• مراحل ثبت درخواست  تعمیر پکیج گلدیران در قم

      نمایندگی تعمیرات پکیج گلدیران در قم | تعمیر، سرویس، نصب و نگهداری

      مرکز قم سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات پکیج دیواری گلدیران در قم ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف پکیج دیواری گلدیران باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر پکیج گلدیران برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

      نمایندگی تعمیرات پکیج گلدیران در قم

      ۱۰ دلیل انتخاب مرکز تعمیر پکیج گلدیران در قم :

      1.  دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر پکیج گلدیران در قم
      2.  تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان(تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
      3.  سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
      4.  حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
      5.  تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
      6.  ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
      7.  استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
      8. سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
      9.  تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

      15 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر پکیج دیواری و آبگرمگن گلدیران :

      1.  نداشتن گرمای کافی و مطبوع در رادیاتورها
      2.  نداشتن گرمای مطلوب آب گرم مصرفی
      3.  آبریزی و نشتی از زیر پکیج
      4.  سر و صدای اضافی از پکیج
      5.  سرویس سالیانه دستگاه جهت بازدهی بیشتر
      6.  گرفتن جرم و اسید شویی مبدل ها
      7.  روشن نشدن پکیج دیواری و یا صفحه نمایش
      8.  تشکیل نشدن شعله
      9. مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
      10.  لوله کشی ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی
      11.  نصب پکیج دیواری
      12.  خاموش نشدن پکیج دیواری و کار کردن مداوم
      13.  پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
      14.  عدم کارکرد فن
      15.  پایین آمدن فشار آب دستگاه
      نمایندگی تعمیر پکیج گلدیران در قم

      نمایندگی پکیج گلدیران در قم

      از جمله سیستم گرمایشی در هر خانه­ای پکیج­ها هستند که همانند آبگرمکن و موتورخانه عمل کرده و آب را گرم می‌کنند. استفاده از این سیستم روز به روز در حال گسترش است و با توجه به کاربرد روزافزون آن، وجود نمایندگی­های معتبر در سطح کشور برای نصب و راه‌ اندازی انواع پکیج ضروری می­باشد. پکیج گلدیران از پرطرفدارترین نوع پکیج در بازار است که به دلیل برخورداری از کیفیت بسیار بالا، محبوبیت زیادی یافته است. نمایندگی پکیج گلدیران در قم، کلیه خدمات نصب و تعمیر پکیج گلدیران در قم را با بهترین سطح کیفیت ارائه می­دهد.

      جای تعجب نیست که با گذشت زمان  و به دلیل عدم سرویس دهی به موقع، مشکلاتی در پکیج گلدیران ایجاد شود و عملکرد مناسبی نداشته باشد. از آنجایی که بروز برخی اختلالات در پکیج گلدیران ، منجر به افزایش نگرانی در بین مصرف کنندگان می­شود، نمایندگی پکیج گلدیران در قم با داشتن تعمیرکاران حرفه­ای و مجرب و در کوتاه­ترین زمان ممکن خدمات تعمیر پکیج در قم را به شما مشتریان محترم تقدیم می­کند. در ادامه به متداول­ ترین مشکلات پکیج گلدیران و راهکارهای کاربردی برای حل آنها می­پردازیم.

      خاموشی پکیج گلدیران و تعمیر آن در  نمایندگی پکیج گلدیران در قم

      از متداول­ترین خرابی پکیج گلدیران ، می­توان به خاموشی خودبخودی آن اشاره کرد. ممکن است در حین روشن بودن دستگاه، ناگهان متوجه شوید که پکیج خاموش شده است، یکی از دلایل خاموشی ناگهانی پکیج، عملکرد سوئیچ ایمنی می‌باشد. مهمترین خرابی­ های سوئیچ ایمنی که خاموشی پکیج را به دنبال دارد، می توان به مواردی چون: خرابی ترموستات­، آسیب دیدن  پمپ به علت نشتی دستگاه، افت یا قطع شدن فشار گاز، عدم ورود آب به علت انسداد شیر ورودی آب و… اشاره کرد.

      راهکار پیشنهادی برای برطرف کردن خاموشی ناگهانی پکیج، این است که در ابتدا، قطعه­ هایی که با سوئیچ ایمنی در ارتباط هستند را به دقت بررسی کنید. در صورتی که شاهد ایردات جدی در این قطعات هستید، فورا با نمایندگی پکیج گلدیران در قم تماس بگیرید. تکنسین­ های متخصص و حرفه­ای به سرعت نسبت به تعمیر پکیج گلدیران در قم اقدام می­کنند.

      خاموشی ناگهانی پکیج، همچنین ممکن است به دلیل آسیب دیدن الکترود دستگاه رخ دهد که در این صورت، پیشنهاد می‌شود الکترود تعویض گردد. این در حالی است که اگر پکیج روشن نمی‌شود، ممکن است شعله رسوب گرفته باشد. بهتر است رسوب گیری انجام شود.

      نشتی پکیج گلدیران

      نشتی پکیج از جمله موارد نگران کننده­ای است که اغلب به دلایلی چون: نشتی آب از خود پکیج، نشتی آب اتصالات، شل شدن اتصالات و به وجود آمدن ترک در مبدل حرارتی، مختل شدن کار دیافراگم انبساط دستگاه و در نهایت آسیب دیدن شیر اطمینان پکیج به وجود می‌آید. نشتی پکیج خطرات بسیاری به همراه دارد، بنابراین در صورت مشکوک شدن به نشت پکیج، فورا با نمایندگی پکیج گلدیران در قم تماس بگیرید. تیم تخصصی تعمیر پکیج گلدیران در قم، با داشتن تجهیزات کافی، مشکل دستگاه شما را برطرف می­کنند.

      گرم نشدن آب پکیج و تعمیر آن در نمایندگی پکیج گلدیران در قم

      بروز ایرادات فنی در قسمت‌های مختلف پکیج، منجر به گرم نشدن آب پکیج می‌شود. از جمله این ایرادات می­توان به اختلال در سوئیچ اشاره کرد، چرا که عملیات گرم کردن آب از طریق سوئیچ انجام می‌شود. چنانچه سیستم  برق رسانی و یا گاز رسانی پکیج دچار خرابی شود، آب به راحتی گرم نمی‌شود.

      این احتمال وجود دارد که لوله‌های انتقال گاز، در طول زمان، رسوب گرفته باشند و عملکرد پکیج را با مشکل مواجه سازند. در چنین شرایطی، لازم است رسوب و لجن داخل لوله­ های پکیج را کاملا تمیز کنید و از افراد متخصص و حرفه­ ای برای برطرف ساختن عیوب سیستم گرمایشی و تعمیر پکیج گلدیران در قم خود استفاده نمایید.

       

      گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز قم سرویس

      در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی تعمیر پکیج گلدیران در قم از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.همینطور قطعات مورد استفاده در این مرکز، از قطعات درجه یک بازار می باشند که در بازدهی و طول عمر دستگاه، تاثیر بسزایی دارند.

      مناطق تحت پوشش و نمایندگی پکیج گلدیران در قم

      تعمیر پکیج گلدیران در قم | مرکز تعمیرات قم سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر قم ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

      تلفن محدوده شمال: ۲۲۲۲۷۳۷۸ – ۲۲۱۱۱۱۵۹

      تلفن محدوده غرب : ۴۴۴۵۴۱۰۰ -۴۴۴۸۹۳۹۶ 

       تلفن محدوده شرق: ۷۷۱۳۱۶۹۴

      تلفن محدوده مرکز : ۰۹۱۹۰۹۷۴۸۱۱

      مناطق تحت پوشش تعمیر در قم

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *