مراحل ثبت درخواست تعمیر جاروبرقی در قم

نمایندگی تعمیر جاروبرقی در قم | تعمیر، نصب و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش قم سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه قم سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر جاروبرقی در قم ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف جاروبرقی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات جاروبرقی برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی تعمیر جاروبرقی در قم

۱۰ دلیل انتخاب مرکز تعمیر جاروبرقی در قم :

  1.  دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر جاروبرقی در قم
  2.  تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان(تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3.  سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4.  حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5.  تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6.  ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7.  استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9.  تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

 دلایل عمده مشتریان جهت تعمیرات جاروبرقی در قم :

مشکلات متداولی که ممکن است برای جاروبرقی پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  1. مکش کم جاروبرقی
  2. عدم چرخش برس جاروبرقی
  3. کمبود قدرت جاروبرقی
  4. خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی
  5. سروصدای بالای جاروبرقی

مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای جاروبرقی شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت جاروبرقی شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی جاروبرقی شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی در قم

تعمیر جاروبرقی در قم

یکی از پرکاربردترین وسایل برقی در هر خانه‌ای جاروبرقی است. به طوری که در زندگی‌های ماشینی امروزه حتی نمی‌توان نبود این دستگاه در خانه را تصور کرد. جاروبرقی‌ها کار نظافت را بسیار برای ما ساده ساخته و باعث صرفه‌جویی زیادی در وقت می‌شوند. تصور کنید می‌خواستید مانند قدیم کارهای نظافتی را انجام دهید. خیلی سخت بود، این‌طور نیست؟ این دستگاه مرتباً با گرد و غبار و آشغال‌ها سرو کار دارد و به خاطر استفادۀ زیاد احتمال آسیب دیدن آن کمی بالاتر است. البته مانند هر دستگاه دیگری طرز کار شما روی عمر آن اثر می‌گذارد. برخی کارهای تعمیراتی جارو نیاز به هزینه زیادی دارند. پس بهتر است تحت نظر یک فرد ماهر انجام شود تا خرابی بیشتری به دنبال نداشته باشد. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم در صورت مواجه با هر مشکلی با مراکز تعمیر جاروبرقی در قم در تماس باشید.

اگر خودتان کمی تجربه و تخصص دارید می‌توانید برخی کارهای تعمیراتی ساده‌تر را انجام دهید. اما مشکلاتی مانند نیاز به تعمیر موتور جاروبرقی کمی سخت‌تر بوده و باید تخصص بالاتری داشت. در چنین شرایطی حتماً از افراد ماهر در نمایندگی‌های تعمیر جاروبرقی در قم کمک بگیرید. در ادامه برخی از مشکلات متداول و راه‌های بررسی علل هر مشکل را برای شما شرح داده‌ایم.

چرا جاروبرقی روشن نمی‌شود

یکی از ایرادهایی که کاربران این دستگاه با آن مواجه می‌شوند همین است: روشن نشدن جاروبرقی. اما علت چه می‌تواند باشد؟ در ابتدا بهتر است چک کنید دو شاخه را خوب به پریز متصل کرده‌اید. از وصل بودن برق خانه نیز اطمینان یابید. سپس دوشاخه و پریز را چک کنید تا دچار مشکلی نشده باشند. اگر از همۀ این‌ها مطمئن شدید به سراغ مورد بعدی بروید، یعنی کیسۀ جاروبرقی. گاهی اوقات پر شدن کیسه باعث می‌شود جاروبرقی شما روشن نشده و شروع به کار نکند. همچنین دکمۀ روشن و خاموش کردن دستگاه نیز باید بررسی شود. برخی اوقات خراب شدن دکمه علت روشن نشدن جارو است. اگر نتوانستید مشکل را پیدا کنید نگران نباشید. روشن نشدن جارو اغلب چیز خاصی نیست. تنها کافی است با مراکز تعمیر جاروبرقی در قم تماس بگیرید.

تعمیر جاروبرقی در قم

رفع مشکل سوختگی موتور جاروبرقی توسط مراکز تعمیر جاروبرقی در قم

از مشکلات متداول دیگر در زمان استفاده از جاروبرقی‌ها، سوختن موتور آن می‌باشد. عوامل زیادی هستند که می‌توانند منجر به سوختن موتور جارو شوند. یکی از این‌ها کار کشیدن بیش از اندازه از این دستگاه است. هر زمان حس کردید موتور جاروی شما داغ شده است، کمی آن را خاموش کرده و بگذارید خنک شود. اگر فکر می‌کنید موتور جارو خیلی زود یا بیش از حد داغ می‌کند از یک متخصص در امور تعمیر جاروبرقی در قم مشورت بگیرید. برخی اوقات علت سوختن موتور وارد شدن ضربه به بدنۀ دستگاه است. گاهی اوقات نیز عمر آن تمام شده و به خاطر زمان زیاد استفاده می‌سوزد. جمع شدن مقدار زیاد خاک و غبار روی موتور نیز گاه منجر به سوختن این قطعه خواهد شد. اگر نیاز به تعویض موتور جاروبرقی بود بهتر است حتماً از مراکز تعمیر جاروبرقی در قم کمک بگیرید.

اگر حس می‌کنید جاروبرقی شما مکش خوبی ندارد

یکی دیگر از مشکلات متداولی که در جاروبرقی‌ها با آن مواجه می‌شویم از بین رفتن یا کم شدن قدرت مکش جارو است. یکی از مواردی که روی قدرت جاروی شما اثر می‌گذارد کیسۀ آن است. پر شدن کیسۀ جارو باعث می‌شود قدرت مکش آن کم شود. در صورتی که با وجود پر شدن کیسه باز هم از جارو استفاده کنید، ممکن است به موتور دستگاه خود آسیب بزنید. در این صورت نیاز به تعمیر موتور بوده و باید هزینۀ زیادی را متحمل شوید. اگر حس کردید با خالی کردن کیسه بازهم مشکل شما حل نشده است از جارو استفاده نکرده و با مراکز تعمیر جاروبرقی در قم در تماس باشید. جارو باید توسط افراد ماهر بررسی و تعمیر گردد.

اگر در حین کار دستگاه خودش ناگهان خاموش می‌شود

تا وقتی شما دکمۀ خاموش کردن دستگاه را نزده یا جریان برق قطع نشده باشد نباید جاروبرقی شما خاموش شود. اگر می‌بینید در بین کار ناگهان جاروبرقی خود به خود خاموش می‌شود موضوع را پیگیری کنید. گاهی اوقات این خاموش شدن‌های ناگهانی به خاطر گرم شدن بیش از حد جارو است. اگر خیلی زیاد و پشت هم از جارو استفاده شود سنسور ایمنی داخل آن فعال شده و دستگاه را خاموش خواهد کرد. این سنسور مانع از گرمای بیش از حد دستگاه و آسیب رسیدن به موتور خواهد شد. اگر دستگاه شما داغ نشده و پس از کمی کار خاموش می‌شود باید مشکل توسط مراکز تعمیر جاروبرقی در قم بررسی گردد.

نمایندگی جاروبرقی در قم

حل مشکل موتور جاروبرقی توسط مراکز تعمیر جاروبرقی در قم

اگر می‌بینید جارو روشن نشده و موتور آن شروع به کار نمی‌کند همان اول از وصل بودن برق ساختمان مطمئن شوید. اگر در تأمین برق مشکلی نبود و از درست بودن پریز و دوشاخه نیز اطمینان دارید، نوبت به سوئیچ جاروبرقی می‌رسد. اگر خودتان می‌توانید با کمک اهم‌متر سلامت سوئیچ را بررسی نمایید. در غیر این صورت آن را به مراکز تعمیر جاروبرقی در قم بسپارید.

اگر مشکلی در سوئیچ وجود نداشت ممکن است صفحه کنترل الکترونیکی جاروبرقی آسیب دیده باشد. اگر بازهم مشکل حل نشد شاید موتور جاروبرقی شما سوخته یا دچار آسیب شده باشد. برای بررسی موتور بهتر است از افراد متخصص در مراکز تعمیر جاروبرقی در قم کمک بگیرید تا آسیب بیشتری به آن وارد نکنید. شاید موتور دستگاه نسوخته و با تعمیرات تخصصی بتوان آن را درست کرد.

حل مشکل صدای زیادی جاروبرقی توسط مراکز تعمیر جاروبرقی در قم

اگر حس می‌کنید جاروی شما مانند قبل نبوده و سروصدای زیادی ایجاد می‌کند باید بدانید به احتمال زیاد در موتور درایو آن مشکلی وجود دارد. علت می‌تواند ورود زیاد گرد و خاک به موتور و بسته شدن آن باشد. اگر تخصصی برای بررسی موتور ندارید برای تعمیر جاروبرقی در قم با نیروهای ما در تماس باشید.

برخی اوقات این صدای زیاد به علت شکستگی در یاتاقان غلتکی خواهد بود. در چنین شرایطی باید غلتک برس کاملاً عوض شود. اگر مشکلی در این‌ها نبود به سراغ نقطۀ اتصال قلم‌مو به بدنۀ دستگاه بروید. گاهی شکستگی در این بخش عامل صدای زیاد است. برای بررسی‌های بیشتر از مراکز تعمیر جاروبرقی در قم کمک بخواهید.

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز قم سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی تعمیرات جاروبرقی قم سرویس از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد. مجموعه قم سرویس برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

مناطق تحت پوشش تعمیر جاروبرقی در قم

تعمیر جاروبرقی در قم | مرکز تعمیرات قم سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر قم ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن محدوده شمال: ۲۲۲۲۷۳۷۸ – ۲۲۱۱۱۱۵۹

تلفن محدوده غرب : ۴۴۴۵۴۱۰۰ -۴۴۴۸۹۳۹۶ 

 تلفن محدوده شرق: ۷۷۱۳۱۶۹۴

تلفن محدوده مرکز : ۰۹۱۹۰۹۷۴۸۱۱

مناطق تحت پوشش تعمیر در قم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *