تعمیر یخچال پارس در قم

دلایل انتخاب قم سرویس جهت تعمیر یخچال پارس در قم

6-ماه-گارانتی

6 ماه گارانتی

6 ماه گارانتی خدمات ارائه شده در قم سرویس

قطعات-اورجینال

قطعات اورجینال

استفاده از قطعات اورجینال برای تعمیرات

اعزام-فوری-تکنسین

اعزام فوری تکنسین

اعزام فوری تکنسین در منزل پس از هماهنگی

پشتیبانی-24-ساعته

پشتیبانی 24/7

اپراتور های تمام وقت برای پاسخگویی به شما

مراحل ثبت درخواست در قم سرویس

تماس-با-ما

تماس با ما

در صورت خرابی لوازم خانگی خود با ما تماس بگیرید

مشاوره-اولیه

مشاوره اولیه

ارائه مشاوره اولیه برای ثبت درخواست شما جهت تعمیرات

هماهنگی-و-اعلام-هزینه

هماهنگی و اعلام هزینه

اعلام هزینه تعمیر توسط تکنسین و هماهنگی زمان حضور تکنسین

تعمیر-لوازم-خانگی-در-منزل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

اعزام فوری تکنسین در منزل شما جهت حل و بررسی مشکل دستگاه

عامل بالا آمدن دمای فریزر در یخچال فریزر پارس چیست؟

خراب شدن لاستیک‌های دور درب دستگاه می‌تواند باعث جریان هوا با محیط بیرون شده و در نتیجه از کاهش دمای کافی در بخش فریزر جلوگیری خواهد کرد. همچنین گاهی اوقات خراب شدن کمپرسور چنین نتیجه‌ای را به دنبال دارد و گاهی نیز نشتی گاز باعث افزایش دما در بخش فریزر دستگاه شما می‌شود. در ادامه مطمئن شوید روی کندانسور و لوله‌های آن گرد و غبار زیادی وجود ندارد و در نهایت به بررسی برد الکترونیکی دستگاه بپردازید.

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی در قم 10
تعمیر لباسشویی آبسال در قم

عامل صدای غیر طبیعی در یخچال پارس چیست؟

از متداول‌ترین دلایل صدا دادن یخچال شما تراز نبودن درست پایه‌های آن بر روی سطحی است که دستگاه را روی آن قرار داده‌اید. همچنین احتمال دارد نیاز به تعویض لولای درب یخچال وجود داشته باشد و یا اینکه در پروانه‌های فن شاهد شکستگی باشیم. ممکن است موتور فن اواپراتور خراب شده و یا اینکه اتصالات داخلی یخچال شل شده باشند. احتمال خراب بودن رله استارت نیز وجود دارد.

چرا یخچال پارس به طور مداوم بوق می‌زند؟

یکی از دلایل بوق زدن بی‌وقفه یخچال باز ماندن درب یخچال یا فریزر می‌باشد. همچنین احتمال خرابی لاستیک‌های دور درب یخچال یا ایراد در سنسور درب آن وجود دارد. گاهی نیز ممکن است دمای فضای داخل یخچال یا فریزر بیش از حد افزایش پیدا کرده است و یا اینکه در لوله‌های اواپراتور شاهد یخ زدگی لوله‌ها هستیم. نشتی گاز یخچال از دیگر مواردی است که باید به بررسی آن بپردازید.

تعمیرات لوازم خانگی در قم سرویس
تعمیر لباسشویی آبسال در قم

چرا در یخچال پارس با نوسان زیاد دمای یخچال مواجه هستیم؟

اگر دمای فضای داخلی یخچال یا فریزر مرتباً کاهش و افزایش قابل توجهی دارد احتمال پارگی لاستیک‌های دور درب دستگاه وجود خواهد داشت. همچنین ممکن است به دنبال نشتی گاز یا نوسان زیاد در جریان برق ساختمان این اتفاق در یخچال شما افتاده است. مطمئن شوید زیاد درب یخچال را باز و بسته نکرده‌اید و پس از آن خازن موتور و کمپرسور دستگاه را مورد بررسی قرار دهید. 

( برای دریافت اطلاعات تعمیرات یخچال بوش در قم اینجا کلید کنید )

نمایندگی تعمیرات یخچال پارس در قم | تعمیر، نصب و سرویس

برند پارس یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال و ساید بای ساید نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش قم سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت تعمیرات را نموده است.گروه قم سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه نصب، سرویس و تعمیر یخچال پارس در قم ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال و ساید بای ساید های پارس باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال پارس در قم برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی یخچال پارس در قم

یخچال یکی از مهم ترین اجزای خانه محسوب می‏شود. امروزه می‏توان مدل‏های متنوعی را از انواع یخچال‏ها در بازار لوازم خانگی مشاهده نمود. یکی از یخچال های بسیار مرغوب تولید داخل، یخچال پارس می‏باشد. یخچال پارس دارای طراحی منحصر به فرد و بسیار زیبایی است و از طول عمر زیادی برخوردار می‏باشد. اما متاسفانه برخی از مشکلات این یخچال سبب نارضایتی کاربران گشته است. اما هیچ جای نگرانی وجود ندارد چرا که صفر تا صد تعمیرات این یخچال، در نمایندگی یخچال پارس در قم امکان پذیر است. فراموش نکنید که تعمیر یخچال در قم، توسط افراد متخصص با بهترین شکل انجام می‏شود. در ادامه با ما همراه باشید تا با برخی از معایب یخچال پارس بیشتر آشنا شوید.

رفع صدای زیاد موتور در نمایندگی یخچال پارس در قم

یکی از مهم ترین مشکلات یخچال پارس، زیاد شدن ناگهانی صدای موتورو کمپرسور است. در برخی از مواقع، کاربران این مشکل را نادید می گیرند و فکر می کنند که پس از مدتی، صدای زیاد موتور و کمپرسور از بین خواهد رفت. اما درواقع این گونه نیست؛ بلبرینگ و بوش‏های کمپرسور و موتور یخچال پارس بسیار کوچک و ظریف هستند. به همین دلیل، آن‏ها پس از مدتی دچار مشکل می‏شوند و صدای موتور را افزایش می دهند. ناگفته نماند که اگر نسبت به این مشکل بیخیال باشید، ممکن است موتور یخچال پارس شما بسوزد. در چنین مواقعی، برای جلوگیری از هزینه سنگین تعمیر باید سریعا برای تعمیر یخچال پارس در قم اقدام نمایید تا متخصصان مشکل را برطرف سازند.

علت کاهش سرمایش یخچال پارس

کاهش سرمایش یخچال پارس، یکی دیگر از مشکلاتی است که می‏تواند برای بسیاری از کاربران نگران کننده باشد. در برخی از مواقع، ممکن است مشاهده کرده باشید که با بالا بردن درجه یخچال، دمای آن تغییری نمی کند؛ این مشکل زمانی به وجود می‏آید که سطح گاز درون رادیاتور و مخزن یخچال کاهش یافته و در نتیجه کمپرسور قادر به کاهش دما نمی‏باشد. در چنین مواقعی، می‏بایست سریعا یخچال را از برق بکشید چرا که کم بودن میزان گاز در مخزن، می‏تواند به موتور و کمپرسور فشار وارد کند. در چنین شرایطی پس از خاموش کردن یخچال باید سریعا آن را به نمایندگی یخچال پارس در قم منتقل نمایید تا متخصصان تعمیر یخچال پارس در قم را انجام دهند.

دلیل بسته نشدن درب و رفع آن در نمایندگی یخچال پارس در قم

یکی دیگر از مشکلاتی که برای کاربران یخچال پارس ناخوشایند است، بسته نشدن درب آن می باشد. در برخی از مواقع، ممکن است این مشکل برای شما پیش آمده باشد که هر چقدر تلاش می‏کنید درب یخچال پارس را ببندید، درب بسته نمی‏شود و مجدد باز می‏گردد. این مشکل زمانی به وجود می‏آید که لاستیک‏های آبند دور تا دور درب دچار مشکل شده باشند. ناگفته نماند که اگر از این مشکل چشم پوشی کنید، ممکن است مصرف برق یخچال شما افزایش یابد و برخی از اجزای آن دچار مشکل شوند. در چنین شرایطی پیشنهاد می‏شود سریعا برای تعمیر یخچال پارس در قم اقدام کنید و آن را به نمایندگی یخچال پارس در قم منتقل نمایید.

علت روشن نشدن کمپرسور یخچال پارس

در برخی از مواقع، روشن نشدن کمپرسور یخچا پارس می‏تواند یک مشکل ترسناک و استرس زا برای کاربران باشد. اما نیازی نیست نگران باشید چرا که تنها دلیل روشن نشدن کمپرسور، سوختن موتور آن نیست؛ در برخی از اوقات، ممکن است به دلیل سوخته شدن و از بین رفتن ترموکوبل و ترموستات الکتریک برق به موتور و کمپرسور یخچال پارس نرسد. در چنین مواقعی باید سریعا برای تعمیر یخچال پارس در قم اقدام نمایید تا متخصصان با تعویض یک قطعه بسیار کوچک و ساده، شما را از شر یک هزینه سنگین تعمیرات خلاص کنند.  فراموش نکنید که تعمیر یخچال در نمایندگی یخچال پارس درقم با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت صورت می‏گیرد.

نمایندگی تعمیر یخچال پارس در قم

دلایل انتخاب مرکز تعمیر یخچال پارس در قم :

  1.  دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر یخچال پارس در قم
  2.  تکنسین های دوره دیده (تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3.  سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4.  حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5.  تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6.  ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7.  استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9.  تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال پارس در قم :

  1. یخچال از کار افتاده و خنک نمی کند
  2. یخ زدن کندانسور
  3. روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور
  4. مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  5. روشن نشدن یخچال و یا صفحه نمایش
  6. تعویض و نصب فیلتر تصفیه آب یخچال
  7. تعمیر و تعویض انواع سنسور
  8. ترمو فیوز در فریزر ساید بای ساید
  9. تعویض و نصب تایمر به همراه ترمو دیسک
  10. پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
  11. عدم کارکرد فن
نمایندگی تعمیرات یخچال پارس در قم

ضمانت و گارانتی تعمیرات یخچال پارس در قم

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی تعمیر یخچال پارس در قم از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا 36 ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد. همینطور گازهای برودتی مورد استفاده در این مرکز، از گازهای درجه یک بازار می باشند که در سرما دهی دستگاه، تاثیر بسزایی دارند.