تعمیر لباسشویی آریستون در قم

دلایل انتخاب قم سرویس جهت تعمیر لباسشویی آریستون در قم

6-ماه-گارانتی

6 ماه گارانتی

6 ماه گارانتی خدمات ارائه شده در قم سرویس

قطعات-اورجینال

قطعات اورجینال

استفاده از قطعات اورجینال برای تعمیرات

اعزام-فوری-تکنسین

اعزام فوری تکنسین

اعزام فوری تکنسین در منزل پس از هماهنگی

پشتیبانی-24-ساعته

پشتیبانی 24/7

اپراتور های تمام وقت برای پاسخگویی به شما

مراحل ثبت درخواست در قم سرویس

تماس-با-ما

تماس با ما

در صورت خرابی لوازم خانگی خود با ما تماس بگیرید

مشاوره-اولیه

مشاوره اولیه

ارائه مشاوره اولیه برای حل مشکل و ثبت درخواست شما برای تعمیرات

هماهنگی-و-اعلام-هزینه

هماهنگی و اعلام هزینه

اعلام هزینه تعمیرات توسط تکنسین و هماهنگی زمان حضور تکنسین

تعمیر-لوازم-خانگی-در-منزل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

اعزام فوری تکنسین در منزل شما جهت حل و بررسی مشکل دستگاه

چرا ماشین لباسشویی آریستون کف نمی‌کند؟

اگر از مواد شوینده نامناسب در ماشین لباسشویی خود استفاده کنید احتمال کف نکردن دستگاه در زمان شستشوی لباس‌ها وجود دارد. همچنین لازم است فیلتر شیر الکتریکی ماشین لباسشویی از نظر تمیز بودن بررسی شود و همچنین نظافت جا پودری دستگاه خود را فراموش نکنید. حتماً از پودرهای مخصوص ماشین لباسشویی استفاده کرده و از ریختن مقدار زیاد پودر داخل دستگاه خودداری نمایید.

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی در قم 10
تعمیر لباسشویی آبسال در قم

چرا آب ماشین لباسشویی آریستون بیش از اندازه گرم شده است؟

در ابتدا به بررسی برنامه شستشوی ماشین لباسشویی خود بپردازید و مطمئن شوید برنامه‌ای با دمای مناسب را انتخاب کرده‌اید. خراب شدن قطعاتی مانند ترموستات یا ایراد در المنت هیتر نیز می‌تواند باعث چنین وضعیتی در ماشین لباسشویی شود. در نهایت نیز باید سیم‌کشی‌های دستگاه مورد بررسی قرار گیرند.

چه دلایلی باعث سوختن برد ماشین لباسشویی آریستون می‌شود؟

از قطعات اصلی و مهم در هر ماشین لباسشویی برد الکترونیکی آن است که مشکلات جدی در این قطعه می‌تواند باعث از کار افتادن لباسشویی شما شود. سوختن برد دلایل مختلفی دارد که یکی از آنها قطع و وصل شدن‌های مکرر جریان برق می‌باشد. همچنین احتمال نفوذ رطوبت به برد و یا استفاده از ماشین لباسشویی در محیط‌هایی با گرما و رطوبت بالا نیز وجود دارد.

تعمیرات لوازم خانگی در قم سرویس
تعمیر لباسشویی آبسال در قم

چرا در لباسشویی آریستون آب گرم نمی‌شود؟

نرسیدن آب گرم به ماشین لباسشویی می‌تواند به دنبال انسداد در شلنگ آب گرم متصل به دستگاه اتفاق بیفتد. همچنین احتمال خراب شدن سنسور دما یا ایراد در ترموستات ماشین لباسشویی وجود دارد. در نهایت نیز باید برد الکترونیکی دستگاه مورد بررسی قرار گیرد. 

اگر شما به دنبال تعمیرات لباسشویی آتلانت در قم هستید اینجا کلیک کنید

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آریستون قم سرویس | تعمیر ، نصب و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش قم سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه قم سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات و سرویس ماشین لباسشویی آریستون ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ماشین لباسشویی آریستون باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی آریستون در قم برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی لباسشویی آریستون در قم

یکی از مهم ترین لوازم خانگی که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و قادر به آسان کردن کار افراد است، ماشین لباسشویی می‏باشد. امروزه می‏توان انواع مختلفی از ماشین لباسشویی ‏ها در برندهای متنوع را در بازار مشاهده نمود. یکی از پرفروش ترین انواع ماشین لباسشویی، ماشین لباسشویی آریستون است. ماشین لباسشویی آریستون در کنار مزایای فراوانی که دارد، برخی از مشکلات را نیز دارا می‏باشد؛ اما هیچ جای نگرانی نیست چرا که شما می‏توانید به نمایندگی لباسشویی آریستون در قم مراجعه کنید و مشکل را به بهترین شکل ممکن برطرف سازید. لازم به ذکر است که تعمیر لباسشویی آریستون در قم توسط نمایندگی‏ ها، به بهترین شکل ممکن انجام می‏شود.

لرزش بالای خشک کن و رفع آن در نمایندگی لباسشویی آریستون در قم

یکی از مهم ترین مشکلات ماشین لباسشویی آریستون که با اکثر ماشین لباسشویی‏ های امروزی مشترک است، لرزش خشک کن می‏باشد. در برخی از مواقع، ممکن است به علت تاب افتادن شفت موتور خشک کن و از بین رفتن بلبرینگ‏ها، دیگ شستشو و خشک کن لباس نتواند در مرکز خود به گردش در آید. در چنین مواقعی باید سریعا برای تعمیر لباسشویی آریستون در قم اقدام نمایید و کار را به دست افراد متخصص در این زمینه بسپارید.

علت خراب شدن کلید چرخشی ماشین لباسشویی آریستون

از مهم ترین دلایل خراب شدن کلید چرخشی ماشین لباسشویی آریستون، می‏توان به اصابت آب با آن اشاره نمود. کلید‏های چرخشی که در وسط ماشین لباسشویی قرار دارند، از حساسیت بسیار زیادی برخوردار هستند و در برخورد با آب مقاومت چندانی ندارند. ناگفته نماند که اگر کلید چرخشی از کار بیوفتد، شما دیگر نمی‏توانید از ماشین لباسشویی خود استفاده نمایید. به همین دلیل، در این شرایط باید به نمایندگی لباسشویی آریستون در قم مراجعه کنید تا متخصصان تعمیر لباسشویی در قم را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

نشت آب از درب جلو و تعمیر آن در نمایندگی لباسشویی آریستون در قم

در برخی از مواقع، ممکن است به دلیل وجود خطاهایی در جابجایی یا بارگیری ماشین لباسشویی، ترک بسیار کوچکی بر روی درب ماشین لباسشویی آریستون به وجود آمده باشد و آب درون دیگ شستشو لباس از آن بیرون ریزد. البته تنها دلیل نشتی آب از جلوی درب ماشین لباسشویی، ترک خوردن درب نمی‏باشد. اگر لاستیک آب گیر دور درب ماشین لباسشویی نیز دچار آسیب شود، کاربران با مشکل نشتی آب مواجه می‏شوند. در چنین مواقعی باید سریعا برای تعمیر لباسشویی آریستون در قم اقدام نمایید.

مشکل تخلیه نشدن آب لباسشویی آریستون

یکی از مهم ترین مشکلاتی که می‏تواند برای کاربران ماشین لباسشویی آریستون به وجود آید، تخلیه نشدن آب درون دیگ شستشو است. در برخی از مواقع به دلیل خراب شدن پمپ تخلیه آب لباسشویی، اب درون دیگ به طور کامل خالی نمی‏شود و درون ماشین لباسشویی می‏ماند. فراموش نکنید که اگر این مشکل را نادید بگیرید، ممکن است بدنه ماشین لباسشویی شما در مدت زمان بسیار کمی دچار پوسیدگی شود. به همین دلیل، باید در زمان تخلیه نشدن آب درون ماشین لباسشویی آریستون، به نمایندگی لباسشویی آریستون در قم مراجعه کنید تا متخصصان مشکل را برطرف سازند.

علت وجود بوی نامطبوع در لباسشویی آریستون در قم

همانطور که در بخش قبل به آن اشاره شد، در برخی از مواقع ممکن است پمپ تخلیه آب ماشین لباسشویی آریستون عملکرد خوبی نداشته باشد و آب درون دیگ شستشو لباس را به طور کامل تخلیه نکند. علاوه بر آن، در بعضی از وقت‏ ها پرز و نخ ‏های کوچک لباس‏ ها کانال‏ های درون دیگ شستشو لباس را مسدود می‏کنند و اجازه ورود و خروج هوا را نمی دهند. این امر موجب می‏شود تا پس از مدتی به دلیل رشد باکتری‏ها، بو بسیار نامطبوعی درون ماشین لباسشویی تجمع کند. در چنین مواقعی باید برای تعمیر لباسشویی آریستون در قم اقدام کنید و آن را به نمایندگی لباسشویی آریستون در قم منتقل نمایید تا متخصصان مشکل را به بهترین شکل برطرف سازند.

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز قم سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی ماشین لباسشویی آریستون در قم سرویس از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد. مجموعه قم سرویس برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.