مراحل ثبت درخواست تعمیر تلویزیون شارپ در قم

نمایندگی تعمیرات تلویزیون شارپ در قم | تعمیر، نصب و سرویس

برند شارپ (SHARP) که از برندهای محبوب در ایران بوده، دارای نمایندگی های بسیاری در کشور عزیزمان می باشد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش قم سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها، اقدام به ارائه سرویس و تعمیر تلویزیون شارپ با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه قم سرویس با برخورداری از تکنسین های متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس، نصب و تعمیر تلویزیون شارپ در قم (SHARP)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده که به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمت رسانی به هموطنان عزیزمان می باشد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر تلویزیون شارپ در قم :

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل 15 سال و مختص تعمیر تلویزیون شارپ در قم
  •  سعی در تعمیر قطعات معیوب و اجتناب از تعویض آن
  •  کمترین زمان ممکن برای حاضر شدن در منزل و یا محل کار شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  •  تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی و حتی پاین تر از آن
  •  ضمانت کتبی و گارانتی قطعات تعویض شده از شش تا 36 ماه
  •  استفاده از قطعات فابریکی و اصلی
  •  سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی
  •  تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود.)
نمایندگی تعمیرات تلویزیون شارپ در قم
نمایندگی تعمیر تلویزیون شارپ در قم

 دلایل عمده مشتریان جهت تعمیرات تلویزیون شارپ در قم :

1– سیاه شدن قسمتی از تصویر و یا راه راه شدن
2– نداشتن صدا یا تصویر
3– خاموش و روشن شدن ناگهانی تصویر
4– چشمک زدن چراغ پاور به صورت ممتد
5– روشن نشدن تلویزیون و خرابی بک لایت ها
6– کم نور بودن صفحه نمایش تلویزیون ال سی دی یا ال ای دی
7– قطع یا وصل شدن تصویر پس از استفاده طولانی از دستگاه
8– شکستن پنل ال سی دی بر اثر افتادن، ضربه و یا فشار به هنگام تمیز کردن

نمایندگی تلویزیون شارپ در قم

اگر در شهر قم زندگی می‌کنید و برای تلویزیون خود برند شارپ را انتخاب کرده‌اید نباید بابت خدمات پس از فروش آن هیچ نگرانی‌ای داشته باشید. به هر حال تلویزیون دستگاهی الکترونیکی است که هر لحظه ممکن است با خرابی یکی از بخش‌های آن مواجه شوید. با توجه به حساس بودن نسل‌های جدید تلویزیون‌ها، نباید برای تعمیر ایرادهای احتمالی خودتان دست به کار شوید و یا حتی از هر تعمیرکاری که نزدیکتان بود کمک بگیرید. قابل اطمینان بودن فرد و داشتن تخصص کافی امری ضروری است. نمایندگی تلویزیون شارپ در قم با سابقۀ بالا در ارائۀ خدمات، دارای نیروهای متخصص و آموزش دیده‌ای است که می‌توانند تمام مشکلات را به سادگی شناسایی کرده و برطرف نمایند.

اگر هر زمان برای تعمیر تلویزیون شارپ در قم نیاز به کمک داشتید تنها کافی است با همکاران ما در تماس باشید. کارشناسان حاضر در نمایندگی تلویزیون شارپ در قم در اولین فرصت با شما هماهنگ کرده و برای ارائۀ خدمات در محل حاضر خواهند شد. در ادامه می‌خواهیم برخی از ایرادهایی که بیشتر در تلویزیون‌های شارپ با آن مواجه هستیم را برای شما توضیح داده و علت هریک را شرح دهیم. اما توصیه می‌شود بدون داشتن تخصص خودتان دست به تعمیر نزنید.

نمایندگی تلویزیون شارپ در قم

علت احساس بوی سوختگی از تلویزیون شارپ

اغلب اوقات احساس بوی سوختگی از تلویزیون مربوط به خرابی یکی از قطعاتی است که ولتاژ و ظرفیت آن‌ها زیاد است. از جمله این قطعات می‌توان برخی مقاومت‌ها یا ترانس‌های ولتاژ بالا را نام برد. البته این برای تلویزیون‌های نوع crt است. در مدل‌های پلاسما بوی سوختگی مربوط به بردهای y و x می‌شود. در ال سی دی و ال ای دی‌ها نیز خراب شدن برد پاور و یا بک لایت می‌تواند باعث بلند شدن بوی سوختگی از دستگاه شود. اگر چنین بویی حس کردید دیگر از تلویزیون استفاده نکرده و برای بررسی و تعمیر تلویزیون در قم با کارشناسان نمایندگی تلویزیون شارپ در قم تماس بگیرید.

بررسی علت خرابی مین برد به کمک نمایندگی تلویزیون شارپ در قم

خراب شدن مین برد در تلویزیون خود را به شکل‌های مختلفی نشان می‌دهد. ممکن است دستگاه شما به طور ناگهانی خاموش شده و دیگر روشن نشود. یا اینکه دستگاه به حالت استندبای رفته و از آن خارج نشود. اغلب خرابی مین برد به خاطر استفاده کردن از کابل‌هایی است که اصل نبوده و کیفیت خوبی ندارند. چنین کابل‌هایی cpu تلویزیون را سوزانده و در آخر خرابی مین برد را به همراه خواهند داشت. برای بررسی این قطعه از نمایندگی تلویزیون شارپ در قم کمک بخواهید. گاه با تعمیر برخی قطعات در مین برد مشکل حل شده و گاهی باید کلاً عوض شود. جهت دریافت مشاوره برای تعمیر تلویزیون شارپ در قم با ما در تماس باشید.

تعمیر تلویزیون شارپ در قم

چرا تلویزیون شارپ تصویری نشان نمی‌دهد

نداشتن تصویر و وصل بودن صدا ایراد رایجی است که زیاد در تلویزیون‌ها مشاهده می‌شود. اغلب این ایراد به دنبال خرابی در بک لایت است که باید توسط فردی حرفه‌ای بررسی و رفع شود. برای تعمیر تلویزیون شارپ در قم می‌توانید هر زمان خواستید با کارشناسان ما در نمایندگی تلویزیون شارپ در قم تماس بگیرید.

بررسی مشکلات ناشی از خیس شدن دستگاه در نمایندگی تلویزیون شارپ در قم

خیس شدن صفحۀ تلویزیون می‌تواند باعث خرابی آن شود، چه با ریختن مستقیم آب زیاد روی آن باشد و چه با اسپری کردن آب برای تمیز نمودن صفحه. همچنین هوای خیلی مرطوب در محیط تلویزیون نیز می‌تواند مشکلاتی برای آن ایجاد نماید. با ریختن آب پنل دستگاه شما دچار مشکل خواهد شد و ممکن است ایرادهای مختلفی را روی صفحه ببینید. می‌توانید برای بررسی دقیق‌تر و تعمیر تلویزیون شارپ در قم با نمایندگی تلویزیون شارپ در قم در ارتباط باشید.

 

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز قم سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی تعمیرات تلویزیون شارپ در قم از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا 36 ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تلویزیون شارپ در قم

تعمیر تلویزیون شارپ در قم | مرکز تعمیرات قم سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر قم ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن محدوده شمال: ۲۲۲۲۷۳۷۸ – ۲۲۱۱۱۱۵۹

تلفن محدوده غرب : ۴۴۴۵۴۱۰۰ -۴۴۴۸۹۳۹۶ 

 تلفن محدوده شرق: ۷۷۱۳۱۶۹۴

تلفن محدوده مرکز : ۰۹۱۹۰۹۷۴۸۱۱

مناطق تحت پوشش تعمیر در قم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *