تعمیر مایکروفر گالانز در قم

دلایل انتخاب قم سرویس جهت تعمیر مایکروفر گالانز  در قم

6-ماه-گارانتی

6 ماه گارانتی

6 ماه گارانتی خدمات ارائه شده در قم سرویس

قطعات-اورجینال

قطعات اورجینال

استفاده از قطعات اورجینال برای تعمیرات

اعزام-فوری-تکنسین

اعزام فوری تکنسین

اعزام فوری تکنسین در منزل پس از هماهنگی

پشتیبانی-24-ساعته

پشتیبانی 24/7

اپراتور های تمام وقت برای پاسخگویی به شما

مراحل ثبت درخواست در قم سرویس

تماس-با-ما

تماس با ما

در صورت خرابی لوازم خانگی خود با ما تماس بگیرید

مشاوره-اولیه

مشاوره اولیه

ارائه مشاوره اولیه برای حل مشکل و ثبت درخواست شما برای تعمیرات

هماهنگی-و-اعلام-هزینه

هماهنگی و اعلام هزینه

اعلام هزینه تعمیرات توسط تکنسین و هماهنگی زمان حضور تکنسین

تعمیر-لوازم-خانگی-در-منزل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

اعزام فوری تکنسین در منزل شما جهت حل و بررسی مشکل دستگاه

9 دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر مایکروفر گالانز در قم :

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر مایکروفر گالانز در قم

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی در قم 10
تعمیرات لوازم خانگی در قم سرویس

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر گالانز در قم :

۱ –  گرم نکردن مواد غذایی

۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن

۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر

۴ –  باز نشدن درب مایکروفر

۵ –  عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام

۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه

۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن

۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر

۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش

۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده

۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر

۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها

۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی تعمیرات مایکروفر گالانز در قم | تعمیر، نصب و سرویس

برند گالانز (GALANS) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه مایکروفر نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش قم سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه قم سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر مایکروفر گالانز (GALANS)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در شهر قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفرهای گالانز باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تعمیر مایکروفر گالانز در قم

برند گالانز یکی از نام‌های تجاری است که از کشور چین نشأت می‌گیرد. شرایط کنونی اقتصاد ایران باعث شده است که خریداران علاوه بر کیفیت مایکروفرهای موجود به دنبال صرفه اقتصادی ناشی از خرید خود نیز باشند. مایکروفرهای گالانز جزء گزینه‌هایی محسوب می‌شوند که کیفیت و قیمت مناسب را توامان با یکدیگر دارند. همین امر باعث شده است که این محصولات مورد توجه خریداران ایرانی قرار بگیرند و جزء گزینه‌های اول خرید باشند. نکته قابل توجهی که در ارتباط با این محصولات وجود دارد، نحوه تعمیر آن‌ها است. از آنجایی که عملکرد مایکروفرها بسیار حساس است و کوچک‌ترین مشکلی در این زمینه می‌تواند کیفیت دستگاه را تحت‌الشعاع قرار دهد، لازم است در هنگام رفع مشکلات زیر به کلیه دلایل مؤثر در بروز آن‌ها توجه کنید و از تعمیرکاران زبده کمک بخواهید.

نمایندگی مایکروفر گالانز در قم

در هنگام خاموش نشدن مایکروفر گالانز باید به دنبال چه دلایلی باشیم؟

روشن و خاموش شدن به موقع دستگاه جزء مواردی است که می‌توان به واسطه آن‌ها سلامت کلی دستگاه را سنجید. در این میان، ممکن است ایراداتی به وجود آیند که این امور را مختل کنند و مشکلاتی مانند روشن شدن ناگهانی مایکروفر، خاموش شدن ناگهانی دستگاه، روشن نشدن و در نهایت، خاموش نشدن مایکروفر را به وجود آورند. وقتی در مورد خاموش نشدن دستگاه صحبت می‌کنیم، منظورمان این است که دستگاه به صورت یکسره فعالیت می‌کند و روشن می‌ماند. در این شرایط، تنها راه برای خاتمه فعالیت دستگاه، کشیدن دو شاخ مایکروفر از پریز برق خواهد بود. عواملی که می‌توانند مسبب بروز این مشکل باشند، عبارت‌اند از:

  • خرابی میکروسوئیچ درب مایکروفر گالانز: باز یا بسته بودن درب تعیین می‌کند که دستگاه خاموش باشد و یا فعالیت مورد نظر فرد را انجام دهد. چنانچه این قطعه در اثر تماس با آب، ضربات فیزیکی شدید، محکم بسته شدن درب مایکروفر و یا باز کردن ناگهانی آن آسیب ببیند، می‌تواند خرابی خود را در قالب خاموش نشدن دستگاه نشان دهد.
  • اشکال در برد الکتریکی دستگاه: یکی از مثال‌هایی که می‌توان برای درک بهتر نقش برد الکتریکی در مایکروفرهای گالانز زد، تشبیه آن به نقشی است که سی پی یوها (CPU) در کامپیوترها ایفا می‌کنند. زمانی که در سی پی یو ایرادی به وجود می‌آید، عملکرد کلی کامپیوتر مختل می‌شود و حتی ممکن است سیستم روشن نشود. همین شرایط در هنگام خرابی برد الکتریکی برای مایکروفرهای گالانز نیز رخ می‌دهد. به عبارت دیگر، ایراد در این بخش می‌تواند باعث شود که دستگاه به صورت مداوم مشغول به فعالیت باشد. (تعمیر مایکروفر گاسونیک در قم)

تعمیر مایکروفر گالانز در قم

علت سوختن غذا در مایکروفر گالانز چیست؟

بیشتر از آن که سوختن غذا در مایکروفر گالانز مهم باشد، علت این مشکل حائز اهمیت است؛ چراکه از خرابی در یکی از قطعات داخلی دستگاه حکایت می‌کند. به همین دلیل، توصیه می‌شود بعد از انتخاب برنامه درست پخت و پز به بررسی دلایل زیر بپردازید:

  • از آنجایی که لازمه پختن یا گرم کردن غذا در مایکروفر وجود آب است، نبودن آب یا کم بودن مقدار آن می‌تواند به سوختن مواد غذایی بینجامد.
  • از آنجایی که حرارت ایجاد شده در مایکروفر به واسطه فعالیت مگنترون است، خرابی این قطعه می‌تواند باعث حرارت بیش از اندازه دستگاه و در نتیجه، سختن غذا شود.
  • استفاده از ظروف چینی و فلزی نیز می‌تواند در بروز این مشکل مؤثر باشند.
  • گاهی خرابی دکمه استارت مایکروفر و یا گیر کردن آن می‌تواند به سوختن غذا در مایکروفر ختم شود.

 

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز قم سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی تعمیر مایکروفر گالانز در قم از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.مجموعه قم سرویس برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.