تعمیر لباسشویی زیرووات در قم

دلایل انتخاب قم سرویس جهت تعمیر لباسشویی زیرووات در قم

6-ماه-گارانتی

6 ماه گارانتی

6 ماه گارانتی خدمات ارائه شده در قم سرویس

قطعات-اورجینال

قطعات اورجینال

استفاده از قطعات اورجینال برای تعمیرات

اعزام-فوری-تکنسین

اعزام فوری تکنسین

اعزام فوری تکنسین در منزل پس از هماهنگی

پشتیبانی-24-ساعته

پشتیبانی 24/7

اپراتور های تمام وقت برای پاسخگویی به شما

مراحل ثبت درخواست در قم سرویس

تماس-با-ما

تماس با ما

در صورت خرابی لوازم خانگی خود با ما تماس بگیرید

مشاوره-اولیه

مشاوره اولیه

ارائه مشاوره اولیه برای حل مشکل و ثبت درخواست شما برای تعمیرات

هماهنگی-و-اعلام-هزینه

هماهنگی و اعلام هزینه

اعلام هزینه تعمیرات توسط تکنسین و هماهنگی زمان حضور تکنسین

تعمیر-لوازم-خانگی-در-منزل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

اعزام فوری تکنسین در منزل شما جهت حل و بررسی مشکل دستگاه

چه مواردی منجر به صدا و لرزش در لباسشویی زیرووات می‌شوند؟

یکی از مهمترین عوامل صدا و لرزش ماشین لباسشویی شما خراب شدن کمک فنرهای دستگاه می‌باشد که باید توسط فرد متخصص مورد بررسی قرار گیرد. عامل دیگر این مشکل تراز نبودن پایه‌های ماشین لباسشویی می‌باشد. همچنین احتمال دارد آسیب دیدن بلبرینگ یا کاسه نمد دستگاه باعث صدا و لرزش آن شده باشد و یا اینکه ایراد کوچک در شفت یا سه نظام چنین وضعیتی را به دنبال داشته است.

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی در قم 10
تعمیر لباسشویی آبسال در قم

چرا درب ماشین لباسشویی زیرووات بسته نمی‌شود؟

مشکل بسته نشدن درب ماشین لباسشویی از جمله مشکلات متداول در این دستگاه می‌باشد که می‌تواند به دنبال خرابی قفل درب دستگاه اتفاق بیفتد. اگر از سالم بودن قفل مطمئن هستید احتمال دارد به دنبال بروز ایراد در میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی شما به درستی بسته نمی‌شود.

چرا ماشین لباسشویی زیرووات آبگیری نمی‌کند؟

مشکل عدم آبگیری می‌تواند به خاطر بسته بودن شیر آب یا قطعی جریان آب شهر اتفاق افتاده باشد. از دیگر احتمالات می‌توان به مسدود شدن شلنگ ورودی آب یا پیچ خوردگی در این شلنگ اشاره داشت. گاهی اوقات به دنبال خرابی شیر برقی شاهد عدم آبگیری ماشین لباسشویی هستیم. در برخی موارد نیز خراب شدن هیدروستات و یا بروز ایراد در برد الکترونیکی چنین نتیجه‌ای را به دنبال خواهد داشت.

تعمیرات لوازم خانگی در قم سرویس
تعمیر لباسشویی آبسال در قم

چرا لباسشویی زیرووات بعد از آبگیری متوقف می‌شود؟

یکی از احتمالات خراب شدن خازن راه‌انداز دستگاه می‌باشد و احتمال دیگر بیرون آمدن سوکت موتور از محل خود است. همچنین گاهی اوقات به دنبال سوختن موتور دستگاه چنین مشکلی را در لباسشویی خود تجربه می‌کنید. در ادامه لازم است سیم‌های رابط میان موتور و تایمر را چک کرده و از وصل بودن آنها مطمئن شوید. سپس به اتصال صحیح تسمه یا پولی پرداخته و از سالم بودن برد تنظیم دور اطمینان پیدا کنید. 

اگر شما به دنبال تعمیرات لباسشویی زیمنس در قم هستید اینجا کلیک کنید

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیرووات قم سرویس | تعمیر ، نصب و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش قم سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه قم سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات و سرویس ماشین لباسشویی زیرووات ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ماشین لباسشویی زیرووات باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی زیرووات در قم برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی لباسشویی زیرووات در قم

ماشین لباسشویی از مهم ترین وسایل هر خانه محسوب می‏شود و دارای اهمیت بسزایی است. ماشین لباسشویی زیرووات، یکی از انواع ماشین لباسشویی‏ های موجود در کشور است که از قیمت بسیار مناسب و کیفیتی مرغوب برخوردار است. اما متاسفانه برخی از اجزای ماشین لباسشویی زیرووات، از کیفیت بالایی برخوردار نیستند و ممکن است در مدت زمان کمی معیوب شوند. اما شما می‏توانید با مراجعه به نمایندگی لباسشویی زیرووات در قم، مشکلات ماشین لباسشویی خود را برطرف کنید و برای تعمیر لباسشویی در قم با بهترین قیمت و کیفیت اقدام نمایید.

علت لرزش زیاد خشک کن

یکی از عمده مشکلات ماشین لباسشویی زیرووات، لرزش زیاد موتور خشک کن آن است. برخلاف دیگر ماشین لباسشویی ‏ها، موتور خشک کن و دیگ شستشو لباس ماشین لباسشویی دارای بالانسرهای دور تا دور نمی باشد. این امر سبب می‏شود تا در دور 1000 الی 1400، لرزش زیادی درون لباسشویی تولید شود. در چنین مواقعی باید به نمایندگی لباسشویی زیرووات در قم مراجعه کنید تا متخصصان مشکل را به بهترین شکل ممکن برطرف سازند. ناگفته نماند که اگر این مشکل را نادید بگیرید، ممکن است اجزای موتور دچار آسیب شوند.

دلیل صدای زیاد موتور و رفع آن در نمایندگی لباسشویی زیرووات در قم

صدای زیاد ماشین لباسشویی زیرووات، یکی از عواملی است که برای کاربران می‏تواند ناخوشایند باشد. در بسیاری از مواقع، بلبرینگ‏های موتور به دلیل فرسوده و روانکاری نشدن، دچار آسیب می‏شوند و صدای زیادی را تولید می‏کنند. در چنین مواقعی باید برای تعمیر لباسشویی زیرووات در قم اقدام نمایید چرا که اگر این مشکل را نادید بگیرید، ممکن است موتور جام کند و سیم پیچ آن دچار آسیب گردد.

آیا مشکل تنظیم نبودن زمان شستشو در نمایندگی لباسشویی زیرووات در قم قابل حل است؟

در برخی از مواقع، ممکن است ماشین لباسشویی زیرووات شما با مشکل کند بودن یا افزایش یافتن زمان شستشو مواجه گردد. این مشکل زمانی به وجود می‏آید که تنظیمات سیستم اتوماتیک دچار اشکال شده باشد. ناگفته نماند که این امر سبب افزایش چندین برابری مصرف آب و برق می‏گردد. به همین دلیل، باید در چنین مواقعی برای تعمیر لباسشویی زیرووات در قم اقدام نمایید. در نمایندگی ماشین لباسشویی زیرووات در قم، متخصصان به وسیله دستگاه‏های مدرن و پیشرفته، تمامی تنظیمات سیستم هوشمند و تمام اتوماتیک را از ابتدا برنامه نویسی می‏نمایند تا این مشکل برطرف گردد.

علت روشن نشدن لباسشویی زیرووات

در برخی از مواقع ممکن است با فشردن کلید پاور، ماشین لباسشویی زیرووات عکس العملی از خود نشان ندهد و روشن نشود. این امر می‏تواند برای کاربران امری وحشتناک باشد و آن‏ها را به کابوس هزینه‏ های سنگین و نجومی تعمیرات نزدیک کند. اما هیچ جای نگرانی نیست چرا که این مشکل با هزینه بسیار اندک قابل برطرف شدن است. پیش از آن که بخواهید برای تعمیر لباسشویی زیرووات در قم اقدام کنید، ابتدا اتصال لباسشویی به برق را بررسی نمایید و پس از آن، ماشین لباسشویی را به نمایندگی لباسشویی زیرووات در قم منتقل نمایید.

دلیل نشت آب از قسمت پشت لباسشویی زیرووات

یکی از مشکلاتی که سبب ناراحتی کاربران ماشین لباسشویی زیرووات می‏گردد، نشتی آب از قسمت پشت است. در برخی از مواقع، ممکن است مشاهده کنید که بخش زیرین و عقب ماشین لباسشویی خیس است. در چنین مواقعی باید بسیار مراقب باشید تا دچار برق گرفتگی نشوید. این مشکل زمانی به وجود می‏آید که شیر الکتریکی لباسشویی دچار مشکل شده است و نیاز به تعمیر یا تعویض دارد. در چنین مواقعی باید به نمایندگی لباسشویی زیرووات در قم مراجعه کنید. با مراجعه به نمایندگی، متخصصان برای تعمیر لباسشویی زیرووات در قم به بهترین شکل ممکن اقدام می‏نمایند.

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز قم سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی ماشین لباسشویی زیرووات در قم سرویس از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد. مجموعه قم سرویس برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.