تعمیر لباسشویی زیمنس در قم

دلایل انتخاب قم سرویس جهت تعمیر لباسشویی زیمنس در قم

6-ماه-گارانتی

6 ماه گارانتی

6 ماه گارانتی خدمات ارائه شده در قم سرویس

قطعات-اورجینال

قطعات اورجینال

استفاده از قطعات اورجینال برای تعمیرات

اعزام-فوری-تکنسین

اعزام فوری تکنسین

اعزام فوری تکنسین در منزل پس از هماهنگی

پشتیبانی-24-ساعته

پشتیبانی 24/7

اپراتور های تمام وقت برای پاسخگویی به شما

مراحل ثبت درخواست در قم سرویس

تماس-با-ما

تماس با ما

در صورت خرابی لوازم خانگی خود با ما تماس بگیرید

مشاوره-اولیه

مشاوره اولیه

ارائه مشاوره اولیه برای حل مشکل و ثبت درخواست شما برای تعمیرات

هماهنگی-و-اعلام-هزینه

هماهنگی و اعلام هزینه

اعلام هزینه تعمیرات توسط تکنسین و هماهنگی زمان حضور تکنسین

تعمیر-لوازم-خانگی-در-منزل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

اعزام فوری تکنسین در منزل شما جهت حل و بررسی مشکل دستگاه

دلایل نشتی آب در لباسشویی زیمنس چه می‌تواند باشد؟

از اصلی‌ترین دلایل نشتی آب در لباسشویی زیمنس می‌توان به پارگی یا نشتی در شلنگ ورودی یا تخلیه آب اشاره داشت. همچنین ممکن است لاستیک‌های دور درب از محل خود خارج شده یا در آنها شاهد فرسودگی و پارگی باشیم. احتمال دیگر پیچ خوردگی لاستیک آب‌بندی در دیگ لباسشویی می‌باشد و یا اینکه دیگ در زمان ساخت به خوبی مونتاژ نشده است. همچنین ممکن است خرطومی‌های جا پودری به دیگ یا دیگ به پمپ از جای خود خارج شده باشند.

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی در قم 10
تعمیر لباسشویی آبسال در قم

دلیل توقف لباسشویی زیمنس پس از عملیات آبگیری چیست؟

زمانی که بعد از اتمام آبگیری لباسشویی شما متوقف می‌شود احتمال سوختن موتور تایمر دستگاه وجود دارد. همچنین گاهی اوقات ممکن است سیم‌های رابطه میان موتور و تایمر از جای خود بیرون آمده یا در آنها شاهد قطعی باشیم. در ادامه لازم است برد تنظیم دور لباسشویی خود را مورد بررسی قرار دهیم و مطمئن شویم تسمه یا پولی از جای خود خارج نشده‌اند. احتمال نوسان در جریان برق شهر نیز وجود دارد و حتی ممکن است خارج شدن سوکت موتور از جای خود چنین وضعیتی را ایجاد کرده باشد.

چرا آب در ماشین لباسشویی زیمنس گرم نمی‌شود؟

یکی از دلایل گرم نشدن آب در لباسشویی زیمنس خراب شدن ترموستات یا قطعی سیم‌های متصل به آن می‌باشد. همچنین احتمال دارد ترموستات بی متال خراب شده و یا تایمر دستگاه ایراد پیدا کرده باشد. از دیگر مواردی که باید به بررسی آن بپردازید هیدروستات ماشین لباسشویی می‌باشد. در نهایت نیز باید از کارکرد صحیح المنت لباسشویی مطمئن شوید.

تعمیرات لوازم خانگی در قم سرویس
تعمیر لباسشویی آبسال در قم

چرا لباسشویی زیمنس در دور خشک کن عمل نمی‌کند؟

عدم کارکرد لباسشویی در دور خشک کن می‌تواند به خاطر خراب شدن برد تنظیم دور دستگاه یا ایراد در کارکرد خازن راه انداز آن باشد. همچنین احتمال دارد مجموعه کلید با مشکل مواجه شده است و یا اینکه ایرادی در موتور ماشین لباسشویی مشاهده می‌شود. از دیگر احتمالات باید مسدود شدن شلنگ تخلیه یا فیلتر پمپ را در نظر داشته باشید و مطمئن شوید مطابق ظرفیت لباسشویی خود در آن لباس ریخته‌اید. 

اگر شما به دنبال تعمیرات لباسشویی زیرووات در قم هستید اینجا کلیک کنید

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیمنس قم سرویس | تعمیر ، نصب و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش قم سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه قم سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات و سرویس ماشین لباسشویی زیمنس ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ماشین لباسشویی زیمنس باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی زیمنس در قم برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی لباسشویی زیمنس در قم

ماشین لباسشویی زیمنس یکی از پرفروش ترین و برترین انواع ماشین‏ لباسشویی در کشور محسوب می‏گردد. این ماشین لباسشویی بسیار مرغوب و باکیفیت در سال 2014 از کشور آلمان وارد بازار لوازم خانگی گشت. کیفیت این لباسشویی بسیار بالا است و از طول عمر بالایی برخوردار می‏باشد. اما در برخی از مواقع، کاربران از ماشین لباسشویی زیمنس به شیوه ای نادرستی استفاده می‏کنند که این امر سبب از بین رفتن آن خواهد شد. اما هیچ جای نگرانی نیست؛ خوشبختانه امروزه متخصصان نمایندگی لباسشویی زیمنس در قم قادر هستند این ماشین لباسشویی را همانند روز اول تعمیر نمایند و به کاربران تحویل دهند. فراموش نکنید که تعمیر لباسشویی زیمنس در قم، به بهترین شکل ممکن توسط نمایندگی‏ها انجام می‏شود.

علت لرزش بالای خشک کن و تعمیر آن در نمایندگی لباسشویی زیمنس در قم

یکی از مهم ترین مشکلاتی که برای لباسشویی زیمنس در اثر استفاده نادرست به وجود می آید، لرزش خشک کن است. همانطور که می‏دانید، هر ماشین لباسشویی دارای محدودیت وزنی می‏باشد که اگر بیش از آن لباس داخل دیگ شستشو قرار دهید، ممکن است لباسشویی دچار آسیب شود. در برخی از مواقع کاربران بیش از حد مجاز لباس درون دیگ شستشو قرار می‏دهند. وزن لباس‏ها پس از خیس شدن چند برابر می‏شود و فشار زیادی به موتور خشک کن و شفت آن وارد می‏گردد. به همین دلیل، اگر این کار را چندین مرتبه انجام دهید، ممکن است شفت خشک کن دچار تاب افتادگی و بلبرینگ ‏ها دچار خرابی شوند. این امر سبب می‏شود تا خلاصی زیاد بین شفت و بلبرینگ سبب لرزش بالای خشک کن گردد. در چنین مواقعی باید سریعا برای تعمیر لباسشویی زیمنس در قم اقدام نمایید چرا که اگر به این مشکل اهمیت ندهید، ممکن است موتور دچار آسیب جدی شود.

دلیل مصرف برق بالای لباسشویی و رفع آن در نمایندگی لباسشویی زیمنس در قم

ماشین لباسشویی زیمنس، دارای برچسب انرژی آ سه مثبت است. اما در برخی از مواقع، کاربران متوجه می‏شوند که مصرف برق این لباسشویی بسیار بالا است. البته فراموش نکنید که مصرف بالای برق ماشین لباسشویی زیمنس امری غیر عادی است و می‏توان دلیل را وجود اشکال در سیستم الکتریکی دانست. در برخی از مواقع، موتور و گیربکس این ماشین لباسشویی در اثر اصابت آب، دچار زنگ زدگی می‏شوند و عملکرد روانی ندارند. در چنین مواقعی، مصرف برق افزایش می‏یابد و دما موتور بالا تر می‏رود. به همین دلیل، در این شرایط می‏بایست فقط و فقط به نمایندگی لباسشویی زیمنس در قم مراجعه نمایید تا متخصصان بلبرینگ ‏های موتور را تعویض کنند و از روانکارها برای عملکرد بهتر اجزا استفاده نمایند.

کاهش زمان شستشو در نمایندگی لباسشویی زیمنس در قم

در برخی از مواقع، ممکن است زمان شستشو ماشین لباسشویی زیمنس در حالت عادی، بیش از 45 دقیقه باشد. زیاد بودن زمان شستشو می‏تواند تاثیر بسزایی در افزایش مصرف آب و برق داشته باشد. البته فراموش نکنید که علت اصلی این مشکل، خطا داشتن سیستم فرمان دهنده اتوماتیک ماشین لباسشویی می‏باشد. در چنین مواقعی، پیشنهاد می‏شود برای تعمیر لباسشویی زیمنس در قم اقدام نمایید تا متخصصان به وسیله سیستم‏ های پیشرفته، کامپیوتر ماشین لباسشویی را از ابتدا برنامه نویسی کنند.

علت خراب شدن موتور لباسشویی زیمنس

موتور از مهم ترین اجزای ماشین لباسشویی محسوب می‏گردد و وظیفه بسیار سنگینی را بر عهده دارد. در برخی از مواقع، موتور ماشین لباسشویی زیمنس دچار مشکل می‏شود و دیگر نمی‏تواند عملکرد خوبی داشته باشد. این مشکل زمانی به وجود می آید که لرزش بالای خشک کن جدی گرفته نشده و لباس بیش از اندازه در دیگ شستشو قرار داده شده است. در این مواقع، باید برای تعمیر لباسشویی زیمنس در قم اقدام نمایید تا متخصصان به وسیله قطعات یدکی جدید و با کیفیت، موتور را تعمیر کنند. فراموش نکنید که تعمیر لباسشویی در قم در نمایندگی لباسشویی زیمنس در قم توسط متخصصان به بهترین شکل ممکن انجام می‏شود.

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز قم سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی ماشین لباسشویی زیمنس در قم سرویس از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد. مجموعه قم سرویس برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.