به تشخیص آب سرد و گرم نخواهد بود و به همین دلیل توانایی تنظیم حرارت آب را نخواهد داشت. برای تعویض سنسورهای پکیج خود به تیم حرفه­ ای و مجرب تعمیر پکیج فرولی در قم مراجعه کنید تا در مدت زمان کم و بصورت کاملا حرفه ­ای دستگاه شما را تعمیر کنند.

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز قم سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی تعمیر پکیج فرولی در قم از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.همینطور قطعات مورد استفاده در این مرکز، از قطعات درجه یک بازار می باشند که در بازدهی و طول عمر دستگاه، تاثیر بسزایی دارند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی پکیج فرولی در قم

تعمیر پکیج فرولی در قم | مرکز تعمیرات قم سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر قم ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن محدوده شمال: ۲۲۲۲۷۳۷۸ – ۲۲۱۱۱۱۵۹

تلفن محدوده غرب : ۴۴۴۵۴۱۰۰ -۴۴۴۸۹۳۹۶ 

 تلفن محدوده شرق: ۷۷۱۳۱۶۹۴

تلفن محدوده مرکز : ۰۹۱۹۰۹۷۴۸۱۱

مناطق تحت پوشش تعمیر در قم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *