مراحل ثبت درخواست تعمیر تلویزیون دوو در قم

نمایندگی تعمیرات تلویزیون دوو در قم | تعمیر، نصب و سرویس

برند دوو (DAEWOO) که از برندهای محبوب در ایران بوده، دارای نمایندگی های بسیاری در کشور عزیزمان می باشد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش قم سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها، اقدام به ارائه سرویس و تعمیر تلویزیون دوو با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه قم سرویس با برخورداری از تکنسین های متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس، نصب و تعمیر تلویزیون دوو در قم (DAEWOO)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده که به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمت رسانی به هموطنان عزیزمان می باشد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در قم :

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل 15 سال و مختص تعمیر تلویزیون دوو در قم
  •  سعی در تعمیر قطعات معیوب و اجتناب از تعویض آن
  •  کمترین زمان ممکن برای حاضر شدن در منزل و یا محل کار شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  •  تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی و حتی پاین تر از آن
  •  ضمانت کتبی و گارانتی قطعات تعویض شده از شش تا 36 ماه
  •  استفاده از قطعات فابریکی و اصلی
  •  سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی
  •  تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود.)
نمایندگی تعمیرات تلویزیون دوو در قم
نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در قم

 دلایل عمده مشتریان جهت تعمیرات تلویزیون دوو در قم :

1– سیاه شدن قسمتی از تصویر و یا راه راه شدن
2– نداشتن صدا یا تصویر
3– خاموش و روشن شدن ناگهانی تصویر
4– چشمک زدن چراغ پاور به صورت ممتد
5– روشن نشدن تلویزیون و خرابی بک لایت ها
6– کم نور بودن صفحه نمایش تلویزیون ال سی دی یا ال ای دی
7– قطع یا وصل شدن تصویر پس از استفاده طولانی از دستگاه
8– شکستن پنل ال سی دی بر اثر افتادن، ضربه و یا فشار به هنگام تمیز کردن

نمایندگی تلویزیون دوو در قم

یکی از برندهای مشهور و شناخته شدۀ تلویزیون در بازار این روزها دوو است. برندی که نام آن را همه شنیده و از کیفیت بالای تمام محصولاتش آگاه هستید. در تلویزیون‌های دوو از تکنولوژی روز دنیا استفاده می‌شود و کیفیت تصویر و صدا در این برند بر هیچ‌کس پوشیده نیست. اما خرابی قطعات در دوو برند نیز مانند تمام برندهای دیگر تلویزیون دیده می‌شود. باید بدانید تعمیر تلویزیون کاری تخصصی است که با توجه به پیچیده بودن سیستم این دستگاه هرکسی از پس آن برنمی‌آید. شناخت فردی ماهر و مطمئن برای این کار امتیاز بزرگی است. زیرا هر کسی قابل اعتماد نبوده و حتی ممکن است خسارت را بیشتر کند. برای کسانی که در قم زندگی می‌کنند، ما برای هرگونه خدمات مربوط به نصب و یا تعمیر تلویزیون دوو در قم، کمک گرفتن از کارشناسان نمایندگی تلویزیون دوو در قم را پیشنهاد می‌کنیم.

نمایندگی تلویزیون دوو در قم تشکیل شده از نیروهایی آموزش دیده و کاملاً مجرب است که می‌توانید با اطمینان خاطر کار تعمیرات تلویزیون خود را به آن‌ها بسپارید. با کمک گرفتن از یک فرد متخصص و مطمئن جلوی خرابی‌های بیشتر و مخارج غیرضروری تحمیل شده از جانب برخی تعمیرکاران را خواهید گرفت.

اگر خودتان دوست دارید کارهای تعمیراتی را انجام دهید، و البته در این زمینه اطلاعات کافی دارید، می‌توانید با کمک مواردی که در ادامه برای شما آورده‌ایم برخی از ایرادهای ساده را رفع نمایید.

نمایندگی تلویزیون دوو در قم

چرا صدای تلویزیون کیفیت خوبی ندارد

یکی از مواردی که زمان تماشای فیلم برای شما اهمیت دارد کیفیت صدای آن می‌باشد. حتی با وجود بهترین تصویر، اگر صدا کیفیت مناسبی نداشته باشد نمی‌توانید از فیلم خود لذت ببرید. یکی از مشکلات کاربرانی که از تلویزیون‌های دوو استفاده می‌کنند همین است. در کل باید گفت این برند در اغلب مدل‌های خود کیفیت صدای خوبی را ارائه نداده است، البته در برخی مدل‌های ال ای دی شرایط بهتری دیده می‌شود. در زمان خرید بهتر است به سراغ مدل‌های بالاتر بروید تا این مشکل را نداشته باشید. اما اگر فکر می‌کنید کیفیت صدای دستگاه از قبل کمتر شده، می‌توانید برای بررسی علت و تعمیر تلویزیون دوو در قم با همکاران ما در نمایندگی تلویزیون دوو در قم تماس بگیرید.

بررسی علت تاریک شدن صفحه به کمک نمایندگی تلویزیون دوو در قم

شاید متوجه شده‌اید نور صفحه نمایش تلویزیون شما کم شده، و یا اینکه ناگهان کلاً تصویر تاریک می‌شود. باید بدانید چنین مشکلاتی اغلب مربوط به بک لایت دستگاه شما هستند. برای تعمیر این بخش لازم است حتماً از فرد متخصصی کمک بگیرید. برخی از قطعات بک لایت خیلی سخت پیدا می‌شوند. اگر بتوانید آن را پیدا کنید احتمالاً دستگاه شما قابل تعمیر باشد. می‌توانید برای تأمین قطعات و تعمیر تلویزیون دوو در قم در هر زمان از روز با نمایندگی تلویزیون دوو در قم تماس بگیرید.

بررسی دلیل پرش تصویر در تلویزیون دوو

پرش تصویر می‌تواند مربوط به آنتن شما باشد. اما اگر ایرادی در آنتن نبود خرابی تلویزیون را بررسی کنید. اغلب اوقات پرش تصاویر با ایراد در مین برد ارتباط دارد. همچنین ضعیف شدن لامپ ال ای دی دستگاه یا خرابی پاور نیز روی تصویر اثرگذار هستند. هر زمان نیاز به تعمیر تلویزیون در قم داشتید می‌توانید روی کارشناسان حاضر در نمایندگی تلویزیون دوو در قم حساب کنید.

بررسی به هم ریختن رنگ‌های تصویر در نمایندگی تلویزیون دوو در قم

شاید شما هم این مورد را تجربه کرده باشید. رنگ‌های تصویر باهم ترکیب شده و چیز عجیبی به شما نشان داده می‌شود. گاهی نیز اطراف برخی از تصاویر چیزی شبیه به هاله‌ای از رنگ را خواهید دید. باید بدانید رنگ تصاویر به پنل تلویزیون ارتباط دارد و اغلب اوقات نیاز به تعویض کلی آن خواهد بود. برای بررسی مشکل و تعمیر تلویزیون دوو در قم از نمایندگی تلویزیون دوو در قم کمک بگیرید.

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز قم سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی تعمیرات تلویزیون دوو در قم از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا 36 ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تلویزیون دوو در قم

تعمیر تلویزیون دوو در قم | مرکز تعمیرات قم سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر قم ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن محدوده شمال: ۲۲۲۲۷۳۷۸ – ۲۲۱۱۱۱۵۹

تلفن محدوده غرب : ۴۴۴۵۴۱۰۰ -۴۴۴۸۹۳۹۶ 

 تلفن محدوده شرق: ۷۷۱۳۱۶۹۴

تلفن محدوده مرکز : ۰۹۱۹۰۹۷۴۸۱۱

مناطق تحت پوشش تعمیر در قم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *