مراحل ثبت درخواست تعمیرات تلویزیون و ال ای دی در قم

نمایندگی تعمیرات تلویزیون و ال ای دی در قم سرویس | تعمیر ، نصب و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش قم سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه قم سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات تلویزیون و ال ای دی در قم ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف تلویزیون و ال ای دی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات تلویزیون و ال ای دی در قم برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر تلویزیون در قم :

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل 15 سال و مختص تعمیر تلویزیون در قم
  •  سعی در تعمیر قطعات معیوب و اجتناب از تعویض آن
  •  کمترین زمان ممکن برای حاضر شدن در منزل و یا محل کار شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  •  تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی و حتی پاین تر از آن
  •  ضمانت کتبی و گارانتی قطعات تعویض شده از شش تا 36 ماه
  •  استفاده از قطعات فابریکی و اصلی
  •  سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی
  •  تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود.)
نمایندگی تعمیر تلویزیون در قم
نمایندگی تعمیرات تلویزیون در قم

 دلایل عمده مشتریان جهت تعمیرات تلویزیون و ال ای دی در قم :

1– سیاه شدن قسمتی از تصویر و یا راه راه شدن
2– نداشتن صدا یا تصویر
3– خاموش و روشن شدن ناگهانی تصویر
4– چشمک زدن چراغ پاور به صورت ممتد
5– روشن نشدن تلویزیون و خرابی بک لایت ها
6– کم نور بودن صفحه نمایش تلویزیون ال سی دی یا ال ای دی
7– قطع یا وصل شدن تصویر پس از استفاده طولانی از دستگاه
8– شکستن پنل ال سی دی بر اثر افتادن، ضربه و یا فشار به هنگام تمیز کردن

تعمیر تلویزیون در قم

این روزها همه‌جا تلویزیون‌ها را می‌توان دید، در مراکز خرید، خانه‌ها، فروشگاه‌ها، ….. تلویزیون‌ها دارای تنوع بالایی بوده و اغلب سیستم آن‌ها بسیار حساس است. به همین دلیل اگر کسی می‌خواهد کار تعمیراتی روی تلویزیون‌ها انجام دهد باید تخصص خوبی داشته و کاملاً به سیستم ساخت آن مسلط باشد. کوچک‌ترین کار غیرحرفه‌ای روی تلویزیون شما می‌تواند باعث شود برای همیشه آن را از دست داده یا متحمل هزینه‌های بسیار زیادی شوید. بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که با کوچک‌ترین مشکلی در عملکرد این دستگاه مواجه شدید خودتان دست به تعمیرات نزنید. همچنین اصلاً تعمیر آن را به مراکز غیرمجاز ندهید. برای تعمیر تلویزیون در قم می‌توانید با همکاران ما در تماس باشید.

گاهی کوچک‌ترین بی‌احتیاطی‌ها در زمان استفاده یا جابه‌جایی باعث صدمه‌های جبران ناپذیری خواهد شد. در مورد تلویزیون باید کاملاً با دقت عمل کرده و در زمان استفاده نیز مراقب طرز کار خود باشید. اجازه ندهید کوچک‌ترین ضربه‌ای به صفحه نمایش تلویزیون وارد شود. اگر تلویزیون را به دیوار وصل کرده‌اید حتماً از محکم بودن پایۀ آن مطمئن شوید. در صورت بروز هرگونه مشکلی می‌توانید از نیروهای متخصص ما در مراکز تعمیر تلویزیون در قم کمک بگیرید.

حل مشکل به هم ریختن ترکیب رنگ تصاویر توسط کارشناسان تعمیر تلویزیون در قم

شما هم تجربۀ این مشکل را دارید؟ اگر طیف رنگی تلویزیون به هم بخورد در واقع شما سایه‌هایی را از طیف رنگی مختلف در کنار یکدیگر خواهید دید. اغلب رنگ‌های این طیف به هم نزدیک هستند، مثلاً هاله‌هایی از صورتی و بنفش. گاهی نیز ممکن است تمام رنگ صفحه خراب شده و شما کل تصویر را به یک رنگ ببینید. و یا گاهی اوقات سایه‌هایی در کنار هر شکل ایجاد می‌گردد که باعث می‌شود دوتا دیده شود، در حالی که در واقعیت یکی است. در صورت بروز چنین مشکلاتی باید پنل دستگاه خود را عوض کنید. در واقع پنل تلویزیون قطعه‌ای است که قابلیت تعمیر نداشته و باید عوض شود. برای این کار از کارشناسان تعمیر تلویزیون در قم کمک بخواهید.

نمایندگی تلویزیون و ال ای دی در قم

اگر صدای تلویزیون شما قطع شده است

یکی از مشکلات رایجی که ممکن است هر فردی که از تلویزیون استفاده می‌کند با آن مواجه شود مشکل در صدا و قطعی آن است. قطع شدن صدای تلویزیون می‌تواند عوامل مختلفی داشته باشد. اینکه صدای دستگاه شما چرا قطع شده است حتماً باید توسط یک کارشناس ماهر در مراکز تعمیر تلویزیون در قم بررسی شود. اما خودتان هم می‌توانید کارهای ساده‌ای را در خانه انجام دهید تا شاید نیاز به تعمیر تخصصی نباشد. مثلاً وارد بخش تنظیمات دستگاه خود شوید. می‌توانید تنظیمات دستگاه را روی حالت پیش فرض قرار دهید. با این کار در صورتی که دستگاه دچار آسیب فیزیکی نشده باشد صدای آن دوباره وصل خواهد شد. گاهی نیز کثیف شدن بلندگوها یا قطع شدن سیم آن‌ها باعث نرسیدن صدا شده‌اند. در هر صورت اگر نتوانستید مشکل را حل کنید ما در مراکز تعمیر تلویزیون در قم در خدمت شما خواهیم بود.

اگر تصاویر در تلویزیون شما پرش دارند

شاید شما هم این مشکل را تجربه کرده باشید: با روشن کردن تلویزیون مدام تصاویر در صفحه نمایش پرش داشته و نمی‌توان هیچ چیزی در آن دید. در صورتی که این اتفاق افتاده است پیشنهاد می‌کنیم خودتان کاری نکرده و همان اول با مراکز معتبر تعمیر تلویزیون در قم در تماس باشید. اما اگر حس می‌کنید خودتان تخصص کافی برای رفع این مشکل را دارید می‌توانید ابتدا به سراغ مین بروید. خراب شدن این قطعه باعث پرش صفحه خواهد شد. بروز هرگونه مشکل در منبع تغذیه و یا ضعیف شدن لامپ‌های تلویزیون نیز می‌توانند منجر به پرش تصاویر شوند. گاه نیز مشکلی در پاور دستگاه باعث پرش تصویر می‌شود. به هرحال اگر حس می‌کنید نمی‌توانید مشکل را پیدا کنید از مراکز تعمیر تلویزیون در قم کمک بگیرید.

اگر فکر می‌کنید ساختار فیزیکی تصویر در تلویزیون شما مشکل دارد

گاهی اوقات تصاویر در تلویزیون شما شطرنجی می‌شوند. و یا حس می‌کنید تصویر به دو بخش تقسیم شده است. برای حل این مشکل باید به سراغ تعمیر مادربرد دستگاه رفت. که البته اگر تخصص این کار را ندارید از کارشناسان تعمیر تلویزیون در قم کمک بخواهید. اگر علت مشکل در اینجا نبود باید عوامل زیادی را بررسی کرد. در اغلب اوقات مشکلاتی که در نمایش صفحه به وجود می‌آیند به نوعی با پنل تلویزیون در ارتباط هستند. گاهی می‌توان برخی پنل‌ها را تعمیر کرد اما هزینۀ آن اغلب زیاد خواهد بود. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم پنل توسط نیروهای متخصص در یکی از مراکز تعمیر تلویزیون در قم تعویض گردد.

چرا تلویزیون سیگنال ندارد

اگر می‌بینید دستگاه شما سیگنال دریافت نمی‌کند باید بدانید به احتمال زیاد مشکل مربوط به آنتن تلویزیون است. باید اول بررسی کنید ارتفاع آنتن شما در حد مناسبی قرار داشته باشد. موارد دیگری مانند برخورد سیگنال‌های مختلف با یکدیگر نیز ممکن است روی دریافت سیگنال دستگاه اثر گذاشته باشند. اگر نتوانستید تنظیمات درست را انجام دهید با ما در مرکز تعمیر تلویزیون در قم تماس داشته باشید.

حل مشکل قطع و وصل شدن تصویر در مراکز تعمیر تلویزیون در قم

مهم نیست شما از چه نوع تلویزیونی در خانه خود استفاده می‌کنید. چه تلویزیون شما ال ای دی باشد و چه ال سی دی، و هر مارکی که برای آن انتخاب کرده‌اید، بازهم ممکن است گرفتار این مشکل شوید. از مهم‌ترین علل بروز قطع و وصلی در تصویر تلویزیون ایجاد اختلال در یکی از سخت‌افزارهای آن است. برای بررسی دقیق سخت‌افزارها بهتر است به نیروهای ما در مراکز تعمیر تلویزیون در قم اعتماد کنید. می‌توانید قبل از مراجعه یک بار تنظیمات تلویزیون را ریست کنید. شاید با این کار مشکل شما حل شد. اما در صورت ادامه یافتن حتماً با نیروهای متخصص در نمایندگی‌های تعمیر تلویزیون در قم تماس بگیرید.

تعمیر تلویزیون و ال ای دی در قم

حل مشکل خاموش و روشن شدن ناگهانی توسط مراکز تعمیر تلویزیون در قم

اگر ناگهان بدون دخالت شما تلویزیون روشن یا خاموش می‌شود حتماً ایرادی در آن وجود دارد. باید چندین مورد را بررسی کنید. اول به سراغ کابل‌های دستگاه بروید. گاهی اوقات کابل‌های مورد استفاده برای وصل کردن تلویزیون به دستگاه‌های دیگر کیفیت خوبی نداشته و مشکل‌ساز می‌شوند. می‌توانید کابل را عوض کنید. اما اگر از کیفیت کابل مطمئنید نوسان‌های برق را چک کنید. دستگاه شما نباید به صورت مستقیم به برق وصل باشد. بهتر است حتماً از محافظ برق استفاده کنید. اگر با چک کردن این‌ها مشکل شما حل نشد است باید به سراغ سخت‌افزارهای تلویزیون بروید. در صورتی که تخصصی در این زمینه ندارید با ما در مراکز تعمیر تلویزیون در قم در تماس باشید.

ضمانت و گارانتی مرکز قم سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی تعمیرات تلویزیون و ال ای دی قم سرویس از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد. مجموعه قم سرویس برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

مناطق تحت پوشش تعمیر تلویزیون در قم

تعمیر تلویزیون در قم | مرکز تعمیرات قم سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر قم ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن محدوده شمال: ۲۲۲۲۷۳۷۸ – ۲۲۱۱۱۱۵۹

تلفن محدوده غرب : ۴۴۴۵۴۱۰۰ -۴۴۴۸۹۳۹۶ 

 تلفن محدوده شرق: ۷۷۱۳۱۶۹۴

تلفن محدوده مرکز : ۰۹۱۹۰۹۷۴۸۱۱

مناطق تحت پوشش تعمیر در قم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *