مراحل ثبت درخواست تعمیر ظرفشویی بوش در قم

مرکز تعمیرات ظرفشویی بوش در قم | تعمیر،نصب و سرویس

برند بوش ( BOSCH ) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه ماشین ظرفشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش قم سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه قم سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر ظرفشویی بوش در قم  (BOSCH)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ظرفشویی های بوش در قم باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر ظرفشویی بوش برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بوش در قم

۱۰ دلیل انتخاب مرکز تعمیر ظرفشویی بوش در قم :

  1.  دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر ظرفشویی بوش در قم
  2.  تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان(تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3.  سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4.  حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5.  تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6.  ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7.  استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9.  تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

۱۲ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر ظرفشویی بوش در قم:

  1. روشن نشدن ماشین ظرفشویی و یا صفحه نمایش
  2. جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  4. تمیز نشستن ظرف ها
  5. معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین ظرفشویی
  6. بسته نشدن درب ماشین ظرفشویی
  7. آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  8. باز نشدن درب ماشین ظرفشویی
  9. آبریزش آب از زیر ماشین ظرفشویی
  10. عدم ورود آب به ظرفشویی
  11. گرم نشدن آب به مقدار لازم
  12. مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش در قم

نمایندگی ظرفشویی بوش در قم

ماشین ظرفشویی یکی از وسایل کاربردی در هر خانه است که زحمت شستشوی ظروف کثیف پس از میل کردن یک وعده غذایی خوشمزه را از روی دوش شما برمی دارد. البته این وسیله پر کاربرد گاهی ممکن است به دلایلی از جمله استفاده مداوم و زیاد، دچار استهلاک شود و کارکرد صحیح خود را نداشته باشد. این جاست که برای تعمیر ظرفشویی در قم نیاز به حضور تکنسین مجرب خواهید داشت. البته گاهی مشکلات ماشین ظرفشویی جزئی هستنذ که در این صورت خود شما خواهید توانست نسبت به رفع آن اقدام کنید، اما چنان چه به هر دلیلی موفق به رفع مشکل نشدید، می‌توانید با نمایندگی ظرفشویی بوش در قم تماس گرفته و درخواست کمک نمایید.

بررسی مشکلات ظرفشویی طبق نظر کارشناس نمایندگی ظرفشویی بوش در قم

ماشیین ظرفشویی بوش مدل‌های مختلفی دارد، اما مشکلات و ایرادات در تمامی مدل‌ها تقریبا یکسان است. در این قسمت به بررسی ایرادات احتمالی ماشین ظرفشویی بوش خواهیم پرداخت:

خشک کن به خوبی کار نمی‌کند

در این حالت ممکن است المنت گرمایی و یا ترموستات ظرفشویی شما دچار مشکل شده باشد که در این صورت باید با نمایندگی ظرفشویی بوش در قم تماس بگیرید. همچنین ممکن است سیستم تخلیه آب معیوب شده باشد که نیاز به بررسی و عیب یابی توسط تکنسین واحد تعمیر ظرفشویی بوش در قم می‌باشد. تکنسین‌های ما با یک تماس در محل شما حاضر خواهند شد تا مشکلات ظرفشویی را رفع نمایند.

کلیدهای ماشین ظرفشویی کار نمی‌کند

در این حالت برد الکترونیکی دستگاه دچار اشکال شده است. تعمیر این برد توسط خود شما ممکن نیست و حتما لازم است از نمایندگی ظرفشویی بوش در قم کمک بگیرید. همچنین ممکن است تاچ پد دستگاه معیوب شده باشد که باید جهت تعمیر ظرفشویی بوش در قم با واحد تعمیرات تماس بگیرید. در کنار این موارد لازم است پنل فرمان دستگاه نیز بررسی شود تا از سلامت آن اطمینان حاصل شود.

دستگاه روشن نمی‌شود

در مرحله اول از سلامت پریز برق اطمینان حاصل کنید. وجود ایراد در چفتی درب و فیوز حرارتی می‌تواند مانع از شروع به کار دستگاه شود. برای بررسی با نمایندگی ظرفشویی بوش در قم تماس بگیرید. سه عامل دیگری که می‌تواند در روشن نشدن دستگاه موثر باشد، ایراد در برد دستگاه، ایراد در سیستم برق رسانی و ایراد در موتور است که برای رفع مشکل باید با واحد تعمیر ظرفشویی بوش در قم تماس بگیرید.

پس از شستشو روی ظروف لکه‌های سفید به جا می‌ماند

ممکن است برنامه درستی برای شستشو انتخاب نکرده باشید و یا از مواد شوینده مناسب استفاده نکرده‌اید. برای اظلاع از برنامه شستشوی ماشین ظرفشویی می‌توانید از دفترچه راهنمای دستگاه استفاده کنید و یا با نمایندگی ظرفشویی بوش در قم تماس بگیرید.

آب ماشین ظرفشویی به طور کامل تخلیه نمی‌شود

اگر آب به طور کامل تخلیه نمی‌شود ممکن است پمپ و یا شلنگ تخلیه مسدود شده باشد. می‌توانید خودتان شلنگ‌ها را بررسی کنید و یا این کار را به پرسنل مجرب بخش تعمیر ظرفشویی بوش در قم بسپارید. سست بودن پمپ تخلیه، سست شدن تسمه محرک و عملکرد نادرست چفت درب می‌تواند در کارکرد صحیح دستگاه تاثیر گذار باشد. در صورتی که از سلامت این موارد مطمئن هستید، احتمالا پمپ دستگاه خراب شده است و به تعویض توسط نمایندگی ظرفشویی بوش احتیاج دارد.

ظرف‌ها به خوبی شسته نمی‌شوند

امکان دارد بازوهای آبپاش دستگاه از کار افتاده باشند و یا از مواد شوینده‌ای استفاده کرده‌اید که مناسب دستگاه شما نیست. کمبود فشار آب نیز در این امر موثر است. برای بررسی‌های بیشتر می‌توانید با نمایندگی ظرفشویی بوش تماس بگیرید.

نتیجه‌گیری و رفع اشکال ماشین ظرفشویی در نمایندگی ظرفشویی بوش در قم

در این مطلب به بررسی اساسی‌ترین ایرادات ظرفشویی بوش پرداختیم و شما را برای رفع هر مشکل راهنمایی نمودیم. در صورتی که به خدمات بیشتری نیاز داشتید می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز با نمایندگی ظرفشویی بوش در قم تماس بگیرید.

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز قم سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیر ظرفشویی بوش در قم از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.مجموعه قم سرویس برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی ظرفشویی بوش در قم

تعمیر ظرفشویی بوش در قم | مرکز تعمیرات قم سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر قم ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن محدوده شمال: ۲۲۲۲۷۳۷۸ – ۲۲۱۱۱۱۵۹

تلفن محدوده غرب : ۴۴۴۵۴۱۰۰ -۴۴۴۸۹۳۹۶ 

 تلفن محدوده شرق: ۷۷۱۳۱۶۹۴

تلفن محدوده مرکز : ۰۹۱۹۰۹۷۴۸۱۱

مناطق تحت پوشش تعمیر در قم

4 thoughts on “تعمیر ظرفشویی بوش در قم | نمایندگی تعمیرات، نصب و سرویس

  1. دارا says:

    سلام وقتتون بخیر یک مدت هستش که هرکاری میکنم ظرفشویی روشن نمیشه ایراد از کجاست؟ باید چیکار کنم؟

    • soheil says:

      با عرض سلام؛ برای علت های الکتریکی این مشکل میتونیم خراب بودن دوشاخه برق رو مثال بزنیم یا خرابی قفل درب یا میکروسوئیچ عامل اون باشه ، برای بررسی دقیق تر و اعزام تکنسین با مرکز تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *