تعمیر لباسشویی آتلانت در قم

دلایل انتخاب قم سرویس جهت تعمیر لباسشویی آتلانت در قم

6-ماه-گارانتی

6 ماه گارانتی

6 ماه گارانتی خدمات ارائه شده در قم سرویس

قطعات-اورجینال

قطعات اورجینال

استفاده از قطعات اورجینال برای تعمیرات

اعزام-فوری-تکنسین

اعزام فوری تکنسین

اعزام فوری تکنسین در منزل پس از هماهنگی

پشتیبانی-24-ساعته

پشتیبانی 24/7

اپراتور های تمام وقت برای پاسخگویی به شما

مراحل ثبت درخواست در قم سرویس

تماس-با-ما

تماس با ما

در صورت خرابی لوازم خانگی خود با ما تماس بگیرید

مشاوره-اولیه

مشاوره اولیه

ارائه مشاوره اولیه برای حل مشکل و ثبت درخواست شما برای تعمیرات

هماهنگی-و-اعلام-هزینه

هماهنگی و اعلام هزینه

اعلام هزینه تعمیرات توسط تکنسین و هماهنگی زمان حضور تکنسین

تعمیر-لوازم-خانگی-در-منزل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

اعزام فوری تکنسین در منزل شما جهت حل و بررسی مشکل دستگاه

چرا لباسشویی آتلانت در دور تند کار نمی‌کند؟

یکی از دلایل این مشکل می‌تواند وجود نوسان‌های زیاد در جریان برق باشد. همچنین احتمال تنظیم نبودن برنامه خشک کن ماشین لباسشویی وجود دارد. در ادامه لازم است عملکرد پمپ تخلیه مورد بررسی قرار گرفته و از باز بودن مسیر شلنگ تخلیه اطمینان پیدا کرد. احتمال آسیب دیدن موتور یا خراب شدن برد ماشین لباسشویی نیز وجود دارد.

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی در قم 10
تعمیر لباسشویی آبسال در قم

چرا لباسشویی آتلانت متوقف نمی‌شود؟ 

دلیل عدم توقف لباسشویی می‌تواند ایراد در پمپ تخلیه دستگاه باشد. همچنین گاهی اوقات یک نقص فنی در موتور ماشین لباسشویی شما به وجود می‌آید. در ادامه احتمال خراب شدن تایمر یا آسیب دیدن بخش‌های مرتبط با آن وجود دارد.

چرا دیگ ماشین لباسشویی آتلانت نمی‌چرخد؟

یکی از احتمالات مسدود شدن پمپ تخلیه ماشین لباسشویی می‌باشد و عامل دیگر می‌تواند پر کردن بیش از ظرفیت دستگاه شما باشد. خراب شدن تسمه موتور و ایراد در میکروسوئیچ درب از دیگر مواردی است که باید در نظر داشته باشید.همچنین از سالم بودن کوپلینگ و خراب نبودن کلاچ ماشین لباسشویی مطمئن شده و در صورت لزوم موتور دستگاه را مورد بررسی قرار دهید.

تعمیرات لوازم خانگی در قم سرویس
تعمیر لباسشویی آبسال در قم

چرا لباسشویی آتلانت در زمان شستن لباس‌ها کف نمی‌کند؟

نوع پودر شوینده‌ای که برای لباس‌های خود انتخاب می‌کنید اهمیت بسیار زیادی دارد. همچنین تمیز بودن جا پودری دستگاه نیز بسیار مهم است. لازم است فیلتر شیر الکتریکی را نیز از لحاظ تمیز بودن بررسی کرده و مطمئن شوید از مقدار زیاد پودر داخل ماشین لباسشویی استفاده نمی‌کنید. 

اگر شما به دنبال تعمیرات لباسشویی آریستون در قم هستید اینجا کلیک کنید

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آتلانت قم سرویس | تعمیر و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش قم سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه قم سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات و سرویس ماشین لباسشویی آتلانت، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ماشین لباسشویی آتلانت باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی آتلانت در قم برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز قم سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی ماشین لباسشویی آتلانت در قم سرویس از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد. مجموعه قم سرویس برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.