تعمیرات جاروبرقی آاگ در قم سرویس

دلایل انتخاب قم سرویس جهت تعمیر جاروبرقی آاگ در قم

6-ماه-گارانتی

6 ماه گارانتی

6 ماه گارانتی خدمات ارائه شده در قم سرویس

قطعات-اورجینال

قطعات اورجینال

استفاده از قطعات اورجینال برای تعمیرات

اعزام-فوری-تکنسین

اعزام فوری تکنسین

اعزام فوری تکنسین در منزل پس از هماهنگی

پشتیبانی-24-ساعته

پشتیبانی 24/7

اپراتور های تمام وقت برای پاسخگویی به شما

مراحل ثبت درخواست در قم سرویس

تماس-با-ما

تماس با ما

در صورت خرابی لوازم خانگی خود با ما تماس بگیرید

مشاوره-اولیه

مشاوره اولیه

ارائه مشاوره اولیه برای حل مشکل و ثبت درخواست شما برای تعمیرات

هماهنگی-و-اعلام-هزینه

هماهنگی و اعلام هزینه

اعلام هزینه تعمیرات توسط تکنسین و هماهنگی زمان حضور تکنسین

تعمیر-لوازم-خانگی-در-منزل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

اعزام فوری تکنسین در منزل شما جهت حل و بررسی مشکل دستگاه

دلایل انتخاب مرکز تعمیر جاروبرقی آاگ در قم :

  1.  دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر جاروبرقی آاگ در قم
  2.  تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان(تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3.  سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4.  حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5.  تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6.  ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7.  استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9.  تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی در قم 10
تعمیرات لوازم خانگی در قم سرویس

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر جاروبرقی آاگ در قم:

  1. روشن نشدن جاروبرقی
  2. کم شدن مکش
  3. سر و صدای بیش از حد
  4. خراب شدن سیم جمع کن
  5. دود کردن و سوختن موتور جاروبرقی
  6.  تعویض فیلترها و خرابی لوله جاروبرقی
  7. خرابی کلیدها

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی آاگ در قم | تعمیر، نصب و سرویس

برند آاگ ( AEG ) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه ماشین جاروبرقی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش قم سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه قم سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه نصب، سرویس و تعمیر جاروبرقی آاگ در قم ( AEG )، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در شهر قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.

نمایندگی جاروبرقی آاگ در قم

یکی از لوازم خانگی که روزمره از آن استفاده می‌شود جاروبرقی است. خرابی این وسیله می‌تواند دردسرساز باشد و اطراف شما را حسابی کثیف و گرد و خاکی کند. اگر جاروبرقی شما بوی سوختگی می‌دهد و شما به آن توجه نکنید می‌تواند یک ضرر دو الی سه میلیون تومانی به شما بزند. در این مقاله به بررسی چند مورد از مهم‌ترین دلایلی که باعث می‌شود بوی سوختگی از جاروبرقی احساس شود می‌پردازیم. در صورتی که خودتان موفق به حل مشکل نشدید، با نمایندگی جاروبرقی آاگ در قم تماس بگیرید.

دلایل استشمام بوی سوختگی از جاروبرقی طبق نظر نمایندگی جاروبرقی آاگ در قم

اگر حین استفاده از جاروبرقی بوی سوختگی احساس کردید باید چندین مورد را بررسی کنید که در ادامه به توضیح این موارد خواهیم پرداخت. سوختن موتور جاروبرقی، مهم‌ترین دلیل ایجاد بوی سوختگی سوختن موتور جاروبرقی و یا اختلال در آرمیچر می‌تواند مهم‌ترین دلیل ایجاد بوی سوختگی از دستگاه شما باشد. این اتفاق دلایل گوناگونی دارد که مهم‌ترین آن عدم نگهداری صحیح و مناسب از جاروبرقی است. همچنین استفاده مداوم از پاکت‌های دائمی جاروبرقی، عدم شستشکی فیلترهای دستگاه، عدم تعویض به موقع کیسه و … نیز تاثیر بسیاری در سوختن موتور جاروبرقی دارند. برای جلوگیری از این مشکل پاکت جاروبرقی باید به موقع تعویض شود و فیلتر کیسه‌های دستگاه نیز باید به طور منظم و مداوم شستشو شوند. اگر پس از استشمام بوی سوختگی جاروبرقی شما روشن نشد احتمالا موتور دستگاه معیوب شده و باید به دنبال تعمیر جاروبرقی در قم باشید. همچنین در صورت نیاز به خدمات بیشتر می‌توانید با نمایندگی جاروبرقی آاگ در قم تماس بگیرید.

تعمیر جاروبرقی آاگ در قم

مشکل در تسمه جاروبرقی

تسمه‌های موتور جاروبرقی از لاستیک ساخته شده‌اند و در صورت کارکرد مداوم داغ می‌شوند و بوی سوختگی خواهند داد. کاربرد این تسمه‌های لاستیکی کمک به چرخش مناسب برس است تا بتواند آشغال‌ها را جمع نماید. شما می‌توانید با تهیه تسمه‌های جدید از نمایندگی جاروبرقی آاگ در قم و تعویض این تسمه‌ها مشکل را حل کنید و یا در صورت نیاز با واحد تعمیر جاروبرقی آاگ در قم تماس بگیرید.

مشکل در برد جاروبرقی

در جاروبرقی یک برد اصلی وجود دارد که اتصالی در مدارهای این برد می‌تواند یکی از دلایل ایجاد بوی سوختگی باشد. این مشکل گاهی می‌تواند فیوز برق منزل را نیز قطع کند و باعث اختلال در سیستم برق ساختمان شود.

شما با استفاده از یک مولتی متر می‌توانید مدارهای برد جاروبرقی خود را بررسی کرده و یا این کار را به واحد تعمیر جاروبرقی آاگ در قم بسپارید. تکنسین مجرب قطعه و یا خازن سوخته را تعویض می‌نماید و مشکل ایجاد بوی سوختگی با این کار حل خواهد شد. شما می‌توانید برای رفع مشکلات جاروبرقی به نمایندگی جاروبرقی آاگ در قم مراجعه نمایید.

نمایندگی جاروبرقی آاگ در قم

عدم تعویض به موقع کیسه جاروبرقی

تمامی مسائلی که باعث می‌شود یک بار اضافه بر روی موتور ایجاد شوند، می‌توانند یکی از دلایل سوختگی جاروبرقی باشند. پر شدن کیسه دستگاه نیز باعث می‌شود موتور بار زیادی را تحمل کرده و در فشار بالا بوی سوختگی بدهد. برای رفع این مشکل باید پس از پر شدن نصف پاکت، آن را خالی کرده و فیلتر کیسه را کاملا شستشو دهید. در صورت نیاز به کمک، در اسرع وقت با نمایندگی جاروبرقی آاگ در قم تماس بگیرید و یا از خدمات تعمیر جاروبرقی آاگ در قم استفاده نمایید. ( تعمیر جاروبرقی ال جی در قم )

نتیجه‌گیری و رفع مشکل در نمایندگی جاروبرقی آاگ در قم

در این مقاله به بررسی مشکلات جاروبرقی آاگ و ارائه راهکارهایی برای رفع مشکل پرداختیم. چنان چه خود شما موفق به رفع مشکل نشدید، با نمایندگی جاروبرقی آاگ در قم تماس بگیرید و یا تعمیر جاروبرقی آاگ در قم را به تکنسین‌های مجرب ما بسپارید؛ زیرا هرگونه تعمیر ناشیانه ممکن است باعث افزایش آسیب و خسارت بیشتر شود.

ضمانت و گارانتی مرکز قم سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تعمیر جاروبرقی آاگ از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا 36 ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.