مراحل ثبت درخواست تعمیر تلویزیون هیوندای در قم

نمایندگی تعمیرات تلویزیون هیوندای در قم | تعمیر، نصب و سرویس

برند هیوندای (HYUNDAI) که از برندهای محبوب در ایران بوده، دارای نمایندگی های بسیاری در کشور عزیزمان می باشد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش قم سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها، اقدام به ارائه سرویس و تعمیر تلویزیون هیوندای با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه قم سرویس با برخورداری از تکنسین های متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس، نصب و تعمیر تلویزیون هیوندای در قم (HYUNDAI)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده که به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمت رسانی به هموطنان عزیزمان می باشد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر تلویزیون هیوندای در قم :

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل 15 سال و مختص تعمیر تلویزیون هیوندای در قم
  •  سعی در تعمیر قطعات معیوب و اجتناب از تعویض آن
  •  کمترین زمان ممکن برای حاضر شدن در منزل و یا محل کار شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  •  تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی و حتی پاین تر از آن
  •  ضمانت کتبی و گارانتی قطعات تعویض شده از شش تا 36 ماه
  •  استفاده از قطعات فابریکی و اصلی
  •  سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی
  •  تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود.)
نمایندگی تعمیرات تلویزیون هیوندای در قم
نمایندگی تعمیر تلویزیون هیوندای در قم

 دلایل عمده مشتریان جهت تعمیرات تلویزیون هیوندای در قم :

1– سیاه شدن قسمتی از تصویر و یا راه راه شدن
2– نداشتن صدا یا تصویر
3– خاموش و روشن شدن ناگهانی تصویر
4– چشمک زدن چراغ پاور به صورت ممتد
5– روشن نشدن تلویزیون و خرابی بک لایت ها
6– کم نور بودن صفحه نمایش تلویزیون ال سی دی یا ال ای دی
7– قطع یا وصل شدن تصویر پس از استفاده طولانی از دستگاه
8– شکستن پنل ال سی دی بر اثر افتادن، ضربه و یا فشار به هنگام تمیز کردن

نمایندگی تلویزیون هیوندای در قم

نام هیوندای برای همۀ ما آشناست. تلویزیون‌های این برند در انواع مدل‌های هوشمند و با فناوری روز دنیا طراحی و ساخته می‌شوند. در تمام تلویزیون‌های هوشمند، از هر برندی که باشد، قطعات حساسی استفاده شده است که می‌توانند با کوچک‌ترین ضربه از کار بیفتند. البته خرابی دستگاه تنها بر اثر ضربه نخواهد بود. گاهی ممکن است مانند تمام وسایل برقی دیگر، بدون علت خاصی ایرادی در بخشی از تلویزیون ایجاد گردد که این آسیب‌ها به نوعی اجتناب‌ناپذیر هستند. اما با توجه به حساسیت بالا و ساختار نوین در تلویزیون‌های هوشمند بهتر است برای بررسی ایرادهای پیش آمده و رفع هریک با نمایندگی‌های مجاز هیوندای در ارتباط باشید. نمایندگی تلویزیون هیوندای در قم یکی از این مراکز مورد تأیید است و هر زمان مشکلی برای تلویزیون شما پیش آمد برای تعمیر تلویزیون در قم می‌توانید روی آن حساب کنید.

برند هیوندای مدل‌های بسیار متنوعی را طراحی و روانۀ بازار کرده است. اما برای کارشناسان ما در نمایندگی تلویزیون هیوندای در قم فرقی ندارد تلویزیون شما چه مدلی دارد و ال سی دی یا ال ای دی است. متخصصین ما در این مرکز روی تمامی مدل‌ها تسلط داشته و در کار تعمیر تلویزیون هیوندای در قم، از هر مدل و با هر مشکلی، کاملاً تبحر دارند. هر زمان نیاز به کمک و دریافت راهنمایی یا خدمات داشتید می‌توانید با ما در تماس باشید.

نمایندگی تلویزیون هیوندای در قم

بررسی دلیل قطعی صدا در تلویزیون هیوندای

با روشن کردن تلویزیون متوجه می‌شوید صدای دستگاه قطع شده و تنها تصویر پخش می‌شود. اگر با تغییرات تنظیمات نتوانستید صدای دستگاه را درست کنید نگران نباشید. با کارشناسان ما در نمایندگی تلویزیون هیوندای در قم تماس بگیرید. اگر از وسایلی مانند سینمای خانگی استفاده می‌کنید اول مطمئن خواهیم شد ایراد از آن نباشد و بعد به سراغ تلویزیون می‌رویم. ایراد در صدای تلویزیون اغلب به نوعی با خرابی بلندگوهای آن در ارتباط است و بعد از تعمیر بلندگو مشکل حل خواهد شد. در موارد معدودی مشکل در مین برد باعث قطعی صدا شده است. برای تعمیر تلویزیون هیوندای در قم با ما در تماس باشید.

بررسی عدم پخش فرمتی خاص به کمک نمایندگی تلویزیون هیوندای در قم

گاهی می‌خواهید فایل فیلم یا عکسی را در تلویزیون ببینید اما متوجه می‌شوید دستگاه شما آن را نشناخته و پخش نمی‌کند. باید اول مطمئن شوید این فرمت در دستگاه شما تعریف شده باشد. برخی فرمت‌ها در بعضی مدل‌ها اصلاً پشتیبانی نمی‌شوند. در این حالت نمی‌توان کار خاصی انجام داد. در برخی مدل‌های جدیدتر با به‌روزرسانی سیستم شاید بتوانید فرمت مورد نظر را اضافه کنید. اما اگر فرمت مورد نظر شما جیزی است که قبلاً دستگاه پخش می‌کرده، می‌توانید برای بررسی علت و تعمیر تلویزیون هیوندای در قم از کارشناسان حاضر در نمایندگی تلویزیون هیوندای در قم کمک بگیرید.

تعمیر تلویزیون هیوندای در قم

چرا بعد از مدتی تلویزیون خودش خاموش می‌شود

اگر متوجه شده‌اید همیشه بعد از چند ساعت کار کردن، بدون اینکه شما دخالتی داشته باشید، دستگاه خودش خاموش می‌شود باید مشکل را رسیدگی کنید. در ابتدا لازم است وارد تنظیمات دستگاه شده و به بخش مربوط به تایمر خواب بروید. شاید به اشتباه این گزینه را فعال کرده باشید. اگر این‌طور نبود حتماً با نمایندگی تلویزیون هیوندای در قم تماس بگیرید تا نیروهای ما برای رسیدگی به مشکل با شما هماهنگ شوند. به مرور زمان این خاموشی کمتر شده و کلاً دستگاه خاموش می‌شود.

بررسی نداشتن تصویر در تلویزیون به کمک نمایندگی تلویزیون هیوندای در قم

اگر بعد از فشردن دکمۀ پاور صدای تلویزیون پخش شده اما تصویری دیده نمی‌شود باید برای بررسی موضوع و تعمیر تلویزیون هیوندای در قم با ما در تماس باشید. مشکلات تصویر و قطعی آن اغلب به ایراد در مین برد مرتبط است که به احتمال زیاد با تعمیر برخی قطعات درست خواهد شد. هر زمان نیاز به کمک داشتید کافی است با نمایندگی تلویزیون هیوندای در قم تماس بگیرید.

 

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز قم سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی تعمیرات تلویزیون هیوندای در قم از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا 36 ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تلویزیون هیوندای در قم

تعمیر تلویزیون هیوندای در قم | مرکز تعمیرات قم سرویس به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر قم ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن محدوده شمال: ۲۲۲۲۷۳۷۸ – ۲۲۱۱۱۱۵۹

تلفن محدوده غرب : ۴۴۴۵۴۱۰۰ -۴۴۴۸۹۳۹۶ 

 تلفن محدوده شرق: ۷۷۱۳۱۶۹۴

تلفن محدوده مرکز : ۰۹۱۹۰۹۷۴۸۱۱

مناطق تحت پوشش تعمیر در قم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *