مراحل ثبت درخواست تعمیر تلویزیون تی سی ال در قم

نمایندگی تعمیرات تلویزیون تی سی ال در قم | تعمیرات، نصب و سرویس

برند تی سی ال (TCL) که از برندهای محبوب در ایران بوده، دارای نمایندگی های بسیاری در کشور عزیزمان می باشد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش قم سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها، اقدام به ارائه سرویس و تعمیر تلویزیون تی سی ال با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه قم سرویس با برخورداری از تکنسین های متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس، نصب و تعمیر تلویزیون تی سی ال در قم (TCL)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده که به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمت رسانی به هموطنان عزیزمان می باشد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر تلویزیون تی سی ال در قم :

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل 15 سال و مختص تعمیر تلویزیون تی سی ال در قم
  •  سعی در تعمیر قطعات معیوب و اجتناب از تعویض آن
  •  کمترین زمان ممکن برای حاضر شدن در منزل و یا محل کار شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  •  تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی و حتی پاین تر از آن
  •  ضمانت کتبی و گارانتی قطعات تعویض شده از شش تا 36 ماه
  •  استفاده از قطعات فابریکی و اصلی
  •  سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی
  •  تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود.)
نمایندگی تعمیرات تلویزیون تی سی ال در قم
نمایندگی تعمیر تلویزیون تی سی ال در قم

 دلایل عمده مشتریان جهت تعمیرات تلویزیون تی سی ال در قم :

1– سیاه شدن قسمتی از تصویر و یا راه راه شدن
2– نداشتن صدا یا تصویر
3– خاموش و روشن شدن ناگهانی تصویر
4– چشمک زدن چراغ پاور به صورت ممتد
5– روشن نشدن تلویزیون و خرابی بک لایت ها
6– کم نور بودن صفحه نمایش تلویزیون ال سی دی یا ال ای دی
7– قطع یا وصل شدن تصویر پس از استفاده طولانی از دستگاه
8– شکستن پنل ال سی دی بر اثر افتادن، ضربه و یا فشار به هنگام تمیز کردن

نمایندگی تلویزیون تی سی ال در قم

شرکت تی سی ال در سال 2013 به عنوان سومین برند تولید کننده تلویزیون به جهان معرفی شد. تمامی تلویزیون‌های طراحی شده توسط این برند از کیفیت بالایی برخوردار بوده و بسیاری از استانداردهای ساخت در آن‌ها رعایت شده است. اما هرچقدر یک تلویزیون خوب ساخته شده باشد بازهم نمی‌توان گفت هیچ‌وقت شاهد خرابی قطعات آن نخواهیم بود. بنابراین باید خودتان را برای چنین مواردی آماده داشته باشید. تلویزیون‌های جدید نسبت به نسل‌های قبل بسیار پیچیده‌تر و حساس‌تر شده‌اند و به همین دلیل کار تعمیرات روی آن‌ها نیازمند تخصص بالا و مهارت بسیار است. و اما در مورد ساکنین شهر قم، به شما توصیه می‌شود هر زمان به مشکلی برخوردید فقط با نمایندگی تلویزیون تی سی ال در قم تماس گرفته و مشورت بخواهید.

در تمام برندهای تلویزیون، ایرادهایی هستند که رایج‌تر بوده و بیشتر دیده می‌شوند. شاید خودتان بتوانید با کمی تحقیق از پس بسیاری از آن‌ها بربیایید. اما با توجه به ساختار حساس تلویزیون بهتر است بدون داشتن تخصص خودتان را درگیر کار تعمیرات نکنید. برای نصب و تعمیر تلویزیون تی سی ال در قم تنها کافی است هر زمان خواستید با نمایندگی تلویزیون تی سی ال در قم تماس بگیرید. در ادامه برخی از مشکلات متداول در تلویزیون‌ها را برای شما شرح می‌دهیم:

تعمیر تلویزیون تی سی ال در قم

کم شدن نور صفحه نمایش در تلویزیون تی سی ال

در مورد برند تی سی ال، بهتر است بدانید در کل تلویزیون‌های آن نسبت به برخی برندهای دیگر نور کمتر و تصویر ضعیف‌تری دارند. شاید این کم نور بودن نشانۀ خرابی تلویزیون شما نباشد اما از نقاط ضعف این برند است که باید در زمان خرید به آن توجه داشته باشید. برای بهتر شدن کیفیت تصویر باید سعی کنید تلویزیونتان را جایی بگذارید که نور محیط در آن خیلی زیاد نباشد. اگر حس می‌کنید کیفیت صفحه از قبل کمتر شده و مشکلی وجود دارد می‌توانید برای بررسی و تعمیر تلویزیون تی سی ال در قم با همکاران ما در نمایندگی تلویزیون تی سی ال در قم تماس بگیرید.

بررسی علت روشن شدن تلویزیون با تأخیر توسط نمایندگی تلویزیون تی سی ال در قم

یکی از مشکلات دیگری که زیاد در تلویزیون‌ها دیده می‌شود دیر روشن شدن دستگاه است. گاهی متوجه می‌شوید زمان روشن شدن تلویزیون شما نسبت به گذشته طولانی‌تر شده و باید بیشتر منتظر بمانید. در چنین مواردی اغلب ایراد در پاور دستگاه می‌باشد. برای بررسی دقیق پاور و تعمیر تلویزیون در قم کافی است همین حالا با کارشناسان نمایندگی تلویزیون تی سی ال در قم تماس بگیرید.

بررسی دلیل قطعی صدا در تلویزیون

بروز مشکل در بلندگوها یا پاور دستگاه می‌تواند باعث قطع شدن صدای تلویزیون شود. در بیشتر موارد ایراد مربوط به بلندگوها می‌باشد که به احتمال زیاد با عوض کردن آن‌ها رفع خواهد شد. اگر نیاز به کمک داشتید می‌توانید با نمایندگی تلویزیون تی سی ال در قم تماس بگیرید.

نمایندگی تلویزیون تی سی ال در قم

رفع مشکل کار نکردن ریموت به کمک نمایندگی تلویزیون تی سی ال در قم

کار نکردن ریموت کنترل تلویزیون شما می‌تواند تنها به خاطر موارد ساده‌ای مانند تمام شدن باتری آن باشد. شاید هم خود ریموت بر اثر ضربه خوردن یا هر چیز دیگری مشکل پیدا کرده و درست کار نمی‌کند. لازم است ریموت خوب بررسی شده و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض گردد. اگر مطمئنید که ریموت شما مشکلی ندارد باید به سراغ بررسی خود تلویزیون بروید. لازم است دستگاه شما توسط فردی متخصص بررسی و عیب‌یابی گردد. توصیه می‌شود برای تعمیر تلویزیون تی سی ال در قم حتماً با مراکز مجاز و معتبر در ارتباط باشید. کارشناسان حاضر در نمایندگی تلویزیون تی سی ال در قم آمادۀ رسیدگی به درخواست‌های شما عزیزان هستند.

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز قم سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی تعمیرات تلویزیون تی سی ال در قم از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا 36 ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تلویزیون تی سی ال در قم

تعمیر تلویزیون تی سی ال در قم | مرکز تعمیرات قم سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر قم ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن محدوده شمال: ۲۲۲۲۷۳۷۸ – ۲۲۱۱۱۱۵۹

تلفن محدوده غرب : ۴۴۴۵۴۱۰۰ -۴۴۴۸۹۳۹۶ 

 تلفن محدوده شرق: ۷۷۱۳۱۶۹۴

تلفن محدوده مرکز : ۰۹۱۹۰۹۷۴۸۱۱

مناطق تحت پوشش تعمیر در قم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *