مراحل ثبت درخواست تعمیر تلویزیون ال جی در قم

نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در قم | تعمیر، نصب و سرویس

برند ال جی (LG) که از برندهای محبوب در ایران بوده، دارای نمایندگی های بسیاری در کشور عزیزمان می باشد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش قم سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها، اقدام به ارائه سرویس و تعمیر تلویزیون ال جی با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه قم سرویس با برخورداری از تکنسین های متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس، نصب و تعمیر تلویزیون ال جی در قم (LG)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم و استان البرز بوده که به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمت رسانی به هموطنان عزیزمان می باشد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در قم :

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل 15 سال و مختص تعمیر تلویزیون ال جی در قم
  •  سعی در تعمیر قطعات معیوب و اجتناب از تعویض آن
  •  کمترین زمان ممکن برای حاضر شدن در منزل و یا محل کار شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  •  تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی و حتی پاین تر از آن
  •  ضمانت کتبی و گارانتی قطعات تعویض شده از شش تا 36 ماه
  •  استفاده از قطعات فابریکی و اصلی
  •  سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی
  •  تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود.)
نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در قم
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در قم

 دلایل عمده مشتریان جهت تعمیرات تلویزیون ال جی در قم :

1– سیاه شدن قسمتی از تصویر و یا راه راه شدن
2– نداشتن صدا یا تصویر
3– خاموش و روشن شدن ناگهانی تصویر
4– چشمک زدن چراغ پاور به صورت ممتد
5– روشن نشدن تلویزیون و خرابی بک لایت ها
6– کم نور بودن صفحه نمایش تلویزیون ال سی دی یا ال ای دی
7– قطع یا وصل شدن تصویر پس از استفاده طولانی از دستگاه
8– شکستن پنل ال سی دی بر اثر افتادن، ضربه و یا فشار به هنگام تمیز کردن

نمایندگی تلویزیون ال جی در قم

اختراع تلویزیون تغییر بزرگی در زندگی انسان ایجاد کرد. با پیشرفت تکنولوژی روز به روز تلویزیون‌ها هم تغییر کرده و دستگاه‌های جدید اصلاً شباهتی با تلویزیون‌های قدیمی ندارند. البته این پیشرفت و اضافه شدن قابلیت‌ها باعث شده است ساختار تلویزیون‌ها نیز پیچیده‌تر شوند و کار با آن دیگر از عهدۀ همه برنمی‌آید. این دستگاه بسیار حساس شده و برای انجام هر کاری روی آن باید تخصص کافی داشته باشید. ال جی یکی از برندهای شناخته شده در تلویزیون است که سال‌هاست طرفداران پروپاقرص خود را دارد. هرگونه اشکال در تلویزیون‌های ال جی را می‌توانید به نمایندگی تلویزیون ال جی در قم ارجاع دهید و در اولین فرصت به مشکل شما رسیدگی خواهد شد. باید بدانید کار تعمیر یا تعویض قطعات در تلویزیون کاملاً تخصصی است و برای انجام کلیۀ امور تعمیر تلویزیون ال جی در قم باید به مراکز معتبر مراجعه نمایید.

تلویزیون‌های ال جی مانند برندهای دیگر ممکن است با برخی مشکلات روبه‌رو شوند که بعضی از آن‌ها در تلویزیون‌ها متداول‌تر هستند. مواردی مانند تغییر در تنظیمات را خودتان می‌توانید در خانه انجام دهید و برای برخی موارد مانند بررسی بردها حتماً باید از متخصصین کمک بگیرید. هر زمان نیاز بود بمنظور تعمیر تلویزیون در قم تنها کافی است با همکاران ما در نمایندگی تلویزیون ال جی در قم تماس بگیرید.

نمایندگی تلویزیون ال جی در قم

چرا دستگاه شما با تأخیر روشن می‌شود

گاهی دیر روشن شدن تلویزیون با مشکلاتی مانند روشن ماندن چراغ دستگاه و یا چشمک زدن آن همراه می‌شود. در چنین شرایطی باید فوراً برای تعمیر تلویزیون ال جی در قم از کارشناسان مربوطه کمک بگیرید، زیرا ماندگاری این مشکل باعث می‌شود در نهایت دیگر اصلاً دستگاه شما روشن نشود. در چنین شرایطی لازم است پاور تلویزیون و همچنین برد پاور چک شوند. این مشکل در تلویزیون‌های قدیمی‌تر بیشتر به چشم می‌خورد. برای دریافت مشاورۀ بیشتر می‌توانید با نمایندگی تلویزیون ال جی در قم تماس بگیرید.

بررسی کار نکردن ریموت به کمک نمایندگی تلویزیون ال جی در قم

گاهی کار نکردن تلویزیون با فشردن دکمه‌های ریموت تنها به خاطر مشکلاتی ساده‌ای در ریموت شما، مانند تمام شدن باتری‌های آن است. شاید هم ریموت دستگاه خراب شده باشد که در صورت قابل تعمیر نبودن باید به سراغ ریموت تازه‌ای بروید. اگر مطمئن شدید که ریموت تلویزیون ایرادی ندارد باید دیگر خود دستگاه را عیب‌یابی کنید. برای بررسی تخصصی تلویزیون لازم است از نمایندگی تلویزیون ال جی در قم کمک بخواهید. برای تعمیر تلویزیون ال جی در قم تنها یک تماس کافی است تا در اولین فرصت کارشناسان برای تعمیر تلویزیون در محل آماده باشند.

تعمیر تلویزیون ال جی در قم

احساس بوی سوختگی از تلویزیون

گاهی احساس بوی سوختگی تنها مربوط به پوشش پلاستیکی اطراف قطعات استفاده شده در دستگاه است که بعد از مدتی خودش از بین می‌رود. اما اگر این بو را برای بیشتر از چند روز حس کردید با نمایندگی تلویزیون ال جی در قم تماس بگیرید. بوس سوختگی می‌تواند مربوط به سوختن خازن‌ها باشد و یا اینکه یکی از قطعات برقی دچار اتصال کوتاه شده است.

بررسی علت گیر کردن دستگاه در میان کار توسط نمایندگی تلویزیون ال جی در قم

اگر در حین تلویزیون دیدن ناگهان دستگاه روی صفحه‌ای مانده و به اصطلاح هنگ می‌کند باید بدانید به احتمال زیاد ایرادی در مین برد آن به وجود آمده است. به شما پیشنهاد می‌شود کار تعمیر تلویزیون ال جی در قم را حتماً به مراکز مجاز ارجاع دهید. در چنین مواردی به احتمال زیاد بتوان مین برد را تعمیر کرد و نباید به راحتی زیر بار تعویض آن توسط افراد ناوارد بروید. می‌توانید همین حالا با نمایندگی تلویزیون ال جی در قم تماس بگیرید.

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز قم سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در قم از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا 36 ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تلویزیون ال جی در قم

تعمیر تلویزیون ال جی در قم | مرکز تعمیرات قم سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر قم ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن محدوده شمال: ۲۲۲۲۷۳۷۸ – ۲۲۱۱۱۱۵۹

تلفن محدوده غرب : ۴۴۴۵۴۱۰۰ -۴۴۴۸۹۳۹۶ 

 تلفن محدوده شرق: ۷۷۱۳۱۶۹۴

تلفن محدوده مرکز : ۰۹۱۹۰۹۷۴۸۱۱

مناطق تحت پوشش تعمیر در قم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *