تعمیر مایکروفر مای‌تک در قم

دلایل انتخاب قم سرویس جهت تعمیر مایکروفر مای‌تک در قم

6-ماه-گارانتی

6 ماه گارانتی

6 ماه گارانتی خدمات ارائه شده در قم سرویس

قطعات-اورجینال

قطعات اورجینال

استفاده از قطعات اورجینال برای تعمیرات

اعزام-فوری-تکنسین

اعزام فوری تکنسین

اعزام فوری تکنسین در منزل پس از هماهنگی

پشتیبانی-24-ساعته

پشتیبانی 24/7

اپراتور های تمام وقت برای پاسخگویی به شما

مراحل ثبت درخواست در قم سرویس

تماس-با-ما

تماس با ما

در صورت خرابی لوازم خانگی خود با ما تماس بگیرید

مشاوره-اولیه

مشاوره اولیه

ارائه مشاوره اولیه برای حل مشکل و ثبت درخواست شما برای تعمیرات

هماهنگی-و-اعلام-هزینه

هماهنگی و اعلام هزینه

اعلام هزینه تعمیرات توسط تکنسین و هماهنگی زمان حضور تکنسین

تعمیر-لوازم-خانگی-در-منزل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

اعزام فوری تکنسین در منزل شما جهت حل و بررسی مشکل دستگاه

9 دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر مایکروفر مای‌تک  در قم :

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر مایکروفر مای‌تک در قم

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی در قم 10
تعمیرات لوازم خانگی در قم سرویس

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر مای‌تک در قم :

۱ –  گرم نکردن مواد غذایی

۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن

۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر

۴ –  باز نشدن درب مایکروفر

۵ –  عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام

۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه

۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن

۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر

۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش

۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده

۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر

۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها

۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی تعمیرات مایکروفر مای‌تک در قم | تعمیر، نصب و سرویس

برند مای‌تک (MYTEK) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه مایکروفر نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش قم سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه قم سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر مایکروفر مای‌تک (MYTEK)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در شهر قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفرهای مای‌تک باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تعمیر مایکروفر مای‌تک در قم

اگر بخواهیم برندهای مطرح در حوزه لوازم خانگی را رتبه بندی کنیم، قطعاً محصولات برند آمریکایی مای‌تک جزء رتبه‌های بالا قرار خواهند داشت. این امر به پیشرفته بودن این محصولات و استفاده شدن از تکنولوژی‌های روز دنیا در فرایند ساخت آن‌ها برمی‌گردد. از آنجایی که مایکروفرهای مای‌تک در بازار ایران نیز حضور دارند، آشنایی شما با مشکلات متداول این دستگاه‌ها می‌تواند به بالا بردن دانشتان کمک کند و باعث شود در هنگام مواجهه با این مشکلات خونسردی خود را حفظ کنید و با صبر و حوصله تمام علل مؤثر در بروز آن‌ها را از نظر بگذرانید. ( تعمیر مایکروفر لیبرتون در قم  )

تعمیر مایکروفر مای‌تک در قم

چرا گریل مایکروفر مای‌تک کار نمی‌کند؟

یکی از دلایل کیفیت بالای پخت مواد غذایی توسط مایکروفرهایی مانند مای‌تک پخش حرارت از تمامی زوایا و ابعاد است. از این رو، مهم است که گریل مایکروفر نیز کارایی مطلوبی داشته باشد تا خللی در این زمینه رخ ندهد. این موضوع در پخت برخی از مواد غذایی مانند مرغ، ماهی، پیتزا و …. اهمیت بیشتری پیدا می‌کند؛ چراکه مصرف‌کننده تمایل دارد که علاوه بر طعم و پخت عالی غذا، شاهد ظاهر برشته شده آن‌ نیز باشد. این در حالی است که گاهی گریل مایکروفر به علل مختلف از جمله موارد زیر دچار مشکل می‌شود و عملکرد اولیه خود را از دست می‌دهد:

  • المنت در تولید حرارت مایکروفرها نقش اساسی ایفا می‌کند و رد پای آن تا گریل شدن مواد غذایی نیز ادامه می‌یابد. از این رو، جای تعجبی ندارد که خرابی المنت و روشن نشدن آن عاملی برای از کار افتادن گریل دستگاه باشد.
  • شاید تا به حال دقت کرده باشید که خرابی برد الکتریکی یکی از عوامل اصلی هر مشکلی است. این امر در مورد کار نکردن گریل مایکروفر نیز صادق است و می‌تواند یکی از علت‌های اصلی آن باشد.
  • عملکرد درست المنت در مایکروفر در گرو سلامت ترموستات است؛ چراکه این قطعه و پیام‌های مخابره شده از سمت آن شروع و پایان فعالیت المنت را تعیین می‌کند. بنابراین، گاهی از کار افتادن گریل می‌تواند نتیجه خرابی ترموستات دستگاه باشد.

تعمیر مایکروفر مای‌تک در قم

برای برطرف کردن صدای زیاد مایکروفر مای‌تک در هنگام فعالیت باید چه مواردی را در نظر بگیریم؟

یکی از نوآوری‌های صورت گرفته در مایکروفرهای پیشرفته مای‌تک، صدای کم آن‌ها در هنگام روشن بودن است. از این رو، نمی‌توان صدای بلند دستگاه را عادی تصور کرد و به دنبال دلیل آن نبود. مواردی که می‌توانند در بروز این مشکل به ایفای نقش بپردازند، عبارت‌اند از:

  • یکی از نشانه‌هایی که به شما می‌گوید سینی چرخان مایکروفرهای مای‌تک خود را به طور درست جا نینداخته‌اید و لازم است که نصب مجدد آن‌ را بررسی کنید، صدای زیاد دستگاه در هنگام فعالیت است.
  • همچنین این احتمال وجود دارد که قطعه پلاستیکی تعبیه شده در زیر سینی چرخان (کوپلینگ) و یا موتور مخصوص چرخش سینی دچار مشکل شده باشند و نتوانند به طور درست وظایف محوله خود را انجام دهند و همین امر صدای زیاد مایکروفرها را به همراه داشته باشد.
  • در صورتی که درب دستگاه به طور درست چفت نشده باشد و یا خرابی‌هایی در این قسمت مایکروفر رخ داده باشد، طبیعی است که فعالیت مایکروفر با صدای زیاد باشد.
  • این امر را فراموش نکنید که ایراد پیدا کردن برد اصلی و موتور کلی مایکروفر نیز می‌توانند از دلایل دیگر این مشکل باشند.

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز قم سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی تعمیر مایکروفر مای‌تک در قم از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.مجموعه قم سرویس برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.