مراحل ثبت درخواست تعمیر تلویزیون هایسنس در قم

نمایندگی تعمیرات تلویزیون هایسنس در قم | تعمیر، نصب و سرویس

برند هایسنس (Hisense ) که از برندهای محبوب در ایران بوده، دارای نمایندگی های بسیاری در کشور عزیزمان می باشد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش قم سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها، اقدام به ارائه سرویس و تعمیر تلویزیون هایسنس با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه قم سرویس با برخورداری از تکنسین های متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس، نصب و تعمیر تلویزیون هایسنس در قم (Hisense )، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده که به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمت رسانی به هموطنان عزیزمان می باشد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر تلویزیون هایسنس در قم :

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل 15 سال و مختص تعمیر تلویزیون هایسنس در قم
  •  سعی در تعمیر قطعات معیوب و اجتناب از تعویض آن
  •  کمترین زمان ممکن برای حاضر شدن در منزل و یا محل کار شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  •  تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی و حتی پاین تر از آن
  •  ضمانت کتبی و گارانتی قطعات تعویض شده از شش تا 36 ماه
  •  استفاده از قطعات فابریکی و اصلی
  •  سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی
  •  تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود.)
نمایندگی تعمیرات تلویزیون هایسنس در قم
نمایندگی تعمیر تلویزیون هایسنس در قم

 دلایل عمده مشتریان جهت تعمیرات تلویزیون هایسنس در قم :

1– سیاه شدن قسمتی از تصویر و یا راه راه شدن
2– نداشتن صدا یا تصویر
3– خاموش و روشن شدن ناگهانی تصویر
4– چشمک زدن چراغ پاور به صورت ممتد
5– روشن نشدن تلویزیون و خرابی بک لایت ها
6– کم نور بودن صفحه نمایش تلویزیون ال سی دی یا ال ای دی
7– قطع یا وصل شدن تصویر پس از استفاده طولانی از دستگاه
8– شکستن پنل ال سی دی بر اثر افتادن، ضربه و یا فشار به هنگام تمیز کردن

نمایندگی تلویزیون هایسنس در قم

حتماً شما هم در خانه‌تان تلویزیون دارید. همه از این دستگاه جادویی استفاده می‌کنیم و به نوعی به آن وابسته هستیم. خراب شدن تلویزیون برای ما بسیار سخت و ناراحت‌کننده است. علاوه بر هزینه‌های زیاد، یک سرگرمی جذاب در خانه‌تان را از دست داده‌اید. دوست دارید هرچه سریع‌تر مشکل آن رفع شده و از طرفی فرد مطمئنی را برای این کار سراغ ندارید. اگر در زمان خرید به سراغ برندهایی رفته باشید که خدمات پس از فروش خوبی دارند در اینجا مشکلی نخواهید داشت. یکی از این‌ها هایسنس است. برای کسانی که در شهر قم زندگی می‌کنند نیز این برند در نمایندگی تلویزیون هایسنس در قم ارائۀ خدمات خواهد داشت. هر زمان با مشکلی در کار تلویزیونتان برخورد کردید و نیاز به دریافت کمک برای تعمیر تلویزیون هایسنس در قم داشتید می‌توانید با ما تماس بگیرید.

گاهی اوقات تنها کافی است از فرد ماهری مشاوره گرفته و یا خودتان کمی بگردید. می‌توانید ایرادهای ساده را بدون نیاز به تعمیرکار برطرف نمایید. اما گاهی شرایط پیچیده‌تر شده و حتماً لازم است از متخصصین این کار کمک گرفته شود. در چنین مواردی پیشنهاد می‌شود بمنظور تعمیر تلویزیون در قم لزوماً با کارشناسان حاضر در نمایندگی تلویزیون هایسنس در قم تماس داشته باشید.

نمایندگی تلویزیون هایسنس در قم

و اما برخی از ایرادهای متداول در تلویزیون‌ها:

تلویزیون تصویر نشان نداده و فقط صدا دارد

اگر تلویزیون را روشن می‌کنید اما می‌بینید تنها صدا داشته و صفحۀ آن سیاه است به احتمال زیاد ایرادی در بک لایت دستگاه به وجود آمده باشد. بک لایت در واقع همان لامپ‌های پشت تلویزیون شماست. اگر چند عدد از این لامپ‌ها و یا همۀ آن‌ها سوخته باشند باید دستگاه توسط کارشناس مربوطه بررسی شود. گاهی اوقات نمی‌توان تلویزیون را تعمیر کرد و باید عوض شود. می‌توانید همین حالا با نمایندگی تلویزیون هایسنس در قم تماس بگیرید.

حل قطعی صدای دستگاه به کمک نمایندگی تلویزیون هایسنس در قم

اگر تلویزیون شما صدایی ندارد به احتمال زیاد بلندگوهای آن ایراد پیدا کرده‌اند. گاهی نیز خرابی برد پاور باعث قطعی صدای دستگاه می‌شود. اگر برد نتواند ولتاژی که برای بلندگوهای تلویزیون لازم است را فراهم سازد باید بدانید این برد دستگاه است که ایراد پیدا کرده و مشکلی در بلندگوها وجود ندارد. اگر مشکل از سمت بلندگوها بود تنها کافی است همین حالا با نمایندگی تلویزیون هایسنس در قم تماس بگیرید تا برای تعویض بلندگوها با شما هماهنگ شود. حتماً برای تعمیر تلویزیون هایسنس در قم با مراکز مجاز و معتبر در تماس باشید.

تعمیر تلویزیون هایسنس در قم

تلویزیون خاموش و روشن می‌شود

گاهی بدون اینکه شما دکمه‌ای بزنید دستگاه خودش خاموش و روشن می‌شود. در چنین شرایطی بهتر است فوراً با نمایندگی تلویزیون هایسنس در قم تماس گرفته تا علت بررسی شود. در صورت ادامه یافتن موضوع ممکن است قطعات دیگری نیز آسیب ببینند. خاموش و روشن شدن تلویزیون اغلب دو دلیل دارد. یا برد پاور دستگاه خراب شده است و یا مین برد آن آسیب دیده می‌باشد. در اغلب موارد اولین احتمال را خرابی مین برد در نظر می‌گیرند و بعد مورد دوم چک می‌شود. برای تعمیر تلویزیون هایسنس در قم می‌توانید همین حالا با ما در تماس باشید.

بررسی علت پرش تصویر توسط نمایندگی تلویزیون هایسنس در قم

 شاید با دیدن پرش صفحه اول از همه فکرتان به سمت آنتن دستگاه برود. اما موارد دیگری نیز می‌توانند پرش صفحه را به دنبال داشته باشند که گاه خیلی شدید خواهد بود. گاهی یک یا چند عدد از لامپ‌های تصویر دستگاه شما خراب می‌شوند. خرابی در بک لایت می‌تواند پرش تصویر را به دنبال داشته باشد. برای بررسی دقیق و تعمیر تلویزیون هایسنس در قم با نمایندگی تلویزیون هایسنس در قم در تماس باشید.

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز قم سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی تعمیرات تلویزیون هایسنس در قم از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا 36 ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تلویزیون هایسنس در قم

تعمیر تلویزیون هایسنس در قم | مرکز تعمیرات قم سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر قم ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن محدوده شمال: ۲۲۲۲۷۳۷۸ – ۲۲۱۱۱۱۵۹

تلفن محدوده غرب : ۴۴۴۵۴۱۰۰ -۴۴۴۸۹۳۹۶ 

 تلفن محدوده شرق: ۷۷۱۳۱۶۹۴

تلفن محدوده مرکز : ۰۹۱۹۰۹۷۴۸۱۱

مناطق تحت پوشش تعمیر در قم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *