مراحل ثبت درخواست تعمیر تلویزیون مارشال در قم

نمایندگی تعمیرات تلویزیون مارشال در قم | تعمیر، نصب و سرویس

برند مارشال (Marshal) که از برندهای محبوب در ایران بوده، دارای نمایندگی های بسیاری در کشور عزیزمان می باشد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش قم سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها، اقدام به ارائه سرویس و تعمیر تلویزیون مارشال با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه قم سرویس با برخورداری از تکنسین های متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس، نصب و تعمیر تلویزیون مارشال در قم (Marshal)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده که به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمت رسانی به هموطنان عزیزمان می باشد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر تلویزیون مارشال در قم :

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل 15 سال و مختص تعمیر تلویزیون مارشال در قم
  •  سعی در تعمیر قطعات معیوب و اجتناب از تعویض آن
  •  کمترین زمان ممکن برای حاضر شدن در منزل و یا محل کار شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  •  تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی و حتی پاین تر از آن
  •  ضمانت کتبی و گارانتی قطعات تعویض شده از شش تا 36 ماه
  •  استفاده از قطعات فابریکی و اصلی
  •  سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی
  •  تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود.)
نمایندگی تعمیر تلویزیون مارشال در قم
نمایندگی تعمیرات تلویزیون مارشال در قم

 دلایل عمده مشتریان جهت تعمیرات تلویزیون مارشال در قم :

1– سیاه شدن قسمتی از تصویر و یا راه راه شدن
2– نداشتن صدا یا تصویر
3– خاموش و روشن شدن ناگهانی تصویر
4– چشمک زدن چراغ پاور به صورت ممتد
5– روشن نشدن تلویزیون و خرابی بک لایت ها
6– کم نور بودن صفحه نمایش تلویزیون ال سی دی یا ال ای دی
7– قطع یا وصل شدن تصویر پس از استفاده طولانی از دستگاه
8– شکستن پنل ال سی دی بر اثر افتادن، ضربه و یا فشار به هنگام تمیز کردن

نمایندگی تلویزیون مارشال در قم

نام مارشال را همه شنیده‌اید، برندی مشهور و پرطرفدار در صنعت تلویزیون. تمام تلویزیون‌های مارشال بر اساس آخرین تکنولوژی‌های جهان ساخته شده و از بهترین و باکیفیت‌ترین قطعات در آن‌ها استفاده گشته است. همۀ این‌ها باعث شده‌اند فروش این برند هر روز بیشتر شود و البته فروش بیشتر نیازمند خدمات پس از فروش عالی نیز می‌باشد. برند مارشال در بیشتر شهرهای ایران دارای نمایندگی‌های فعال است و دیگر بابت تعمیرات احتمالی نیازی نیست نگران چیزی باشید. نمایندگی تلویزیون مارشال در قم نیز یکی از این مراکز فعال می‌باشد که تمام نیروهای آن کاملاً آموزش دیده و با مهارت هستند. هر زمان برای تعمیر تلویزیون مارشال در قم به کمک احتیاج داشتید تنها کافی است با نمایندگی این برند تماس بگیرید.

تلویزیون‌های مارشال ساختاری بسیار هوشمند و پیچیده دارند که برای کار کردن روی آن حتماً باید تخصص کافی داشته باشید. اگر تعمیر تلویزیون را به افراد ناوارد بسپارید ممکن است شرایط را برای شما بدتر کرده و مجبور به هزینۀ بیشتری شوید. حتی ممکن است برای همیشه تلویزیونتان را از دست بدهید. هر زمان نیاز به تعمیر تلویزیون در قم داشتید تنها کافی است با نمایندگی تلویزیون مارشال در قم در تماس باشید.

در ادامه می‌خواهیم برخی از ایرادهایی که ممکن است در تلویزیون مارشال با آن برخورد داشته باشید را برای شما شرح داده و به بررسی علت هریک بپردازیم. شاید بتوانید با کمک این مطالب خودتان بعضی از مشکلات ریز را برطرف نمایید.

نمایندگی تلویزیون مارشال در قم

چرا تصویر تلویزیون برعکس شده است؟

این وضعیت برای شما خیلی سخت و غیرقابل‌تحمل است. علاوه بر اینکه نمی‌توانید چیزی را در تلویزیون ببینید دسترسی به تنظیمات بسیار دشوار می‌شود و قادر نخواهید بود تنظیمات دستگاه را چک کنید. زیرا تمام متن‌ها برعکس نشان داده شده‌اند. ایراد در تصویر تلویزیون به طور کلی به دو قطعه بستگی دارد، یکی مین برد پنل و دیگری بک لایت. خرابی و مشکل در هریک از این دو می‌تواند به شکل‌های مختلفی روی نمایش تصویر اثر بگذارد. برای بررسی موارد گفته شده و تعمیر تلویزیون مارشال در قم باید حتماً از متخصصین در این کار کمک بگیرید. می‌توانید با نمایندگی تلویزیون مارشال در قم در تماس باشید.

بررسی علت قطع و وصلی در تلویزیون به کمک نمایندگی تلویزیون مارشال در قم

شاید شما هم این تجربه را داشته باشید. تلویزیون خودش بی‌دلیل قطع شده و دوباره وصل می‌شود. و این وضعیت می‌تواند به مرور بدتر شود. در چنین شرایطی باید چند مورد را بررسی کرد که می‌توانید برای این کار از نمایندگی تلویزیون مارشال در قم کمک بگیرید. اولین مورد بک لایت تلویزیون است. خرابی در این بخش و از کار افتادن لامپ‌های آن می‌تواند مشکل‌ساز شود. مورد دیگر مین برد دستگاه است. همچنین پنل تلویزیون و برد پاور نیز باید چک شوند. در صورت ادامه داشتن مشکل برای تعمیر تلویزیون مارشال در قم با ما در تماس باشید.

تعمیر تلویزیون مارشال در قم

چرا تلویزیون به وای فای وصل نمی‌شود

قبل از هر کاری باید مطمئن شوید ایراد از سوی تلویزیون شماست و روتر مشکلی ندارد. اگر می‌توانید تلویزیون را به دستگاه‌های دیگری مانند تلفن همراه خود وصل کنید به احتمال زیاد مشکل از سمت روتر است. اگر ایراد در تلویزیون بود سعی کنید سیستم‌عامل آن را به‌روزرسانی کرده و اگر بازهم کار نکرد تنظیمات آن را ریست نموده و به حالت کارخانه برگردانید. اگر بازهم نتوانستید وصل شوید برای دریافت مشاوره با کارشناسان حاضر در نمایندگی تلویزیون مارشال در قم در تماس باشید.

بررسی مشکلات صدا به کمک نمایندگی تلویزیون مارشال در قم

مشکلات صدا اغلب مربوط به بلندگوهای تلویزیون هستند. کوچک‌ترین مشکل در هریک از بلندگوها می‌تواند کیفیت صدا را تغییر داده یا حتی باعث قطعی آن شود. بعد از بررسی بلندگو اگر از سالم بودن آن مطمئن شدید مین برد را بررسی نمایید. در صورت نیاز به کمک برای تعمیر تلویزیون مارشال در قم می‌توانید با نمایندگی تلویزیون مارشال در قم تماس بگیرید.

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز قم سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی تعمیرات تلویزیون مارشال در قم از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا 36 ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تلویزیون مارشال در قم

تعمیر تلویزیون مارشال در قم | مرکز تعمیرات قم سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر قم ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن محدوده شمال: ۲۲۲۲۷۳۷۸ – ۲۲۱۱۱۱۵۹

تلفن محدوده غرب : ۴۴۴۵۴۱۰۰ -۴۴۴۸۹۳۹۶ 

 تلفن محدوده شرق: ۷۷۱۳۱۶۹۴

تلفن محدوده مرکز : ۰۹۱۹۰۹۷۴۸۱۱

مناطق تحت پوشش تعمیر در قم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *