مراحل ثبت درخواست تعمیر تلویزیون سونی در قم

نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در قم | تعمیر، نصب و سرویس

برند سونی (SONY) که از برندهای محبوب در ایران بوده، دارای نمایندگی های بسیاری در کشور عزیزمان می باشد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش قم سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها، اقدام به ارائه سرویس و تعمیر تلویزیون سونی با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه قم سرویس با برخورداری از تکنسین های متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس، نصب و تعمیر تلویزیون سونی در قم (SONY)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده که به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمت رسانی به هموطنان عزیزمان می باشد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در قم :

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل 15 سال و مختص تعمیر تلویزیون سونی در قم
  •  سعی در تعمیر قطعات معیوب و اجتناب از تعویض آن
  •  کمترین زمان ممکن برای حاضر شدن در منزل و یا محل کار شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  •  تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی و حتی پاین تر از آن
  •  ضمانت کتبی و گارانتی قطعات تعویض شده از شش تا 36 ماه
  •  استفاده از قطعات فابریکی و اصلی
  •  سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی
  •  تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود.)
نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در قم
نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در قم

 دلایل عمده مشتریان جهت تعمیرات تلویزیون سونی در قم :

1– سیاه شدن قسمتی از تصویر و یا راه راه شدن
2– نداشتن صدا یا تصویر
3– خاموش و روشن شدن ناگهانی تصویر
4– چشمک زدن چراغ پاور به صورت ممتد
5– روشن نشدن تلویزیون و خرابی بک لایت ها
6– کم نور بودن صفحه نمایش تلویزیون ال سی دی یا ال ای دی
7– قطع یا وصل شدن تصویر پس از استفاده طولانی از دستگاه
8– شکستن پنل ال سی دی بر اثر افتادن، ضربه و یا فشار به هنگام تمیز کردن

نمایندگی تلویزیون سونی در قم

تلویزیون‌ها یکی از وسایل پرکاربرد در دنیای جدید هستند که همه از آن استفاده می‌کنند. خانه‌ای نیست که در آن حداقل یک تلویزیون نباشد. کاربرد وسیع تلویزیون‌ها باعث شده است هزاران برند دست به تولید این دستگاه زده و هریک سعی در رقابت و پیشی گرفتن از دیگری دارند. یکی از برندهای مشهور و پرطرفدار در صنعت تلویزیون سونی است. تلویزیون‌های سونی توجه هر فردی را به خود جلب می‌کنند. کیفیت صدا و تصویر شما را تحت تأثیر قرار داده و طراحی خاص آن فضای خانه‌تان را زیباتر خواهد کرد.

اما با وجود تمام موارد گفته شده خرابی در تلویزیون‌های سونی نیز مانند تمامی برندها دیده می‌شود. گاه موضوع زیاد مهم نیست و خودتان می‌توانید آن را برطرف کنید. اما برخی اوقات شرایط کمی متفاوت است. خصوصاً در تلویزیون‌های جدید با فناوری‌های پیچیدۀ ساخت، تعمیرات کاری کاملاً تخصصی و حرفه‌ای می‌باشد. برای عیب‌یابی دستگاه و تعمیر تلویزیون در قم می‌توانید با نمایندگی تلویزیون سونی در قم در تماس باشید.

باید بدانید گاهی در خرابی‌های دستگاه لازم است قطعاتی تعویض شوند. در چنین شرایطی باید از قابل اطمینان بودن مرکزی که به آن مراجعه می‌کنید خیالتان راحت باشد. جایگزینی قطعات بی‌کیفیت می‌تواند باعث شود در مدت کمی دوباره تلویزیون شما به مشکل بخورد. هر زمان برای تعمیر تلویزیون سونی در قم نیاز به کمک داشتید تنها کافی است با نمایندگی تلویزیون سونی در قم تماس بگیرید.

نمایندگی تلویزیون سونی در قم

چرا تلویزیون سونی روشن و خاموش می‌شود؟

این ایراد تنها در برند سونی وجود ندارد و برای هر تلویزیونی شاید این اتفاق را تجربه کنید. ممکن است دستگاه بدون دخالت شما خودش روشن و خاموش شود. برای بررسی علت اول باید مدار استندبای را چک کرد. اگر ایرادی نبود مین برد را بررسی می‌کنیم. مشکلاتی مانند خرابی آی سی پاور و یا ویروسی شدن دستگاه به خاطر اتصال وسایل ویروسی به آن نیز می‌تواند چنین نتیجه‌ای را به دنبال داشته باشد. لازم است برای تعمیر تلویزیون سونی در قم با ما تماس بگیرید. کارشناسان حاضر در نمایندگی تلویزیون سونی در قم تمام قطعات لازم را بررسی کرده و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض خواهند کرد.

بررسی علت چشمک زدن چراغ تلویزیون در نمایندگی تلویزیون سونی در قم

چشمک زدن چراغ جلوی تلویزیون شما می‌تواند نشان‌دهندۀ مشکلی در کارکرد دستگاه باشد. جالب اینجاست که تعداد دفعات چشمک زدن مهم است. اگر برای پنج بار چراغ چشمک زده و بعد قطع می‌شود باید بدانید تفنگ‌های الکترونیکی در لامپ تصویر تلویزیون ضعیف شده‌اند. در تلویزیون‌های سونی از سه تفنگ الکترونیکی استفاده می‌شود که هریک وظیفۀ تولید یکی از رنگ‌های اصلی را بر عهده دارند. برای بررسی دقیق این قطعه و تعمیر تلویزیون سونی در قم می‌توانید از متخصصین ما در نمایندگی تلویزیون سونی در قم کمک بگیرید.

تعمیر تلویزیون سونی در قم

چشمک زدن چراغ تلویزیون سونی برای سه مرتبه

همان‌طور که گفته شد تعداد دفعات چشمک زدن چراغ می‌تواند راهنمایی برای یافتن مشکل ایجاد شده در تلویزیون شما باشد. می‌توانید برای دریافت مشاوره و یافتن مشکل با نمایندگی تلویزیون سونی در قم تماس بگیرید. سه بار چشمک زدن چراغ اشاره با وجود مشکل در برد پاور تلویزیون و یا مین برد آن دارد. باید هریک از این دو قطعه بررسی شوند. کار تعمیر تلویزیون سونی در قم را حتماً به مراکز مجاز و معتبر بسپارید.

حل مشکل نمایش نوار صورتی در بالای تصویر به کمک نمایندگی تلویزیون سونی در قم

شاید شما هم ظاهر شدن نوار صورتی رنگی با قطر حدود ده سانتی‌متر در بالای صفحه نمایش را تجربه کرده باشید. در ابتدا با ظاهر شدن نوار نور تصویر نیز کم شده و شما زیاد آن را نمی‌بینید. اما برای کم شدن نور لامپ تصویر را عوض خواهید کرد و اینجاست که نوار پررنگ نشان داده می‌شود. علت ظاهر شدن این نوار صورتی بروز مشکل در بلاک نوری دستگاه است. برای تعویض لامپ تصویر یا بررسی بلاک نوری حتماً از نمایندگی تلویزیون سونی در قم کمک بگیرید.

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز قم سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در قم از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا 36 ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تلویزیون سونی در قم

تعمیر تلویزیون سونی در قم | مرکز تعمیرات قم سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر قم ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن محدوده شمال: ۲۲۲۲۷۳۷۸ – ۲۲۱۱۱۱۵۹

تلفن محدوده غرب : ۴۴۴۵۴۱۰۰ -۴۴۴۸۹۳۹۶ 

 تلفن محدوده شرق: ۷۷۱۳۱۶۹۴

تلفن محدوده مرکز : ۰۹۱۹۰۹۷۴۸۱۱

مناطق تحت پوشش تعمیر در قم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *