مراحل ثبت درخواست تعمیر پکیج ایران رادیاتور در قم

نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در قم | تعمیر، سرویس، نصب و نگهداری

مرکز قم سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات پکیج دیواری ایران رادیاتور در قم ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف پکیج دیواری ایران رادیاتور باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر پکیج ایران رادیاتور برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور در قم

۱۰ دلیل انتخاب مرکز تعمیر پکیج ایران رادیاتور در قم :

  1.  دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر پکیج ایران رادیاتور در قم
  2.  تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان(تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3.  سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4.  حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5.  تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6.  ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7.  استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9.  تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

15 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر پکیج دیواری و آبگرمگن ایران رادیاتور :

  1.  نداشتن گرمای کافی و مطبوع در رادیاتورها
  2.  نداشتن گرمای مطلوب آب گرم مصرفی
  3.  آبریزی و نشتی از زیر پکیج
  4.  سر و صدای اضافی از پکیج
  5.  سرویس سالیانه دستگاه جهت بازدهی بیشتر
  6.  گرفتن جرم و اسید شویی مبدل ها
  7.  روشن نشدن پکیج دیواری و یا صفحه نمایش
  8.  تشکیل نشدن شعله
  9. مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  10.  لوله کشی ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی
  11.  نصب پکیج دیواری
  12.  خاموش نشدن پکیج دیواری و کار کردن مداوم
  13.  پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
  14.  عدم کارکرد فن
  15.  پایین آمدن فشار آب دستگاه
نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در قم

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در قم

 نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در قم  یکی از نمایندگان شرکت ایران رادیاتور می­باشد که با تعمیر کارانی حرفه ­ای و با تجربه در اسرع وقت مشکل پکیج شما را برطرف خواهند کرد. مرکز تعمیر پکیج ایران رادیاتور در قم از قطعات فابریک برای جایگزین کردن قطعات دستگاه استفاده می­نماید.

عیب یابی و رفع خرابی پکیج توسط نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در قم

نشانه­های خراب شدن پکیج ایران رادیاتور متفاوت می­باشد. پایین بودن فشار پکیج، صدای زیاد هنگام کار کردن، گرم نکردن آب پکیج، روشن نشدن مشعل پکیج و نشتی آب از پکیج برخی از رایج ترین نشانه­های خراب شدن پکیج ایران رادیاتور می­باشد. برای تعمیر پکیج در قم می توانید با مراجعه  و یا تماس با نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در قم مشکل پکیج خود را با کارشناسان این مجموعه در میان گذاشته تا در کمترین زمان خرابی به وجود آمده در پکیج را تعمیر نمایند.

برای عیب یابی پکیج ایران رادیاتور می­بایست به ارور­هایی که پکیج می­دهد توجه شود. در صورتی که با ارور­های نه چندان جدی مواجه شدید خودتان می­توانید آن را رفع کنید ولی درصورتی که توانایی تعمیر پکیج ایران رادیاتور خود را نداشتید می­توانید از خدمات تعمیر پکیج ایران رادیاتور در قم استفاده کنید.

صدای زیاد پکیج و تعمیر آن در نمایندگی پکیج ایران رادیاتور

در برخی مواقع پکیج در هنگام کار کردن، صدای زیادی تولید می­کند. خراب شدن پمپ گرمایش از متداول ترین دلایل تولید صدا می­باشد که به علت هوای موجود در پکیج رخ می­دهد. که باید توسط متخصصین با تجربه عیب یابی و تعمیر شود.

خاموش شدن پکیج ایران رادیاتور

 خاموش شدن ناگهانی پکیج ایران رادیاتور، یکی دیگر از رایج ترین مشکلات در پکیج ایران رادیاتور است که اغلب به دلیل مشکل در قطع شدن جریان در قطعات الکتریکی، بسته بودن شیر­های آب، خراب شدن پمپ، اشکال در ترموسات پکیج، کاهش فشار پکیج به دلیل افزایش یا کاهش فشار آب، رخ می­دهد. با بهره مندی از خدمات نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در قم، می­توانید ایرادات پکیج خود را به کمک افراد حرفه ­ای حل کنید.

خوب گرم نشدن آب پکیج ایران رادیاتور

برای رفع این اشکال ابتدا به شما توصیه می­شود، فشار گاز و آب ورودی را بررسی نمایید. در بسیاری از موارد علت خوب گرم نشدن آب توسط پکیج به دلیل پایین بودن فشار آب و گاز می­باشد. از دیگر دلایل  گرم نشدن آب، هوا داشتن لوله­های پکیج، خراب شدن شیر سه طرفه، رسوب گرفتن مبدل و سوختن برد است. هوا گیری پکیج باعث می­شود تا دستگاه به خوبی کار کند و گرمای کافی را تولید نماید و همینطور باعث افزایش راندمان و کاهش خطر نشت آب از پیکج و صرفه جویی در مصرف گاز می­شود.

نشتی آب پکیج

نشتی آب از پکیج دلایل مختلفی دارد. سوراخ شدن مبدل، شکستگی لوله­ ها و آب بندی نادرست اتصالات پکیج، خراب شدن شیر تخلیه پکیج و همچنین جدا شدن اتصالات از دلایل بروز این مشکل در پکیج است. برای رفع نشتی آب پکیج، توصیه می شود تمام اتصالات پکیج ایران رادیاتور را بررسی نمایید و در صورت خرابی و فرسوده شدن، شیر تخلیه آن را توسط مرکز تعمیر پکیج ایران رادیاتور در قم تعویض کنید. یکی دیگر از دلایل نشتی آب پکیج، پمپ پکیج است که در صورت ترک یا سوراخ شدن باید آن را تعویض و یا تعمیر نمایید.

خرابی برد پکیج ایران رادیاتور

با توجه به حساسیت بالای بردها ضروری است تا تعمیر پکیج ایران رادیاتور در قم توسط تعمیرکاران متخصص انجام شود. این امر به این دلیل است که هرگونه اختلال در برد پکیج، موجب از کار افتادن کل سیستم می­گردد. یکی از عوامل خرابی برد را می­توان به تجمع گرد و غبار بر روی بدنه دستگاه مربوط دانست. پس توصیه می­شود که پیش از استفاده از پکیج حتما آن را تمیز کنید.

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز قم سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور در قم از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.همینطور قطعات مورد استفاده در این مرکز، از قطعات درجه یک بازار می باشند که در بازدهی و طول عمر دستگاه، تاثیر بسزایی دارند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در قم

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در قم | مرکز تعمیرات قم سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر قم ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن محدوده شمال: ۲۲۲۲۷۳۷۸ – ۲۲۱۱۱۱۵۹

تلفن محدوده غرب : ۴۴۴۵۴۱۰۰ -۴۴۴۸۹۳۹۶ 

 تلفن محدوده شرق: ۷۷۱۳۱۶۹۴

تلفن محدوده مرکز : ۰۹۱۹۰۹۷۴۸۱۱

مناطق تحت پوشش تعمیر در قم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *