مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال هایسنس

نمایندگی تعمیرات یخچال هایسنس در قم | تعمیر، نصب و سرویس

برند هایسنس (HISENSE) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال و ساید بای ساید نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش قم سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت تعمیرات را نموده است.گروه قم سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه نصب، سرویس و تعمیر یخچال هایسنس در قم (HISENSE)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال و ساید بای ساید های هایسنس باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال هایسنس در قم برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی یخچال هایسنس در قم

۱۰ دلیل انتخاب مرکز تعمیر یخچال هایسنس در قم :

  1.  دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر یخچال هایسنس در قم
  2.  تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان(تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3.  سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4.  حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5.  تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6.  ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7.  استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9.  تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال هایسنس در قم :

  1. یخچال از کار افتاده و خنک نمی کند
  2. یخ زدن کندانسور
  3. روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور
  4. مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  5. روشن نشدن یخچال و یا صفحه نمایش
  6. تعویض و نصب فیلتر تصفیه آب یخچال
  7. تعمیر و تعویض انواع سنسور
  8. ترمو فیوز در فریزر ساید بای ساید
  9. تعویض و نصب تایمر به همراه ترمو دیسک
  10. پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
  11. عدم کارکرد فن
تعمیر یخچال هایسنس در قم

نمایندگی یخچال هایسنس در قم

اگر از برند هایسنس در خانۀ خود استفاده می‌کنید نباید بابت خدمات پس از فروش و یا تعمیرات احتمالی نگرانی داشته باشید. باید بدانید خرابی در یخچال کاملاً طبیعی است و ممکن است برای هرکسی اتفاق بیفتد. اگر هر زمان مشکلی در کار یخچال خود پیدا کردید تنها کافی است با یکی از نمایندگی‌های معتبر این برند تماس بگیرید. نمایندگی یخچال هایسنس در قم آمادۀ پاسخگویی به سؤالات مشتریان عزیز در این شهر است. برای تعمیر یخچال هایسنس در قم حتماً به نمایندگی مراجعه کرده و برای جلوگیری از خسارات جدی به دستگاه از افرادی که تخصص ندارند کمک نگیرید. در ادامه برخی از ایرادهایی که ممکن است در یخچال هایسنس با آن مواجه شوید را آورده‌ایم. کافی است کمی تخصص داشته باشید، می‌توانید با خواندن نکات زیر ایرادهای ساده را خودتان برطرف نمایید.

برای بررسی‌های دقیق و کارهای تخصصی روی یخچال لازم است حتماً از نیروهای متخصص و ماهر در این کار کمک بخواهید. می‌توانید همین حالا با نمایندگی یخچال هایسنس در قم تماس بگیرید و دیگر از بابت تعمیر یخچال در قم نگرانی نداشته باشید.

روشن شدن کد خطا E0 در یخچال هایسنس

اگر تحت هر شرایطی سنسور دمای محیط یخچال شما درست عمل نکند کد خطای E0 به شما نشان داده خواهد شد. برای بررسی علت اختلال در سنسور دمای محیط در ابتدا جریان برق دستگاه را قطع کنید. سپس به سراغ سنسور مربوطه داخل یخچال رفته و آن را خوب بررسی کنید. باید تمام اتصالات اطراف سیم را به خوبی چک کرده و مطمئن شوید اتصال کوتاهی در آن‌ها وجود ندارد. اگر در این قطعات مشکلی نبود یا باز هم کد خطا دیده می‌شد بهتر است برای تعمیر یخچال هایسنس در قم با کارشناسان حاضر در نمایندگی یخچال هایسنس در قم تماس بگیرید.

بررسی کد خطا E4 در یخچال هایسنس به کمک نمایندگی یخچال هایسنس در قم

حتماً نام سنسور دیفراست را شنیده‌اید، در واقع این همان سنسور یخ‌زدایی در یخچال شماست. حالا اگر به هر دلیل روند کار این سنسور با مشکل مواجه شود شما کد خطا E4 را در صفحه نمایش یخچال خواهید دید. برای بررسی علت مشکل لازم است اول خود سنسور را بررسی کنید. با اهم‌متر میزان مقامت این قطعه را اندازه‌گیری کرده و از سالم بودن آن مطمئن شوید. سپس تمام سیم‌کشی‌ها را چک کنید و وجود اتصال کوتاه در آن‌ها را در نظر داشته باشید. اگر با عوض کردن سنسور دیفراست مشکل شما حل نشد بهتر است برای بررسی موارد دیگر و تعمیر یخچال هایسنس در قم از نمایندگی یخچال هایسنس در قم کمک بگیرید.

کد خطا EB در یخچال هایسنس

این کد خطا به اختلال در سیستم یخ‌ساز دستگاه شما ارتباط دارد. برای حل آن باید تمامی قطعه‌هایی که به نوعی به سیستم یخ‌ساز ارتباط دارند را چک کنید. لوله‌های آب، شیر برقی، و فیلتر را فراموش نکنید. در هیچ کدام از این قطعات نباید مشکل یا انسدادی وجود داشته باشد. اگر با وجود تمام کارهای گفته شده بازهم این روند ادامه داشت می‌توانید با نمایندگی یخچال هایسنس در قم تماس داشته باشید.

رفع کد خطا EF در نمایندگی یخچال هایسنس در قم

اگر کد خطا EF را در یخچال مشاهده کردید بهتر است همان اول کار تعمیر یخچال هایسنس در قم را به افراد متخصص بسپارید. این کد خطا اشاره به مشکلی در موتور فن دستگاه شما دارد. در اینجا باید اول از سالم بودن موتور مطمئن شوید. تمام سیم‌کشی‌های آن را چک کرده و در صورت نیاز تعمیر کنید. بعد از بررسی موتور فن و اتصالات آن، باید به سراغ برد الکتریکی یخچال رفت. با توجه به حساس بودن برد لازم است با نمایندگی یخچال هایسنس در قم در تماس باشید.

ضمانت و گارانتی تعمیر یخچال هایسنس در قم

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی تعمیر یخچال هایسنس در قم از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا 36 ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.همینطور گازهای برودتی مورد استفاده در این مرکز، از گازهای درجه یک بازار می باشند که در سرما دهی دستگاه، تاثیر بسزایی دارند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی یخچال هایسنس در قم

تعمیر یخچال هایسنس در قم | مرکز تعمیرات قم سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر قم ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن محدوده شمال: ۲۲۲۲۷۳۷۸ – ۲۲۱۱۱۱۵۹

تلفن محدوده غرب : ۴۴۴۵۴۱۰۰ -۴۴۴۸۹۳۹۶ 

 تلفن محدوده شرق: ۷۷۱۳۱۶۹۴

تلفن محدوده مرکز : ۰۹۱۹۰۹۷۴۸۱۱

مناطق تحت پوشش تعمیر در قم

2 thoughts on “تعمیر یخچال هایسنس در قم | نمایندگی تعمیرات، نصب و سرویس

  1. قاسم says:

    سلام روزتون بخیر.یخچال من از دیشب روشن نمیشه مشکل چیه؟ چند بار زدم به برق و کشیدم هرچی دکمه ام داشت زدم ولی هیچی نشد …

    • soheil says:

      با عرض سلام و احترام؛ امکان خرابی یخچال و ترموستات وجود دارد. اورلود دستگاه هم ممکن است ایراد داشته باشد و یا سیم رابط معیوب است ، برای بررسی بیشتر و اعزام تکنسین با مرکز تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *