مراحل ثبت درخواست تعمیر تلویزیون پاناسونیک در قم

نمایندگی تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در قم | تعمیر، نصب و سرویس

برند پاناسونیک (PANASONIC) که از برندهای محبوب در ایران بوده، دارای نمایندگی های بسیاری در کشور عزیزمان می باشد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش قم سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها، اقدام به ارائه سرویس و تعمیر تلویزیون پاناسونیک با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه قم سرویس با برخورداری از تکنسین های متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس، نصب و تعمیر تلویزیون پاناسونیک در قم (PANASONIC)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم  بوده که به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمت رسانی به هموطنان عزیزمان می باشد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک در قم :

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل 15 سال و مختص تعمیر تلویزیون پاناسونیک در قم
  •  سعی در تعمیر قطعات معیوب و اجتناب از تعویض آن
  •  کمترین زمان ممکن برای حاضر شدن در منزل و یا محل کار شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  •  تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی و حتی پاین تر از آن
  •  ضمانت کتبی و گارانتی قطعات تعویض شده از شش تا 36 ماه
  •  استفاده از قطعات فابریکی و اصلی
  •  سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی
  •  تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود.)
نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک در قم
نمایندگی تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در قم

 دلایل عمده مشتریان جهت تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در قم :

1– سیاه شدن قسمتی از تصویر و یا راه راه شدن
2– نداشتن صدا یا تصویر
3– خاموش و روشن شدن ناگهانی تصویر
4– چشمک زدن چراغ پاور به صورت ممتد
5– روشن نشدن تلویزیون و خرابی بک لایت ها
6– کم نور بودن صفحه نمایش تلویزیون ال سی دی یا ال ای دی
7– قطع یا وصل شدن تصویر پس از استفاده طولانی از دستگاه
8– شکستن پنل ال سی دی بر اثر افتادن، ضربه و یا فشار به هنگام تمیز کردن

نمایندگی تلویزیون پاناسونیک در قم

کمتر کسی است که نام پاناسونیک را نشنیده باشد. این برند در تولید تلویزیون نیز مانند وسایل برقی دیگر موفق عمل کرده و مشتریان آن رضایت زیادی نشان داده‌اند. برند پاناسونیک همواره در حال تغییر در محصولات خود بوده و قابلیت‌های جدیدی را به آن‌ها اضافه می‌کند. برای مثال  در برخی از مدل های جدید تلویزیون‌های پاناسونیک سیستمی در نظر گرفته شده است که در صورت بروز مشکل در کارکرد دستگاه، چراغ جلوی آن به حالت چشمک‌زن درمی‌آید. در واقع این چراغ چشمک‌زن هشداری است که هرچه زودتر مشکل را رسیدگی و رفع کنید تا شرایط حادتر نشود. اگر هر زمان با چراغ چشمک‌زن در تلویزیون پاناسونیک مواجه شدید برای تعمیر تلویزیون در قم کافی است با کارشناسان ما در نمایندگی تلویزیون پاناسونیک در قم تماس بگیرید. هرچه زودتر مشکل ایجاد شده پیدا و رفع شود احتمال بزرگ‌تر شدن آسیب و درگیری قطعات دیگر کمتر خواهد بود.

 باید بدانید تعمیر و عیب‌یابی تلویزیون کاری نیست که همه از عهدۀ آن بربیایند و لزوما باید توسط افراد متخصص انجام شود. برای تمام امور تعمیر تلویزیون پاناسونیک در قم تنها کافی است در هر زمان از روز با نمایندگی تلویزیون پاناسونیک در قم تماس داشته باشید.

نمایندگی تلویزیون پاناسونیک در قم

چرا چراغ پاور تلویزیون چشمک‌زن شده است

همانطور که قبلا گفته شد در مدل های جدید تلویزیون‌های پاناسونیک خرابی و ایراد در دستگاه با چشمک‌زن شدن چراغ پاور در جلوی تلویزیون به ما هشدار داده می‌شود. اغلب این چشمک‌ها به صورت متناوب بوده و به تعداد خاصی تکرار می‌شوند. در واقع شما باید از این چشمک زدن‌ها متوجه شوید تلویزیون شما به نوعی دچار مشکل شده و عملکرد بخشی از آن مختل گشته می‌باشد. بهتر است برای یافتن ایراد با نمایندگی تلویزیون پاناسونیک در قم تماس بگیرید. در بسیاری از موارد تعمیرکاران حرفه‌ای می‌توانند از روی تعداد چشمک‌ها ایراد دستگاه را حدس بزنند. بنابراین توصیه می‌شود تعمیر تلویزیون پاناسونیک در قم را حتماً به افراد ماهر و متخصص بسپارید.

بررسی علت خاموشی یک‌بارۀ تلویزیون توسط نمایندگی تلویزیون پاناسونیک در قم

اگر در بین کار دستگاه و پخش برنامه ناگهان و بدون دخالت شما تلویزیون خاموش می‌شود باید حتما موضوع را پیگیری نمایید. در چنین مواردی یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه داشت نوسان‌های برق است. توصیه می‌شود برای تلویزیون و تمام وسایل برقی دیگر در خانۀ خود از محافظ برق استفاده کنید. اگر با استفاده از محافظ بازهم مشکل شما حل نشد می‌توانید برای بررسی قطعات و تعمیر تلویزیون پاناسونیک در قم با همکاران ما در نمایندگی تلویزیون پاناسونیک در قم در تماس باشید.

چرا تلویزیون من روشن نمی‌شود

روشن نشدن تلویزیون می‌تواند با مشکل در جریان برق ارتباط داشته باشد. اگر از وصل بودن برق ساختمان و سالم بودن محافط برق خود اطمینان دارید باید به دنبال ایراد در خود تلویزیون باشید. سوختگی یا معیوب شدن برخی از قطعات تلویزیون مانع از روشن شدن دستگاه خواهد شد. یکی از این قطعات برد پاور است. اگر نتوانستید مشکل را خودتان حل کنید با نمایندگی تلویزیون پاناسونیک در قم تماس بگیرید.

تعمیر تلویزیون پاناسونیک در قم

بررسی دلیل داغ شدن تلویزیون در نمایندگی تلویزیون پاناسونیک در قم

در مدل‌های جدیدتر کمتر این مشکل را داریم. گرم شدن زیاد در تلویزیون‌های ال سی دی بیشتر دیده می‌شود که علت آن بالا بودن مصرف انرژی در آن‌هاست. ساطع شدن کمی گرما از تلویزیون عادی است و ایرادی ندارد. اما میزان گرمای تولید شده از دستگاه نباید به حدی باشد که با دست زدن به آن دست شما احساس ناراحتی و سوختگی داشته باشد. اگر حس می‌کنید بعد از مدتی کار دمای تلویزیون از حالت عادی فراتر می‌رود می‌توانید برای بررسی دلیل و تعمیر تلویزیون پاناسونیک در قم با همکاران ما در نمایندگی تلویزیون پاناسونیک در قم در تماس باشید.

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز قم سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در قم از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا 36 ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تلویزیون پاناسونیک در قم

تعمیر تلویزیون پاناسونیک در قم | مرکز تعمیرات قم سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر قم ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن محدوده شمال: ۲۲۲۲۷۳۷۸ – ۲۲۱۱۱۱۵۹

تلفن محدوده غرب : ۴۴۴۵۴۱۰۰ -۴۴۴۸۹۳۹۶ 

 تلفن محدوده شرق: ۷۷۱۳۱۶۹۴

تلفن محدوده مرکز : ۰۹۱۹۰۹۷۴۸۱۱

مناطق تحت پوشش تعمیر در قم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *