مراحل ثبت درخواست تعمیر پکیج بایکان در قم

نمایندگی تعمیرات پکیج بایکان در قم | تعمیر، سرویس، نصب و نگهداری

مرکز قم سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات پکیج دیواری بایکان در قم ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف پکیج دیواری بایکان باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر پکیج بایکان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی تعمیرات پکیج بایکان در قم

۱۰ دلیل انتخاب مرکز تعمیر پکیج بایکان در قم :

  1.  دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر پکیج بایکان در قم
  2.  تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان(تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3.  سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4.  حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5.  تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6.  ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7.  استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9.  تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

15 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر پکیج دیواری و آبگرمگن بایکان :

  1.  نداشتن گرمای کافی و مطبوع در رادیاتورها
  2.  نداشتن گرمای مطلوب آب گرم مصرفی
  3.  آبریزی و نشتی از زیر پکیج
  4.  سر و صدای اضافی از پکیج
  5.  سرویس سالیانه دستگاه جهت بازدهی بیشتر
  6.  گرفتن جرم و اسید شویی مبدل ها
  7.  روشن نشدن پکیج دیواری و یا صفحه نمایش
  8.  تشکیل نشدن شعله
  9. مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  10.  لوله کشی ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی
  11.  نصب پکیج دیواری
  12.  خاموش نشدن پکیج دیواری و کار کردن مداوم
  13.  پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
  14.  عدم کارکرد فن
  15.  پایین آمدن فشار آب دستگاه
نمایندگی تعمیر پکیج بایکان در قم

نمایندگی پکیج بایکان در قم

پکیج نوعی سیستم گرمایشی پر­کاربرد است که هم وظیفه موتور­خانه­ ها و هم وظیفه آبگرمکن­ ها را انجام می­دهد اما برعکس این دو به فضای کمتری احتیاج دارد. از پکیج ­ها برای گرمایش به وسیله رادیاتور­ها، گرما از کف، فن کوئل­ها و… استفاده می­شود. به طور کلی پکیج سیستم گرمایش است که به وسیله آب گرم محیط را گرم می­کند. امروزه پکیج­ ها در برند­های مختلف و به شکل­ های متنوعی تولید می­شوند. از جمله برند­های محبوب این وسیله، برند بایکان است که توانسته است با تولید محصولات با کیفیت مشتریان زیادی را جذب کند. از این رو نمایندگی پکیج بایکان در قم ایجاد شده است تا بهترین خدمات از جمله نصب و راه­ اندازی و تعمیر پکیج در قم را در اختیار شما مشتریان محترم قرار بدهد.

مشکلات رایج پکیج بایکان

دلایل و علل متعددی در بروز مشکل در پکیج­ های بایکان نقش دارند. اما نیازی به نگرانی نیست چرا که تیم تکنسین ­های مجرب تعمیر پکیج بایکان در قم در نمایندگی پکیج بایکان در قم حضور دارند تا در صورت بروز مشکل در دستگاه، با عیب یابی صحیح و دقیق به رفع مشکل بپردازند. از جمله عمده مشکلاتی که در پکیج بایکان ممکن است رخ دهد می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

نشتی پکیج بایکان و رفع آن در نمایندگی پکیج بایکان در قم

یکی از رایج ترین مشکلاتی که ممکن است در پکیج دیواری بروز کند، نشتی پکیج است. نشتی می­تواند مشکل­ساز و خطر­آفرین باشد زیرا می­تواند به سیستم آب خانه آسیب برساند و  همچنین می­تواند خرابی اجزای الکتریکی داخل و اطراف پکیج دیواری را به همراه داشته باشد. نشتی پکیج ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد که از جمله این دلایل می­توان به فشار بیش از حد پکیج، خوردگی لوله­ ها یا مخازن پکیج، خرابی اجزاء پکیج، نشتی مخزن پکیج و…. اشاره کرد. نشتی همواره یک مشکل جدی تلقی می­شود به همین دلیل باید از متخصصین برای تعمیر پکیج بایکان در قم کمک بگیرید.

سر و صدا پکیج و رفع آن در نمایندگی پکیج بایکان در قم

سر و صدا پکیج یکی از دیگر مشکلات رایج در پکیج ­است.  صداهای عجیب پکیج معمولاً خطری فوری برای سیستم محسوب نمی­شود اما توصیه می­شود به نمایندگی پکیج بایکان در قم مراجعه کنید تا در اسرع وقت تعمیر پکیج بایکان در قم را انجام دهند. این سروصدا به صورت­های مختلفی ممکن است بروز کند:

صداهای غرغر: ایجاد این صدا به دلیل به دام افتادن هوا در سیستم است.

 صداهای وزوز: این مشکل معمولاً در اثر خرابی پمپ بروز می­کند.

 صدای همهمه : این صدا در صورتی بروز می­دهد که آب با فشار بیش از حد از شبکه اصلی وارد شود.

صدای فش فش: این صدا زمانی به گوش می­رسد که مانعی لوله ورودی هوا را مسدود کرده باشد یا فیلترهای هوا در سیستم توسط گرد و غبار مسدود شده باشند.

یخ زدگی لوله های پکیج

یخ زدگی پکیج مشکل رایجی است که بیشتر در ماه­ های سرد سال با آن روبه رو هستیم. پکیج دارای یک لوله است که وظیفه انتقال آب های زائد تولید شده در طی فرآیند را به خارج از محل را بر عهده دارد. اگر درجه حرارت به زیر صفر برسد، آب لوله میعان منجمد می­شود و سیستم اجبارا به صورت پیشگیرانه به طور خودکار خاموش می­شود. بهترین راه برای تعمیر لوله میعان یخ زده ریختن آب گرم بر روی آن برای ذوب شدن یخ است اما توصیه می­شود برای عیب یابی بهتر به نمایندگی پکیج بایکان در قم مراجعه کنید.

نکات مهم درباره تعمیر پکیج  بایکان

  • هنگام تعمیر و عیب یابی پکیج حتما ازابزارهای تعمیرات پکیج اصولی و تخصصی استفاده کنید.
  • پکیج بایکان ممکن است مشکلات زیادی داشته باشد که اکثر آن­ها باید توسط یک تعمیرکارحرفه­ ای در زمینه تعمیر پکیج بایکان در قم حل شود.
  • نشتی پکیج باید به عنوان یک مسئله جدی تلقی شود و سریعا به آن رسیدگی شود.
  • افت فشار پکیج می­تواند ناشی از نشتی باشد و با باز کردن حلقه پرکن حل شود.
  • نبود گرمایش مرکزی م­ی تواند به علت نیاز رادیاتورها به هواگیری رخ دهد.
  • جوش آوردن پکیج می­تواند سبب ایجاد سروصدا­ی زیادی شود و در برخی مواقع ممکن است نیاز به تمیز کردن سیستم یا تعویض قطعه­ ای داشته باشد.

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز قم سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی تعمیر پکیج بایکان در قم از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.همینطور قطعات مورد استفاده در این مرکز، از قطعات درجه یک بازار می باشند که در بازدهی و طول عمر دستگاه، تاثیر بسزایی دارند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی پکیج بایکان در قم

تعمیر پکیج بایکان در قم | مرکز تعمیرات قم سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر قم ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن محدوده شمال: ۲۲۲۲۷۳۷۸ – ۲۲۱۱۱۱۵۹

تلفن محدوده غرب : ۴۴۴۵۴۱۰۰ -۴۴۴۸۹۳۹۶ 

 تلفن محدوده شرق: ۷۷۱۳۱۶۹۴

تلفن محدوده مرکز : ۰۹۱۹۰۹۷۴۸۱۱

مناطق تحت پوشش تعمیر در قم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *