تعمیر لباسشویی آبسال در قم

دلایل انتخاب قم سرویس جهت تعمیر لباسشویی آبسال در قم

6-ماه-گارانتی

6 ماه گارانتی

6 ماه گارانتی خدمات ارائه شده در قم سرویس

قطعات-اورجینال

قطعات اورجینال

استفاده از قطعات اورجینال برای تعمیرات

اعزام-فوری-تکنسین

اعزام فوری تکنسین

اعزام فوری تکنسین در منزل پس از هماهنگی

پشتیبانی-24-ساعته

پشتیبانی 24/7

اپراتور های تمام وقت برای پاسخگویی به شما

مراحل ثبت درخواست در قم سرویس

تماس-با-ما

تماس با ما

در صورت خرابی لوازم خانگی خود با ما تماس بگیرید

مشاوره-اولیه

مشاوره اولیه

ارائه مشاوره اولیه برای حل مشکل و ثبت درخواست شما برای تعمیرات

هماهنگی-و-اعلام-هزینه

هماهنگی و اعلام هزینه

اعلام هزینه تعمیرات توسط تکنسین و هماهنگی زمان حضور تکنسین

تعمیر-لوازم-خانگی-در-منزل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

اعزام فوری تکنسین در منزل شما جهت حل و بررسی مشکل دستگاه

به چه دلیل با مشکل خاموش شدن ناگهانی لباسشویی آبسال مواجه می‌شویم؟

گاهی اوقات این اتفاق به دنبال خرابی میکروسوئیچ درب دستگاه مشاهده می‌شود. در برخی موارد نیز تایمر ماشین لباسشویی خراب شده و گاهی نصف دو شاخه یا پریز برق دستگاه دچار نوسانات برقی می‌شوند. در ادامه لازم است از سالم بودن دکمه استارت ماشین لباسشویی مطمئن شویم و از نبود هیچ گونه نقص فنی در موتور دستگاه اطمینان پیدا کنیم.

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی در قم 10
تعمیر لباسشویی آبسال در قم

دلایل نشتی آب در ماشین لباسشویی آبسال چه می‌تواند باشد؟

یکی از علل نشتی آب اتصال در شلنگ ورودی یا تخلیه آب یا پارگی هر یک از این شلنگ‌ها می‌باشد. همچنین ممکن است دریچه شیر ورودی آب ماشین لباسشویی شما گرفته باشد یا اینکه در لاستیک‌های دور درب دستگاه پارگی یا فرسودگی مشاهده شود. در ادامه نیز باید از نبود نقص فنی در پمپ تخلیه ماشین لباسشویی مطمئن شوید.

چرا آب‌های داخل دیگ لباسشویی آبسال به طور کامل تخلیه نمی‌شوند؟

تخلیه نشدن آب می‌تواند به خاطر پر شدن فیلتر تخلیه اتفاق بیفتد. همچنین احتمال مسدود بودن شلنگ تخلیه آب وجود دارد و گاهی نیز پمپ تخلیه کار خود را به درستی انجام نمی‌دهد. در ادامه لازم است برد و تایمر ماشین لباسشویی چک شده و مطمئن شوید مسیر خروج آب در زیر دیگ ماشین لباسشویی باز است.

تعمیرات لوازم خانگی در قم سرویس
تعمیر لباسشویی آبسال در قم

چرا بوی بدی را از داخل لباسشویی آبسال احساس می‌کنید؟

این بوی بد می‌تواند به دنبال خارج نشدن کامل آب‌های داخل دیگ به مشام برسد که ممکن است ناشی از لوله کشی بد دستگاه شما باشد. همچنین پر شدن فیلتر تخلیه یا ماندن طولانی مدت لباس‌ها در ماشین لباسشویی می‌تواند بوی ناخوشایندی را به دنبال داشته باشد. در ادامه نیز از تمیز کردن جا پودری دستگاه خود اطمینان پیدا کنید. 

اگر شما به دنبال تعمیرات لباسشویی آاگ در قم هستید اینجا کلیک کنید

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال قم سرویس | تعمیر و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش قم سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه قم سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات و سرویس ماشین لباسشویی آبسال ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ماشین لباسشویی آبسال باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال در قم برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز قم سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی ماشین لباسشویی آبسال در قم سرویس از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد. مجموعه قم سرویس برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.