مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال سامسونگ

نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در قم | تعمیر، نصب و سرویس

برند سامسونگ (SAMSUNG) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال و ساید بای ساید نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش قم سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت تعمیرات را نموده است.گروه قم سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه نصب، سرویس و تعمیر یخچال سامسونگ در قم (SAMSUNG)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال و ساید بای ساید های سامسونگ باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال سامسونگ در قم برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی یخچال سامسونگ در قم

۱۰ دلیل انتخاب مرکز تعمیر یخچال سامسونگ در قم :

  1.  دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر یخچال سامسونگ در قم
  2.  تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان(تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3.  سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4.  حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5.  تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6.  ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7.  استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9.  تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال سامسونگ در قم :

  1. یخچال از کار افتاده و خنک نمی کند
  2. یخ زدن کندانسور
  3. روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور
  4. مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  5. روشن نشدن یخچال و یا صفحه نمایش
  6. تعویض و نصب فیلتر تصفیه آب یخچال
  7. تعمیر و تعویض انواع سنسور
  8. ترمو فیوز در فریزر ساید بای ساید
  9. تعویض و نصب تایمر به همراه ترمو دیسک
  10. پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
  11. عدم کارکرد فن
تعمیر یخچال سامسونگ در قم

نمایندگی یخچال سامسونگ در قم

سامسونگ را همه می‌شناسید و نیازی به معرفی یا تعریف ندارد. کیفیت خوب تمام محصولات این برند برای همه اثبات شده است. یخچال‌های سامسونگ نیز مانند تمام وسایل برقی دیگر این برند از کیفیت خوبی برخوردار بوده و طراحی زیبایی دارند. با این وجود عالی بودن کیفیت ساخت دلیل نمی‌شود یخچال شما هیچ‌وقت نیاز به تعمیرات پیدا نکند. به هر حال این دستگاه مجموعه‌ای از قطعات مختلف است که ایراد در هریک از آن‌ها می‌تواند عملکرد کلی دستگاه را مختل سازد. برای تعمیرات یخچال باید حتماً از مراکز مجاز و تأیید شده کمک بگیرید. برای کسانی که در شهر قم زندگی می‌کنند بهترین گزینه مراجعه به نمایندگی یخچال سامسونگ در قم می‌باشد. با دریافت خدمات از نمایندگی دیگر نگرانی بابت هزینه‌های اضافی یا اصل نبودن قطعات جایگزین شده نخواهید داشت. در صورتی که با هرگونه مشکل در رابطه با تعمیر یخچال سامسونگ در قم برخوردید می‌توانید با ما تماس بگیرید.

در مدل‌های جدید از سیستم کد خطا برای تشخیص راحت‌تر مشکلات استفاده شده است. روشن شدن کد به ما هشدار می‌دهد مشکلی وجود دارد که باید بررسی و رفع شود. برخی کدها نیاز به بررسی تخصصی‌تری دارند که می‌توانید با نمایندگی یخچال سامسونگ در قم در تماس باشید. برخی از کدهای خطا یخچال فریز سامسونگ را در ادامه آورده‌ایم که برای تعمیر یخچال در قم با قم سرویس در تماس باشید:

روشن شدن کد خطا f5 در یخچال فریزر سامسونگ

کد خطا f5 زمانی فعال خواهد شد که سنسور مربوط به دما در فریز شما به مشکل خورده باشد. برای بررسی علت دستگاه را از برق جدا کرده و تمام اتصالات و سیم‌کشی‌ها در سنسور دما را چک کنید. اگر برای کار با برق تخصص ندارد حتماً همین حالا از نمایندگی یخچال سامسونگ در قم کمک بگیرید. در صورتی که ایرادی در اتصالات دیده نشد لازم است خود سنسور را عوض کرد. اگر با این کار هم همچنان کد خطا نشان داده می‌شد باید به سراغ بررسی صفحه کنترل الکترونیکی رفت. شاید نیاز به تعویض این صفحه باشد. بهتر است برای تعمیر یخچال سامسونگ در قم از کارشناسان ما مشاوره بگیرید.

رفع کد خطا 26E به کمک نمایندگی یخچال سامسونگ در قم

اگر تولید یخ در یخچال شما به مشکل خورده باشد شما این کد خطا را روی صفحه نمایش خواهید دید. در اینجا بهتر است اول یخ‌ساز را چک کرده و ببینید در جای خود قرار داشته باشد. سپس سنسور آن را بررسی نمایید. اگر برای بررسی سنسور و یا تعویض آن نیاز به کمک داشتید می‌توانید با نمایندگی یخچال سامسونگ در قم تماس بگیرید. علت دیگر توقف تولید یخ می‌تواند مشکل در شیر برقی دستگاه و یا موتور تایم یخ‌ساز باشد. برای بررسی دقیق و تعمیر یخچال سامسونگ در قم همین حالا گوشی را برداشته و با ما تماس بگیرید.

چرا کد خطا 5E در یخچال سامسونگ نشان داده می‌شود

روشن شدن کد خطای 5E یعنی به احتمال زیاد سنسور یخچال آسیب دیده و یا جریان برق آن قطع شده است. برای حل این مشکل اول به سراغ سنسور محیطی می‌رویم. گاهی نیاز به تعویض این سنسور وجود دارد. همچنین باید از رسیدن ولتاژ کافی برق به مدار اطمینان داشته باشید. اگر مشکل شما حل نشد می‌توانید با نمایندگی یخچال سامسونگ در قم تماس بگیرید.

رفع کد خطا ON,OFF با کمک نمایندگی یخچال سامسونگ در قم

روشن شدن چنین کد خطایی اعلان هشدار مبنی بر کار نکردن کمپرسور یخچال است. در چنین شرایطی یک بار یخچال را از برق جدا کرده و بعد دوباره آن را وصل کنید. با این کار یخچال شما خودش ریست می‌شود و به احتمال زیاد کمپرسور شروع به کار خواهد کرد. با فعال شدن کمپرسور کد خطا از بین می‌رود. اما اگر بازهم مشکل ادامه داشت برای تعمیر یخچال سامسونگ در قم کافی است با ما تماس بگیرید. نیروهای حاضر در نمایندگی یخچال سامسونگ در قم آمادۀ پاسخگویی به شما هستند.

ضمانت و گارانتی تعمیر یخچال سامسونگ در قم

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در قم از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا 36 ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.همینطور گازهای برودتی مورد استفاده در این مرکز، از گازهای درجه یک بازار می باشند که در سرما دهی دستگاه، تاثیر بسزایی دارند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی یخچال سامسونگ در قم

تعمیر یخچال سامسونگ در قم | مرکز تعمیرات قم سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر قم ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن محدوده شمال: ۲۲۲۲۷۳۷۸ – ۲۲۱۱۱۱۵۹

تلفن محدوده غرب : ۴۴۴۵۴۱۰۰ -۴۴۴۸۹۳۹۶ 

 تلفن محدوده شرق: ۷۷۱۳۱۶۹۴

تلفن محدوده مرکز : ۰۹۱۹۰۹۷۴۸۱۱

مناطق تحت پوشش تعمیر در قم

6 thoughts on “تعمیر یخچال سامسونگ در قم | نمایندگی تعمیرات، نصب و سرویس

  1. پری says:

    سلام روزتون بخیر. من یک یخچال سامسونگ دارم که بعد از اساس کشی که روشن کردم فریزرش صدا میده.علت چی هستش؟ ممنون میشم راهنمایی کنین.

    • soheil says:

      با عرض سلام علت وجود صدا در فریزر می تواند تراز نبودن یخچال و یا خراب بودن فن باشد. جهت انجام تعمیرات با مرکز تماس بگیرید.

  2. رضا امینی says:

    سلام خسته نباشین.متاسفانه بدنه یخچال برق داره و چند باری مشکل ایجاد کرده ممنون میشم راهنماییم کنید به خاطر چیه ؟

    • soheil says:

      با عرض سلام و احترام؛ ترموستات دارای اتصال بدنه دارد و یا ممکن است موتور اتصال بدنه داشته باشد ، هم چنین در بعضی موارد احتمال دارد سیم های رابط معیوب شده اند و….برای بررسی بیشتر و اعزام تکنسین با مرکز تماس بگیرید.

  3. محمدی says:

    سلام. یخچال فریزر دوقلوی سامسونگ دارم. به تازگی وقتی درب یخچال رو که باز می‌کنیم می‌بندیم یک صدای زوزه‌مانند به گوش می‌رسه. البته چندوقت پیش، درش دو سه بار محکم به هم زده شد. می‌تونیم مشکل رو رفع کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *