تعمیر لباسشویی مدیا در قم

دلایل انتخاب قم سرویس جهت تعمیر لباسشویی مدیا در قم

6-ماه-گارانتی

6 ماه گارانتی

6 ماه گارانتی خدمات ارائه شده در قم سرویس

قطعات-اورجینال

قطعات اورجینال

استفاده از قطعات اورجینال برای تعمیرات

اعزام-فوری-تکنسین

اعزام فوری تکنسین

اعزام فوری تکنسین در منزل پس از هماهنگی

پشتیبانی-24-ساعته

پشتیبانی 24/7

اپراتور های تمام وقت برای پاسخگویی به شما

مراحل ثبت درخواست در قم سرویس

تماس-با-ما

تماس با ما

در صورت خرابی لوازم خانگی خود با ما تماس بگیرید

مشاوره-اولیه

مشاوره اولیه

ارائه مشاوره اولیه برای حل مشکل و ثبت درخواست شما برای تعمیرات

هماهنگی-و-اعلام-هزینه

هماهنگی و اعلام هزینه

اعلام هزینه تعمیرات توسط تکنسین و هماهنگی زمان حضور تکنسین

تعمیر-لوازم-خانگی-در-منزل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

اعزام فوری تکنسین در منزل شما جهت حل و بررسی مشکل دستگاه

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی مدیا در قم

  1. روشن نشدن ماشین لباسشویی مدیا و یا صفحه نمایش
  2. مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  3. سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی مدیا
  6. بسته نشدن درب ماشین لباسشویی مدیا
  7. آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  8. باز نشدن درب ماشین لباسشویی مدیا
  9. آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  10. عدم ورود آب به لباسشویی مدیا
دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی در قم 10
تعمیرات لوازم خانگی در قم سرویس

۱۰ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیرات لباسشویی مدیا جهت تعمیر و سرویس

  1.  دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر لباسشویی مدیا در قم
  2.  تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان (تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3.  سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4.  حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5.  تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6.  ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7.  استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9.  تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مدیا قم سرویس | تعمیر ، نصب و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش قم سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه قم سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات و سرویس ماشین لباسشویی مدیا ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ماشین لباسشویی مدیا باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی مدیا در قم برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی لباسشویی میدیا در قم

میدیا، یکی از برند‏های مشهوری است که در زمینه تولید لوازم منزل به ویژه لباسشویی فعالیت دارد و در روزهای اخیر، آوازه لباسشوی‏ی های میدیا در تمامی بازار پیچیده است. لباسشویی‏های میدیا، در کنار مزایای فراوان خود معایب کوچکی نیز دارند که برای کاربران ممکن است تا حدودی ناخوشایند باشد. اما جای هیچ نگران نیست؛ شما می‏توانید با مراجعه به نمایندگی لباسشویی میدیا در قم، لباسشویی خود را به بهترین شکل ممکن تعمیر نمایید. ناگفته نماند که تعمیر لباسشویی میدیا در قم، فقط و فقط باید به دست نمایندگی مجاز و معتبر تعمیر گردد.

علت زیاد بودن زمان شستشو لباسشویی میدیا

زیاد بودن صدا، یکی از مسائلی است که سبب نگرانی و ناراحتی کاربران لباسشویی میدیا می‏شود. زمان زیاد شستشو، می‏تواند سبب از بین رفتن برخی از اجزای لباسشویی شود. در چنین مواقعی، پیشنهاد می‏شود به نمایندگی لباسشویی میدیا در قم مراجعه نمایید تا متخصصان به بهترین شکل ممکن برای تعمیر لباسشویی در قم اقدامات لازم را انجام دهند.

دلیل صدای زیاد و رفع آن در نمایندگی لباسشویی میدیا در قم

در برخی از مواقع، ممکن است صدای زیاد ماشین لباسشویی میدیا سبب ناراحتی شما شود؛ منشا تمامی صدای لباسشویی، موتور و گیربکس آن است. در بعضی از اوقات به دلیل اصابت آب به بلبرینگ و چرخ دنده‏های موتور و گیربکس لباسشویی، ممکن است صدای آن دیگر عادی نباشد. البته ناگفته نماند که اگر صدای زیاد ماشین لباسشویی را نادید بگیرید، ممکن است اجزای دیگر آن نیز دچار آسیب جدی و شدید بشوند. به همین دلیل باید سریعا برای تعمیر لباسشویی میدیا در قم اقدام نمایید تا متخصصان در اسرع وقت، برای تعمیرات لباسشویی شما با بهترین قطعات یدکی و کیفیت کار، اقدام نمایند.

مشکل روشن نشدن لباسشویی میدیا

روشن نشدن لباسشویی با فشردن کلید پاور، ممکن است برای کاربران ماشین لباسشویی میدیا کمی نگران کننده باشد. در برخی از مواقع، ممکن است مشاهده کرده باشید با فشرد کلید خاموش روشن، لباسشویی روشن نمی شود. این مشکل زمانی به وجود می‏آید که برخی از اجزای سیستم الکتریکی لباسشویی دچار مشکل شده اند. در چنین مواقعی، پیش از آن که لباسشویی به نمایندگی لباسشویی میدیا در قم منتقل نمایید ابتدا اتصالات برق و منبع تغذیه را بررسی کنید. اما اگر اتصالات برق و محافظ الکترونیکی موردی نداشت، می‏بایست برای تعمیر لباسشویی میدیا در قم اقدام نمایید و تعمیرات آن را به دست متخصصان بسپارید.

چرا مایع لباسشویی در مخزن رسوب می کند؟

رسوب مایع لباسشویی در مخزن مایع شوینده، سبب تمیز نشدن لباس‏ها در ماشین لباسشویی می‏گردد. در برخی از مواقع، کاربران به دلیل استفاده از مایع‏های شوینده نامرغوب، مسیر ورودی مواد شوینده درون لباسشویی را مسدود می‏نمایند و در نتیجه مواد شوینده درون مخزن و محفظه رسوب می کند. در چنین شرایطی نمی‏توان به وسیله آب گرم و شستشو، مشکل را برطرف نمود. به همین دلیل، در این مواقع پیشنهاد می‏شود برای تعمیر لباسشویی میدیا در قم اقدام نمایید تا متخصصان به وسیله دستگاه و ابزارهای مخصوص، رسوبات درون محفظه شوینده را برطرف سازند.

علت لرزش زیاد و تعمیر آن در نمایندگی لباسشویی میدیا در قم

بسیاری از کاربران لباسشویی میدیا، لرزش زیاد آن را در هنگام خشک کردن لباس جدی نمی گیرند. لرزش زیاد موتور خشک کن لباسشویی میدیا، به دلیل تاب افتادن در شفت موتور و خراب شدن بلبرینگ های دستگاه است. در چنین شرایطی، اگر لرزش ماشین لباسشویی را نادید بگیرید ممکن است برخی از اجزای آن دچار آسیب و پیچ های موتور شل بشوند. به همین دلیل، در چنین مواقعی باید به نمایندگی لباسشویی در قم مراجعه نمایید تا از آسیب دیدن بقیه اجزای لباسشویی جلوگیری نمایید. ناگفته نماند که متخصصان در نمایندگی لباسشویی میدیا در قم به بهترین شکل ممکن مشکل لرزش لباسشویی شما را برطرف می نمایند و آن را همانند روز اول به شما تحویل می دهند.

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز قم سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی ماشین لباسشویی مدیا در قم سرویس از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد. مجموعه قم سرویس برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.