تعمیرات جاروبرقی بکو در قم سرویس

دلایل انتخاب قم سرویس جهت تعمیر جاروبرقی بکو در قم

6-ماه-گارانتی

6 ماه گارانتی

6 ماه گارانتی خدمات ارائه شده در قم سرویس

قطعات-اورجینال

قطعات اورجینال

استفاده از قطعات اورجینال برای تعمیرات

اعزام-فوری-تکنسین

اعزام فوری تکنسین

اعزام فوری تکنسین در منزل پس از هماهنگی

پشتیبانی-24-ساعته

پشتیبانی 24/7

اپراتور های تمام وقت برای پاسخگویی به شما

مراحل ثبت درخواست در قم سرویس

تماس-با-ما

تماس با ما

در صورت خرابی لوازم خانگی خود با ما تماس بگیرید

مشاوره-اولیه

مشاوره اولیه

ارائه مشاوره اولیه برای حل مشکل و ثبت درخواست شما برای تعمیرات

هماهنگی-و-اعلام-هزینه

هماهنگی و اعلام هزینه

اعلام هزینه تعمیرات توسط تکنسین و هماهنگی زمان حضور تکنسین

تعمیر-لوازم-خانگی-در-منزل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

اعزام فوری تکنسین در منزل شما جهت حل و بررسی مشکل دستگاه

۱۰ دلیل انتخاب مرکز تعمیر جاروبرقی بکو در قم :

  1.  دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر جاروبرقی بکو در قم
  2.  تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان(تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3.  سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4.  حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5.  تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6.  ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7.  استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9.  تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی در قم 10
تعمیرات لوازم خانگی در قم سرویس

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر جاروبرقی بکو در قم :

  1. روشن نشدن جاروبرقی
  2. کم شدن مکش
  3. سر و صدای بیش از حد
  4. خراب شدن سیم جمع کن
  5. دود کردن و سوختن موتور جاروبرقی
  6.  تعویض فیلترها و خرابی لوله جاروبرقی
  7. خرابی کلیدها

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بکو در قم | تعمیر، نصب و سرویس

برند بکو ( Beko ) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه ماشین جاروبرقی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش قم سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه قم سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه نصب، سرویس و تعمیر جاروبرقی بکو در قم (Beko )، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در شهر قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.

نمایندگی جاروبرقی بکو در قم

در این مقاله ما قصد داریم در رابطه با مشکلات و ایرادات جاروبرقی بکو صحبت کنیم. جاروبرقی وسیله‌ای بسیار کاربردی و پر مصرف در منزل همه ماست که نظافت را برای ما بسیار آسان‌تر نموده است. با توجه به استفاده مداوم از جاروبرقی، این وسیله به مرور زمان مستهلک شده و دچار ایراداتی می‌شود. شاید فکر کنید همه ایرادات جاروبرقی پیچیده هستند و برطرف کردن آن‌ها هزینه زیادی می‌طلبد، اما در این مقاله به شما خواهیم گفت گاهی مشکلات راه حل بسیار ساده‌ای دارند و خود شما می‌توانید در منزل به حل مشکلات بپردازید. اما چنان چه مشکل حل نشد بهتر است به جای دست کاری سرخود، به منظور تعمیر جاروبرقی بکو در قم با نمایندگی جاروبرقی بکو در قم تماس بگیرید.

بررسی مشکلات جاروبرقی طبق نظر نمایندگی جاروبرقی بکو در قم

به طور کلی مشکلات جاروبرقی‌ها به چند دسته اساسی تقسیم می‌شود:

  • روشن نشدن جاروبرقی
  • نداشتن مکش جاروبرقی
  • سوختن موتور جاروبرقی
  • انسداد لوله خرطومی جاروبرقی

در ادامه به بررسی هر کدام از این مشکلات خواهیم پرداخت.

روشن نشدن جاروبرقی

این مورد یکی از رایج‌ترین ایرادات جاروبرقی به شمار می‌رود. تعمیر آن نیز می‌تواند ساده باشد. وصل نبودن پریز، پر بودن کیسه جاروبرقی، خرابی دکمه پاور، سوختن موتور و … می‌تواند از دلایل روشن نشدن جاروبرقی باشد. پیدا کردن دلیل اصلی باید توسط تکنسین بخش تعمیر جاروبرقی بکو در قم صورت گیرد. همه این ایرادات قابل حل هستند و با تعمیر و یا تعویض قطعات توسط نمایندگی جاروبرقی بکو در قم مشکل جاروبرقی شما حل خواهد شد.

نداشتن قدرت مکش جاروبرقی

این مشکل می‌تواند در اثر دلایلی چون پر بودن کیسه جاروبرقی، مشکلات مربوط به موتور، انسداد خرطومی و … ایجاد شود. در صورتی که جاروبرقی قدرت مکش نداشته باشد و شما بدون توجه به این مسئله مرتبا از دستگاه استفاده کنید، امکان دارد موتور جاروبرقی بسوزد که برای تعمیر آن باید هزینه گزافی به نمایندگی جاروبرقی بکو در قم بپردازید. بنابراین هر زمان متوجه کاهش قدرت دستگاه شدید، در اسرع وقت برای تعمیر جاروبرقی در قم اقدام نمایید.

سوختن موتور جاروبرقی

یکی دیگر از ایرادات جاروبرقی سوختن موتور آن می‌باشد. موتور بنا به دلایل گوناگونی از جمله کارکرد مداوم و بیش از حد، گرمای بیش از حد، وارد شدن ضربه و …ممکن است بسوزد. برای تعمیر جاروبرقی بکو در قم فورا با ما تماس بگیرید تا تکنسین مجرب در محل شما حضور یابد و یا جهت دریافت خدمات بیشتر از نمایندگی جاروبرقی بکو در قم کمک بخواهید.

مسدود شدن لوله خرطومی جاروبرقی

گاهی امکان دارد جسمی درون لوله جاروبرقی گیر کرده باشد که این امر می‌تواند خرابی‌های زیادی به بار آورد. گیر کردن اجسام درون لوله امری بسیار رایج است. برای بررسی این مورد باید لوله را از قسمت خرطومی جدا نموده و تمام نقاط آن را بررسی کنید تا انسداد برطرف شود. چنان چه موفق به حل مشکل نشدید برای تعمیر جاروبرقی بکو در قم با ما تماس بگیرید. مراقب باشید لوله خرطومی بر اثر کشیدگی، ضربه و یا ورود اجسام تیز دچار پارگی نشود، زیرا در این صورت باید یک خرطومی نو از نمایندگی جاروبرقی بکو در قم تهیه نموده و جایگزین کنید. ( تعمیر جاروبرقی بوش در قم )

نتیجه‌گیری و رفع مشکل در نمایندگی جاروبرقی بکو در قم

در این مقاله به بررسی 4 مورد از مهم‌ترین دلایل عدم کارکرد صحیح جاروبرقی پرداختیم و برای رفع هر مشکل چندین راهکار ارائه دادیم. چنان چه مشکل جزئی بود با استفاده از این راهنما می‌توانید آن را رفع نمایید. اما اگر مشکل پیچیده و یا فنی بود از تعمیرات خودسرانه اجتناب نموده و فورا مشکل را با ن نمایندگی جاروبرقی بکو در قم در میان بگذارید. نمایندگی جاروبرقی بکو با بهره‌گیری از پرسنل مجرب و با استفاده از قطعات اورجینال، جاروبرقی شما را تعمیر می‌نماید.

ضمانت و گارانتی مرکز قم سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیر جاروبرقی بکو از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا 36 ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.