تعمیر یخچال بوش در قم

دلایل انتخاب قم سرویس جهت تعمیر یخچال بوش در قم

6-ماه-گارانتی

6 ماه گارانتی

6 ماه گارانتی خدمات ارائه شده در قم سرویس

قطعات-اورجینال

قطعات اورجینال

استفاده از قطعات اورجینال برای تعمیرات

اعزام-فوری-تکنسین

اعزام فوری تکنسین

اعزام فوری تکنسین در منزل پس از هماهنگی

پشتیبانی-24-ساعته

پشتیبانی 24/7

اپراتور های تمام وقت برای پاسخگویی به شما

مراحل ثبت درخواست در قم سرویس

تماس-با-ما

تماس با ما

در صورت خرابی لوازم خانگی خود با ما تماس بگیرید

مشاوره-اولیه

مشاوره اولیه

ارائه مشاوره اولیه برای ثبت درخواست شما جهت تعمیرات

هماهنگی-و-اعلام-هزینه

هماهنگی و اعلام هزینه

اعلام هزینه تعمیر توسط تکنسین و هماهنگی زمان حضور تکنسین

تعمیر-لوازم-خانگی-در-منزل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

اعزام فوری تکنسین در منزل شما جهت حل و بررسی مشکل دستگاه

دلیل خارج نشدن آب از آبریز یخچال بوش چیست؟

آبریز یخچال از امکانات جدیدی است که در مدل‌های مدرن این دستگاه استفاده شده است و عدم خروج آب از آن نشان دهنده مشکلی در کارکرد یخچال شما می‌باشد. این احتمال وجود دارد که پدال آبسردکن یخچال دچار مشکل شده است. همچنین گاهی این اتفاق به دنبال پارگی شلنگ‌های داخلی یخچال می‌افتد و در برخی موارد نیز با سوختن شیر برقی خروج آب از آبریز یخچال را نداریم. 

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی در قم 10
تعمیر لباسشویی آبسال در قم

دلیل خنک نشدن فضای داخل یخچال بوش چیست؟

اگر از دفترچه راهنما کمک گرفته و از درست بودن تنظیمات دمایی فضای داخل یخچال بوش مطمئن هستید افزایش دما در این محفظه احتمال دارد به دنبال خرابی برخی قطعات اتفاق افتاده باشد. یکی از این قطعات ترموستات یخچال شما می‌باشد و بخش دیگری که باید به بررسی آن بپردازید لاستیک‌های دور درب یخچال هستند. همچنین احتمال کم شدن گاز یخچال خود را در نظر داشته باشید و در مرحله آخر به بررسی کمپرسور آن بپردازید.

علت مشکل برفک زدن در یخچال بوش چیست؟

گاهی به مرور زمان لاستیک‌های دور درب یخچال شما پاره یا پوسیده می‌شوند و در نتیجه در فضای داخلی هوای بیرون را داریم و به دنبال آن برفک‌ها شکل می‌گیرند. در برخی موارد نیز ترموستات یا سنسور یخچال آسیب دیده و یا اینکه به دنبال خراب شدن فن دستگاه برفک‌ها ایجاد می‌شوند. در ادامه نیز لازم است به بررسی قطعاتی مانند برد الکترونیکی دستگاه توجه داشته باشید.

تعمیرات لوازم خانگی در قم سرویس
تعمیر لباسشویی آبسال در قم

چرا یخچال بوش در زمان کار صدای غیر عادی تولید می‌کند؟

اگر متوجه هرگونه صدای غیر عادی در یخچال خود شدید قبل از هر چیز مطمئن شوید دستگاه در وضعیت تراز مناسبی قرار دارد. سپس به بررسی اتصالات موتور به شاسی پرداخته و ببینید شل نشده باشند. در ادامه باید فن دستگاه و پروانه‌های آن را چک کرده و همچنین مطمئن شوید موتور دستگاه شاتون نزده است. احتمال خروج لرزه‌گیرهای کمپرسور از حالت اصلی خود نیز وجود دارد. 

برای ثبت در خواست تعمیرات یخچال پارس در قم اینجا کلیک کنید

نمایندگی تعمیرات یخچال بوش در قم | تعمیر، نصب و سرویس

برند بوش (BOSCH) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال و ساید بای ساید نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش قم سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت تعمیرات را نموده است.گروه قم سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه نصب، سرویس و تعمیر یخچال بوش در قم (BOSCH)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال و ساید بای ساید های بوش باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال بوش در قم برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی یخچال بوش در قم

یخچال بوش، یکی از برترین انواع یخچال‏های موجود در بازار لوازم خانگی محسوب می‏گردد و دارای طرفداران زیادی است. یخچال بوش، تماما در کشور آلمان ساخته شده است و از جدید ترین تکنولوژی و فناوری روز دنیا برخوردار می‏باشد. اما متاسفانه برخی از مشکلات برای کاربران پس از خرید یخچال بوش به وجود می‏آید که سبب ناراحتی آن‏ها می‏گردد. اما هیچ جای نگرانی نیست؛ شما می‏توانید با مراجعه به نمایندگی یخچال بوش در قم، تمامی مشکلات یخچال خود را با بهترین کیفیت برطرف سازید. ناگفته نماند که تعمیر یخچال در قم، توسط متخصصان با بهترین ابزار و برترین قطعات یدکی انجام می‏شود. در ادامه با ما همراه باشید تا با برخی از مشکلات یخچال بوش بیشتر آشنا شوید.

تعمیر کمپرسور در نمایندگی یخچال بوش در قم

یکی از بدترین مشکلاتی که می تواند گریبان گیر کاربران یخچال بوش شود، خراب شدن و سوختن کمپرسور یخچال می‏باشد. در برخی از مواقع، به دلیل بی احتیاطی کاربران در استفاده از این یخچال و رعایت نکردن برخی نکات، کمپرسور آن دچار مشکل می‏شود. اما خوشبختانه کمپانی بوش، کمپرسور این یخچال را به گونه ای طراحی نموده تا تعمیر کاران بتوانند به آسانی آن را تعمیر کنند. به همین دلیل، اگر کمپرسور یخچال شما دچار مشکل شد، می‏توانید سریعا برای تعمیر یخچال بوش در قم اقدام نمایید.

علت زیاد شدن مصرف برق یخچال بوش

افزایش یافتن ناگهانی مصرف برق یخچال بوش، امری عادی نیست و نمی‏توان به آسانی از کنار این موضوع گذر کرد. در برخی از مواقع، درجه تنظیم دمای یخچال دچار مشکل می‏شود و تا آخر زیاد می‏شود؛ در این مواقع موتور به صورت همیشگی روشن می‏ماند. در چنین مواقعی باید سریعا به نمایندگی یخچال بوش در قم بروید تا متخصصان با تعویض سسیتم کنترل دما، مشکل را برطرف سازند.

از کار افتادن ترموکوبل و رفع آن در نمایندگی یخچال بوش در قم

یکی از مهم ترین قطعات یخچال بوش که از اهمیت زیادی در کاهش برق برخوردار است، ترموکوبل می‏باشد. ترموکوبل، دمای درون یخچال را اندازه گیری می‏کند و با توجه به درجه سیستم کنترلر، به موتور فرمان خاموش و روشن می‏دهد. در برخی از مواقع، ممکن است ترموکوبل یخچال بوش دچار مشکل شود و دیگر نتواند موتور را به موقع خاموش و روشن نماید. ناگفته نماند که اگر به خراب بودن ترموکوبل توجه نکنید، ممکن است موتور یخچال بوش شما دچار آسیب شود. به همین دلیل، در چنین مواقعی باید سریعا برای تعمیر یخچال بوش در قم اقدام نمایید و آن را به نمایندگی معتبر منتقل کنید.

تعمیر یخساز یخچال بوش

یخساز، از مهم ترین بخش های یخچال بوش محسوب می‏گردد. یخساز یخچال بوش از مزایای فراوانی برخوردار است و قادر به تولید یخ در تکه های کوچک و بزرگ در کمترین زمان می‏باشد. در برخی از مواقع، ممکن است به دلیل سوختن یا از کار افتادن پمپ ساکشن، عملکرد یخساز متوقف شود. در چنین مواقعی، پیشنهاد می‏شود هیچ اقدامی انجام ندهید چرا که سیستم یخساز یخچال بوش بسیار پیچیده است. در این شرایط دشوار، پیشنهاد می‏شود برای تعمیر یخچال بوش در قم، یخچال را با دقت به نمایندگی یخچال بوش در قم منتقل نمایید تا متخصصان قطعه معیوب را تعویض نمایند.

علت کاهش میزان سرمایش یخچال بوش

کاهش یافتن سرمایش یخچال بوش، یکی از مشکلاتی است که جدی نگرفتن آن می‏تواند به یک فاجعه تبدیل شود. در برخی از مواقع، ممکن است مشاهده کرده باشید که هرچقدر درجه را زیاد تر می‏کنید، دمای درون یخچال و فریزر تغییری نمی‏کند و موتور همیشه در حال کار کردن است. این مشکل زمانی به وجود می‏آید که به دلیل نشتی در قسمتی از رادیاتورها، گاز یخچال کاسته شده است. در چنین مواقعی، باید سریعا برای تعمیر یخچال بوش در قم اقدام نمایید و آن را به نزدیک ترین نمایندگی یخچال بوش در قم منتقل کنید تا متخصصان به وسیله ابزارهای مدرن مشکل را برطرف سازند.

نمایندگی تعمیر یخچال بوش در قم

دلایل انتخاب مرکز تعمیر یخچال بوش در قم :

  1.  دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر یخچال بوش در قم
  2.  تکنسین های دوره دیده (تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3.  سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4.  حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5.  تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6.  ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7.  استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9.  تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال بوش در قم :

  1. یخچال از کار افتاده و خنک نمی کند
  2. یخ زدن کندانسور
  3. روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور
  4. مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  5. روشن نشدن یخچال و یا صفحه نمایش
  6. تعویض و نصب فیلتر تصفیه آب یخچال
  7. تعمیر و تعویض انواع سنسور
  8. ترمو فیوز در فریزر ساید بای ساید
  9. تعویض و نصب تایمر به همراه ترمو دیسک
  10. پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
  11. عدم کارکرد فن
نمایندگی تعمیرات یخچال بوش در قم

ضمانت و گارانتی تعمیرات یخچال بوش در قم

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی تعمیر یخچال بوش در قم از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا 36 ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد. همینطور گازهای برودتی مورد استفاده در این مرکز، از گازهای درجه یک بازار می باشند که در سرما دهی دستگاه، تاثیر بسزایی دارند.