تعمیر لباسشویی مابه در قم

دلایل انتخاب قم سرویس جهت تعمیر لباسشویی مابه در قم

6-ماه-گارانتی

6 ماه گارانتی

6 ماه گارانتی خدمات ارائه شده در قم سرویس

قطعات-اورجینال

قطعات اورجینال

استفاده از قطعات اورجینال برای تعمیرات

اعزام-فوری-تکنسین

اعزام فوری تکنسین

اعزام فوری تکنسین در منزل پس از هماهنگی

پشتیبانی-24-ساعته

پشتیبانی 24/7

اپراتور های تمام وقت برای پاسخگویی به شما

مراحل ثبت درخواست در قم سرویس

تماس-با-ما

تماس با ما

در صورت خرابی لوازم خانگی خود با ما تماس بگیرید

مشاوره-اولیه

مشاوره اولیه

ارائه مشاوره اولیه برای حل مشکل و ثبت درخواست شما برای تعمیرات

هماهنگی-و-اعلام-هزینه

هماهنگی و اعلام هزینه

اعلام هزینه تعمیرات توسط تکنسین و هماهنگی زمان حضور تکنسین

تعمیر-لوازم-خانگی-در-منزل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

اعزام فوری تکنسین در منزل شما جهت حل و بررسی مشکل دستگاه

دلیل اصلی تمیز نشدن لباس‌ها در لباسشویی مابه چیست؟

 اگر لباس‌های شما در لباسشویی درست تمیز نمی‌شوند احتمال دارد دستگاه کار آبگیری را به طور کامل انجام نمی‌دهد. این ایراد می‌تواند مربوط به شیر برقی یا هیدروستات لباسشویی شما باشد. همچنین مطمئن شوید از یک پودر مناسب برای ماشین لباسشویی خود استفاده نموده‌اید و از رسوب نگرفتن المنت لباسشویی اطمینان پیدا کنید. احتمال عدم تخلیه شدن آب‌های داخل دیگ نیز وجود دارد.

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی در قم 10
تعمیر لباسشویی آبسال در قم

چرا چرخش آبکش دیگ لباسشویی مابه دچار مشکل شده است؟

یکی از دلایل نچرخیدن دیگ لباسشویی ایراد پیدا کردن کاسه نمد دستگاه می‌باشد. همچنین احتمال خراب شدن تسمه یا از کار افتادن و خرد شدن بلبرینگ‌های لباسشویی را باید در نظر داشته باشید. در ادامه به بررسی دینام دستگاه بپردازید و همچنین مطمئن شوید موتور لباسشویی شما هیچ ایرادی ندارد.

چرا بدنه لباسشویی مابه دارای برق شده است؟

این وضعیت می‌تواند به دنبال عدم اتصال صحیح سیم ارت ماشین لباسشویی اتفاق بیفتد. همچنین نیاز به بررسی تمامی اتصالات فیش‌ها و سیم‌کشی‌ها وجود دارد. احتمال نقص فنی در موتور ماشین لباسشویی را نیز باید در نظر داشت و در ادامه قطعاتی مانند خازن پارازیت گیر و هیتر آن را چک کرد. در نهایت لازم است پریز برق و کابل و دوشاخه لباسشویی را مورد بررسی قرار داد.

تعمیرات لوازم خانگی در قم سرویس
تعمیر لباسشویی آبسال در قم

چرا تخلیه نشدن آب در لباسشویی مابه را داریم؟

تخلیه نشدن آب در لباسشویی می‌تواند به خاطر گرفتگی در فیلتر تخلیه دستگاه اتفاق بیفتد یا احتمال مسدود شدن شلنگ تخلیه لباسشویی وجود دارد .همچنین ممکن است پمپ تخلیه سوخته و یا دچار مشکل شده باشد و در ادامه نیز باید از کارکرد صحیح قطعات مهمی مانند برد الکترونیکی لباسشویی مطمئن شوید. 

اگر شما به دنبال تعمیرات لباسشویی میدیا در قم هستید اینجا کلیک کنید

 

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مابه قم سرویس | تعمیر ، نصب و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش قم سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه قم سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات و سرویس ماشین لباسشویی مابه ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ماشین لباسشویی مابه باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی مابه در قم برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی لباسشویی مابه در قم

برند مابه امروزه با توجه به پیشرفت­هایی که داشته همچنان در عرصه لوازم خانگی جولان می­دهد. یکی از لوازم­های برقی محبوب این برند، ماشین های لباسشویی بوده که محبوبیت زیادی در میان مشتریان پیدا کرده است. ماشین لباسشویی همانند سایر لوازمات برای نگهداری بهتر و استفاده طولانی مدت نیاز به برخی تعمیرات و سرویس­ها در طول زمان دارد که نمایندگی لباسشویی مابه در قم در این بخش به کمک شما می­آید. در اینجا برخی مشکلاتی که ممکن است برای لباسشویی شما به وجود بیاید و نیاز به تعمیر لباسشویی مابه در قم را ضرورت بخشد، با هم بررسی می‌ کنیم و نگاهی به راه حل آن ها می‌ اندازیم.

وجود برق در بدنه لباسشویی و مراجعه به نمایندگی لباسشویی مابه در قم

یکی از مواردی که مشتریان برای تعمیر لباسشویی مابه در قم مراجعه می­کنند، وجود برق در بدنه ماشین لباسشویی بوده که در اینجا می­خواهیم علت و راه حل آنها را بررسی کنیم.

در ماشین لباسشویی سیستمی وجود دارد به نام سیستم لولا که اگر این سیستم در ماشین لباسشویی تنظیم نباشد می­تواند منجر به وجود برق در بدنه ماشین لباسشویی شود. همچنین وجود نقص در سیستم سیم کشی ماشین لباسشویی نیز می‌ تواند یکی دیگر از این عوامل وجود برق در بدنه باشد.

لازم به ذکر است که وجود خرابی در دینام و یا سیم ارت ماشین لباسشویی نیز می‌تواند باعث وجود برق در بدنه شود که در این مواقع باید به کارشناسان نمایندگی لباسشویی مابه در قم مراجعه کنید تا به رفع این مشکلات بپردازند. چرا که قطعات الکترونیکی ماشین لباسشویی می­بایست توسط شخصی متخصص و معتبر تعمیر شود تا باعث بروز مشکلات دیگری نشود.

تعمیر لباسشویی مابه در قم

دلایل تکان خوردن ماشین لباسشویی موقع کار کردن

در صورتی که ماشین لباسشویی شما هنگام کار کردن تکان می­خورد باید به بررسی علت آن بپردازیم. اگر تکان خوردن آن در دور تند زیاد شدید نبوده در واقع آن مورد طبیعی است اما اگر لباسشویی شما بیش از حد تکان می خورد حتماً دارای مشکل جدی است که می‌بایست برای تعمیر لباسشویی ما به در قم اقدام کنید.

از جمله دلایلی که میتوان به تکان خوردن ماشین لباسشویی اشاره کرد در واقع تراز نبودن ماشین است. این علت که یکی از شایع ترین دلایلی است که باعث تکان خوردن ماشین لباسشویی می شود. همچنین اگر لباسشویی شما چند سال است که به طور متوالی کار می کند و به نوعی مدل قدیمی محسوب می شود حتماً باید وزن و لرزش گیر ماشین لباسشویی خودتان را بررسی کنید.

همان طور که واضح هست قرار دادن لباسشویی در مکان های شیب دار و ناهموار می تواند باعث تکان خوردن ماشین لباسشویی نیز بشود. شما با مراجعه به نمایندگی لباسشویی مابه در قم می توانید به تعمیر لباسشویی در قم توسط کارشناسان مجرب بپردازید.

رفع مشکل نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی و رفع آن در نمایندگی لباسشویی مابه در قم

اگر مشاهده کردید که دیگ ماشین لباسشویی شما به خوبی کار نمی کند و یا نمی چرخد، و می توانید از راهکار های زیر استفاده کنید اما لازم به ذکر است که با تعمیر لباسشویی مابه در قم دیگر با چنین مشکلی مواجه نخواهید شد اما خودتان نیز می‌ توانید اقداماتی در این راستا انجام دهید که در ادامه به آن ها می پردازیم.

یکی از دلایل نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی در واقع وجود حجم زیادی از لباس در داخل ماشین است. اما باید بدانید که وجود لباس خیلی کم و یا وجود لباس خیلی زیاد در داخل دستگاه باعث بروز همچین مشکلی می شود. یکی از راه حل های این مشکل این است که لباس به میزان مناسب در داخل دستگاه قرار دهید تا یک حالت متعادل در مخزن ایجاد شود.

اگر لباس هایی که می خواهید در داخل ماشین لباسشویی قرار دهید مقدار کمی است به شما پیشنهاد می کنیم از گزینه کم باری استفاده کنید که این گزینه در اکثر ماشین لباسشویی ها وجود دارد و برای لباس هایی با مقدار کم است. به دنبال این اتفاق ماشین لباسشویی شما بهتر کار می کند.

نمایندگی لباسشویی مابه در قم

یکی دیگر از مهم ترین دلایل بروز این مشکل پر شدن لباسشویی از آب زیاد است. در این مواقع دیگ ماشین لباسشویی به دلایل امنیتی نمی تواند شروع به کار کند و شما باید در ابتدا دکمه تخلیه را بزنید سپس استارت را بزنید‌. اگر با انجام این موارد مشکل شما همچنان برطرف نشد حتما به نمایندگی لباسشویی مابه در قم مراجعه نمایید.

به طور کلی شما با تعمیر لباسشویی مابه در قم و انجام سرویس های مکرر توسط کارشناسان این مجموعه می توانید از لباسشویی خودتان استفاده بهتری ببرید و کمتر بروز مشکلات مختلف را در آن مشاهده کنید.

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز قم سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی ماشین لباسشویی مابه در قم سرویس از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد. مجموعه قم سرویس برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.