تعمیر لباسشویی در قم

دلایل انتخاب قم سرویس جهت تعمیر لباسشویی در قم

6-ماه-گارانتی

6 ماه گارانتی

6 ماه گارانتی خدمات ارائه شده در کورنیدو

قطعات-اورجینال

قطعات اورجینال

استفاده از قطعات اورجینال برای تعمیرات

اعزام-فوری-تکنسین

اعزام فوری تکنسین

اعزام فوری تکنسین در منزل پس از هماهنگی

پشتیبانی-24-ساعته

پشتیبانی 24/7

اپراتور های تمام وقت برای پاسخگویی به شما

مراحل ثبت درخواست در قم سرویس

تماس-با-ما

تماس با ما

در صورت خرابی لوازم خانگی خود با ما تماس بگیرید

مشاوره-اولیه

مشاوره اولیه

ارائه مشاوره اولیه برای ثبت درخواست شما جهت تعمیرات

هماهنگی-و-اعلام-هزینه

هماهنگی و اعلام هزینه

اعلام هزینه تعمیر توسط تکنسین و هماهنگی زمان حضور تکنسین

تعمیر-لوازم-خانگی-در-منزل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

اعزام فوری تکنسین در منزل شما جهت حل و بررسی مشکل دستگاه

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی در قم

روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش

مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن

تخلیه نکردن آب پس از شستشو

معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی

بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

باز نشدن درب ماشین لباسشویی

آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

عدم ورود آب به لباسشویی

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی در قم 10
تعمیرات لوازم خانگی در قم سرویس

۱۰ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیرات لباسشویی جهت تعمیر و سرویس

دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر لباسشویی در قم

تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان(تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند)

سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی قم سرویس | تعمیر و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش قم سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه قم سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات و سرویس ماشین لباسشویی ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ماشین لباسشویی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی در قم برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تعمیر لباسشویی در قم

یکی از متداول‌ترین وسایل که امروزه آن را در تمام خانه‌ها می‌توان پیدا کرد ماشین لباسشویی است. این دستگاه کار را برای همه ساده کرده و به راحتی قابل استفاده است. اما یکی از مشکلاتی که با هر وسیلۀ الکتریکی همراه می‌باشد خرابی‌های احتمالی و نیاز به تعمیر است. اگر برای تعمیر لباسشویی در قم نیاز به کمک داشتید می‌توانید با همکاران ما در تماس باشید تا در اولین فرصت با شما هماهنگ شده و مشکل دستگاهتان رفع گردد. اما اگر شما اطلاعات کافی داشته و اهل فن هستید شاید دوست داشته باشید در ابتدا خودتان برای تعمیر ماشین اقدام کنید. البته ما به شما پیشنهاد می‌دهیم این کار را نکرده و با مراکز معتبر تعمیر لباسشویی در قم در تماس باشید. در زیر لیستی از خرابی‌های احتمالی در ماشین‌های لباسشویی را برای شما آورده‌ایم.

آبگیری نکردن ماشین لباسشویی و عیب یابی توسط مرکز تعمیر لباسشویی در قم

اگر پس از تنظیم برنامه و روشن کردن ماشین متوجه می‌شوید شروع به آبگیری نمی‌کند باید موارد متعددی را بررسی نمایید. آبگیری نکردن ماشین لباسشویی می‌تواند به دلایل مختلفی باشد از جمله: شاید درب ماشین باز بوده و خوب بسته نشده باشد. شاید هیدرواستات ماشین شما خراب است. ممکن است ایراد از میکروسوئیچ داخل ماشین لباسشویی باشد. همچنین باید شیر ورودی آب و پمپ ماشین لباسشویی نیز بررسی شود. در نهایت اگر نتوانستید ایراد را پیدا کنید برای تعمیر لباسشویی در قم با ما در تماس باشید.

نمایندگی لباسشویی در قم

پس از پایان عملیات آبگیری دستگاه متوقف شده و کار دیگری را شروع نمی‌کند

در ابتدا باید به سراغ هیدرواستات ماشین لباسشویی خود بروید. اگر دیدید در این بخش از دستگاه ایرادی وجود ندارد به سراغ موتور ماشین لباسشویی بروید. باید بررسی کنید موتور دستگاه سالم است یا نه. اگر تخصص کافی ندارید از نیروهای متخصص ما در مراکز تعمیر لباسشویی در قم کمک بگیرید. زیرا ممکن است موتور را خراب کرده یا ایراد را درست تشخیص ندهید. بهتر است برای اطمینان سیمی که میان موتور و هیدوراستات قرار دارد را نیز چک کنید تا دچار قطعی نشده باشد.

ماشین خاموش است اما آبگیری می‌کند

اولین مورد که باید بررسی کنید این است که شاید شیر آب ورودی به دستگاه شما دچار ایراد شده باشد. یکی از اصلی‌ترین دلایلی که باعث دیده شدن آب داخل ماشین در زمان خاموشی آن می‌شود خرابی شیر برقی است. اگر پس از بررسی شیر برقی نتوانستید مشکل را حل کنید بهتر است تایمر ماشین لباسشویی را نیز بررسی نمایید. گاهی اوقات خراب شدن تایمر این مشکل را به دنبال خواهد داشت. در نهایت می‌توانید برای تعمیر لباسشویی در قم از نیروهای باتجربه و ماهر کمک بگیرید.

قطع نشدن آبگیری ماشین لباسشویی و تعمیر توسط مراکز تعمیر لباسشویی در قم

همان‌طور که می‌دانید آب در ماشین لباسشویی باید به قدری باشد که از شیشۀ درب دیده نشود. اما اگر آب درون آن بسیار زیاد شده و شما آن را از شیشه می‌بینید باید بدانید به احتمال زیاد در شیر ورودی آب مشکلی ایجاد شده است، البته اگر با قطع کردن برق لباسشویی باز هم آب به داخل دستگاه جریان دارد. اما اگر با قطع کردن برق جریان آب به داخل لباسشویی هم متوقف می‌شود به احتمال زیاد مشکل در یکی از موارد زیر خواهد بود: سوئیچ فشار در ماشین لباسشویی، کم بودن فشار آب در شلنگ ورودی و یا تایمر ماشین لباسشویی. اگر با وجود بررسی تمام موارد نتوانستید بازهم مشکل را تشخیص دهید برای تعمیر لباسشویی در قم از مراکز معتبر کمک بگیرید.

نشت آب از داخل ماشین لباسشویی

یکی از متداول‌ترین مشکلات در ماشین لباسشویی نشت آب از آن است. باید ببینید نشتی آب از کدام بخش دستگاه می‌باشد و با توجه به محل نشتی به دنبال ایراد و تعمیر آن باشید. اگر تخصص دارید درپوش ماشین لباسشویی را جدا کنید به گونه‌ای که بتوانید در حین کار دستگاه به داخل آن دقت کرده و بتوانید محل نشتی را تشخیص دهید. اگر دیدید آب از رابط‌های لاستیکی نشتی دارد باید به سراغ تعویض رابط بروید. اگر دیدید قابی که مربوط به جاپودری است ترکیده و نشتی دارد آن را عوض کنید. اگر بازهم نتوانستید مشکل را پیدا کنید تعمیر لباسشویی در قم را به نیروهای متخصص و باتجربه ما بسپارید.

ماشین لباسشویی آب را گرم نمی‌کند

اگر تجربه و تخصص لازم را دارید می‌توانید خودتان هیتر را بررسی نمایید. کافی است با استفاده از سیم‌های مخصوص، هیتر را به جریان برق دویست و بیست ولت متصل نمایید. پس از گذشت ده ثانیه اگر دیدید پایه‌های هیتر شما گرم شده‌اند یعنی مشکلی در آن وجود ندارد اما ایرادی در رسیدن جریان برق به آن دیده می‌شود. حالا بهتر است به سراغ تایمر ماشین لباسشویی بروید. صفحه کلید آن را باز کرده و ببینید مشکل در کدام بخش از تایمر وجود دارد. البته باید بدانید گاهی اوقات تنها جمع شدن رسوبات و جرم‌ها هستند که برای شما مشکل‌ساز شده‌اند. در چنین شرایطی سطح جرم روی سطح المنت به قدری زیاد می‌شود که آب بسیار دیر گرم خواهد شد. در این وضعیت بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید رسوب‌زدایی دستگاه می‌باشد. این کار در کنار رفع مشکلی که با آن مواجه شده‌اید، به زیاد شدن طول عمر دستگاه نیز کمک خواهد کرد. اگر برای هریک از موارد گفته شده تخصص کافی ندارید بهتر است برای تعمیر لباسشویی در قم با مراکز معتبر در تماس باشید.

تعمیر لباسشویی در قم

خالی نشدن آب‌های کثیف از ماشین و مراجعه به مراکز تعمیر لباسشویی در قم

اگر آب‌های کثیف از داخل ماشین تخلیه نمی‌شوند باید بدانید مجرای مربوط به تخلیۀ آب دچار گرفتگی شده است. شاید هم ایراد از پمپ تخلیه یا هریک از بخش‌های مرتبط با آن باشد. اگر مجرای آب دچار انسداد شده است باید ببینید چه چیزی جلوی جریان آب را گرفته و آن را بردارید. اما اگر مشکل از پمپ تخلیه در دستگاه می‌باشد بهتر است برای تعمیر یا تعویض از افراد باتجربه کمک بگیرید. برای تعمیر لباسشویی در قم می‌توانید با نیروهای متخصص ما در تماس باشید.

لباس‌ها خوب خشک نمی‌شوند

در چنین شرایطی بهتر است همان ابتدا به سراغ مراکز تعمیر لباسشویی در قم رفته و از افراد متخصص در این کار کمک بگیرید. خشک نشدن لباس‌ها بیشتر اوقات به دلایل خرابی‌هایی رخ می‌دهد که نیاز به بررسی‌های تخصصی دارند.

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز قم سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی ماشین لباسشویی قم سرویس از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد. مجموعه قم سرویس برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.