تعمیر یخچال آرچلیک در قم

دلایل انتخاب قم سرویس جهت تعمیر یخچال آرچلیک در قم

6-ماه-گارانتی

6 ماه گارانتی

6 ماه گارانتی خدمات ارائه شده در قم سرویس

قطعات-اورجینال

قطعات اورجینال

استفاده از قطعات اورجینال برای تعمیرات

اعزام-فوری-تکنسین

اعزام فوری تکنسین

اعزام فوری تکنسین در منزل پس از هماهنگی

پشتیبانی-24-ساعته

پشتیبانی 24/7

اپراتور های تمام وقت برای پاسخگویی به شما

مراحل ثبت درخواست در قم سرویس

تماس-با-ما

تماس با ما

در صورت خرابی لوازم خانگی خود با ما تماس بگیرید

مشاوره-اولیه

مشاوره اولیه

ارائه مشاوره اولیه برای ثبت درخواست شما جهت تعمیرات

هماهنگی-و-اعلام-هزینه

هماهنگی و اعلام هزینه

اعلام هزینه تعمیر توسط تکنسین و هماهنگی زمان حضور تکنسین

تعمیر-لوازم-خانگی-در-منزل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

اعزام فوری تکنسین در منزل شما جهت حل و بررسی مشکل دستگاه

چرا قبل از شروع کار یخچال آرچلیک صدای خاصی از آن شنیده می‌شود؟

گاهی پس از شنیده شدن این صدای عجیب یخچال شما متوقف شده و از کار خواهد افتاد. علت این مشکل می‌تواند ایراد در رله استارت یخچال باشد. همچنین گاهی اوقات به دنبال مسدود شدن مسیر گردش گاز چنین اتفاقی را در یخچال تجربه می‌کنید. در ادامه نیاز به بررسی موتور یخچال و همچنین اورلود آن وجود دارد.

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی در قم 10
تعمیر لباسشویی آبسال در قم

چرا یخچال آرچلیک برفک می‌زند؟

برفک زدن نباید در یخچال‌های مدرن مشاهده شود و این اتفاق اغلب به دنبال خراب شدن ترموستات دستگاه رخ می‌دهد. گاهی نیز ایراد پیدا کردن سنسور یا از کار افتادن فن یخچال می‌تواند در بروز برفک‌ها موثر باشند. از سالم بودن لاستیک‌های دور درب دستگاه خود نیز مطمئن شوید و اگر از یخچال نفراست استفاده می‌کنید بررسی ترمودیسک و برد الکترونیکی را نیز در نظر داشته باشید.

چرا موتور یخچال آرچلیک بیش از حد افزایش دما دارد؟

داغ شدن زیاد موتور یخچال می‌تواند نتیجه ایراد رله اورلود موتور باشد. گاهی نیز در یخچال‌هایی که فن آنها در کنار کمپرسور قرار گرفته است به دنبال خرابی فن شاهد افزایش دما در موتور یخچال هستیم. از دیگر مواردی که باید در نظر داشته باشید مدار دستگاه می‌باشد که از کیپ نشدن آن باید مطمئن شوید و در ادامه وضعیت کمپرسور یخچال را مورد بررسی قرار دهید.

تعمیرات لوازم خانگی در قم سرویس
تعمیر لباسشویی آبسال در قم

چرا مشکل صدای غیر عادی را در یخچال آرچلیک داریم؟

این صدا می‌تواند به دنبال شل شدن اتصالات موتور به شاسی از یخچال شما شنیده شود. احتمال دیگر شاتون زدن موتور می‌باشد که لازم است یک فرد متخصص آن را بررسی نماید. در ادامه از سالم بودن لرزه‌گیرهای کمپرسور یخچال خود مطمئن شوید و همچنین به بررسی فن دستگاه و پروانه‌های آن بپردازید. 

( برای دریافت اطلاعات تعمیرات یخچال اسنوا در قم اینجا کلید کنید )

نمایندگی تعمیرات یخچال آرچلیک در قم | تعمیر، نصب و سرویس

برند آرچلیک (ARCELIK) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال و ساید بای ساید نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش قم سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت تعمیرات را نموده است.گروه قم سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه نصب، سرویس و تعمیر یخچال آرچلیک در قم (ARCELIK)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال و ساید بای ساید های آرچلیک باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال آرچلیک در قم برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی یخچال آرچلیک در قم

این روزها در هر خانه‌ای که وارد می‌شوید حداقل یک یخچال خواهید دید. در واقع زندگی نوین بدون داشتن یخچال تقریباً غیرممکن است. از آنجایی که هزینۀ زیادی را صرف خرید این دستگاه کرده‌اید، مسلماً دیدن خرابی و مشکل در کار یخچال اصلاً برایتان خوشایند نخواهد بود. اما به هرحال ممکن است آن را تجربه کنید، زیرا خرابی وسایل الکتریکی تا حدی اجتناب‌ناپذیر است. تعمیر یخچال کاری است که نیاز به تخصص دارد. اگر ساکن قم هستید و برای تعمیر یخچال در قم نیاز به کمک دارید پیشنهاد می‌شوید حتماً با نمایندگی یخچال آرچلیک در قم تماس داشته باشید. هرگز برای کار تعمیرات یخچال به مراکز غیرمجاز مراجعه نکنید. در ادامه برخی از مشکلاتی که ممکن است در هر یخچالی برای شما پیش بیاید را توضیح داده‌ایم.

چرا یخچال من روشن نمی‌شود

روشن نشدن یخچال در درجۀ اول می‌تواند مرتبط با مشکل در تأمین جریان برق باشد. اگر از وصل بودن برق ساختمان اطمینان دارید دوشاخه و پریز متصل به یخچال را چک کنید. البته اگر برای کار با برق تخصصی ندارید می‌توانید از نمایندگی یخچال آرچلیک در قم کمک بگیرید. علت دیگر روشن نشدن یخچال مشکل در ترموستات آن است. می‌توانید با کمک اهم متر آن را بررسی کرده و از سالم بودن ترموستات مطمئن شوید. برای بررسی دقیق‌تر و تعمیر یخچال آرچلیک در قم همین حالا با ما تماس بگیرید.

بررسی دلیل مشکل در کارکرد کمپرسور به کمک نمایندگی یخچال آرچلیک در قم

زمانی که کمپرسور شروع به کار نمی‌کند دلایل مختلفی را باید بررسی کرد. در صورتی که به طور ناگهانی جریان برق قطع شده باشد باید کمی به یخچال زمان بدهید. اگر پس از حدود شش دقیقه بازهم صدای شروع کار کمپرسور را نشنیدید می‌توانید با نمایندگی یخچال آرچلیک در قم تماس داشته باشید. گاهی اوقات دو شاخۀ متصل به یخچال ایرادی پیدا کرده و برق آن قطع می‌شود. دو شاخه را نیز بهتر است چک کنید. همچنین به یاد داشته باشید تنظیمات یخچال باید درست باشد. اگر درجۀ مناسبی را انتخاب نکرده باشید کمپرسور شروع به کار نخواهد کرد. برای بررسی‌های تخصصی و خدمات مربوط به تعمیر یخچال آرچلیک در قم می‌توانید از کارشناسان ما در نمایندگی یخچال آرچلیک در قم کمک بگیرید.

رفع مشکل نشتی گاز در یخچال آرچلیک

وارد شدن هرگونه ضربه به بدنۀ یخچال می‌تواند نشتی گاز را به دنبال داشته باشد. اغلب اوقات بعد از جابه جایی یخچال شاهد این اتفاق هستیم. البته طول عمر یخچال نیز مؤثر است. گاهی پوسیده شدن لوله‌ها یا زنگ‌زدگی آن‌ها می‌تواند عامل نشت گاز باشد. به هر حال محل این نشتی باید بررسی و جلوی آن گرفته شود. اگر می‌خواهید از یک تعمیرکار کمک بگیرید حتماً با نمایندگی یخچال آرچلیک در قم تماس داشته باشید. تعمیر یخچال نیاز به تخصص خاص دارد. و بهتر است تعمیر یخچال آرچلیک در قم را به متخصصین ماهر و باتجربۀ ما بسپارید. ( تعمیر یخچال آدمیرال در قم )

حل مشکل قطره‌های آب روی دیوارۀ دستگاه در نمایندگی یخچال آرچلیک در قم

اگر روی دیواره‌های داخلی یخچال شما قطرات آب دیده می‌شود باید بدانید به احتمال زیاد دمای آن را چیزی پایین‌تر از ده درجه تنظیم نموده‌اید. سرد شدن زیاد محیط یخچال این قطره‌ها را درست خواهد کرد. بهتر است دمای ترموستات را چک کرده و آن را در حدی متعادل تنظیم نمایید. همچنین به خوراکی‌های مایع داخل یخچال دقت کنید. آیا همه در ظرف‌هایی دردار قرار گرفته‌اند؟ نکتۀ مهمی دیگری که در استفاده از یخچال باید به یاد داشته باشید باز نبودن طولانی مدت درب آن است. هر بار چیزی داخل یخچال می‌خواهید سریع کار خود را انجام داده و درب را ببندید. اگر با تمام این‌ها بازهم شاهد قطره‌های آب در دیواره‌ها بودید برای رفع مشکل و تعمیر یخچال آرچلیک در قم با کارشناسان حاضر در نمایندگی یخچال آرچلیک در قم در تماس باشید.

ضمانت و گارانتی تعمیر یخچال آرچلیک در قم

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در قم از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا 36 ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.همینطور گازهای برودتی مورد استفاده در این مرکز، از گازهای درجه یک بازار می باشند که در سرما دهی دستگاه، تاثیر بسزایی دارند.