تعمیر کولرگازی گرین در قم

دلایل انتخاب قم سرویس جهت تعمیر کولر گازی گرین در قم

6-ماه-گارانتی

6 ماه گارانتی

6 ماه گارانتی خدمات ارائه شده در قم سرویس

قطعات-اورجینال

قطعات اورجینال

استفاده از قطعات اورجینال برای تعمیرات

اعزام-فوری-تکنسین

اعزام فوری تکنسین

اعزام فوری تکنسین در منزل پس از هماهنگی

پشتیبانی-24-ساعته

پشتیبانی 24/7

اپراتور های تمام وقت برای پاسخگویی به شما

مراحل ثبت درخواست در قم سرویس

تماس-با-ما

تماس با ما

در صورت خرابی لوازم خانگی خود با ما تماس بگیرید

مشاوره-اولیه

مشاوره اولیه

ارائه مشاوره اولیه برای حل مشکل و ثبت درخواست شما برای تعمیرات

هماهنگی-و-اعلام-هزینه

هماهنگی و اعلام هزینه

اعلام هزینه تعمیرات توسط تکنسین و هماهنگی زمان حضور تکنسین

تعمیر-لوازم-خانگی-در-منزل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

اعزام فوری تکنسین در منزل شما جهت حل و بررسی مشکل دستگاه

۱۰ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر کولر گازی گرین در قم:

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر کولر گازی گرین در قم

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از گازهای برودتی درجه یک و قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی در قم 10
تعمیرات لوازم خانگی در قم سرویس

۱۶ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر کولر گازی گرین در قم:

 ۱- نداشتن سرمای کافی و مطبوع

۲ – نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما

۳ – یخ زدن پنل و یا کندانسور

۴ – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی

 ۵– روشن نشدن کولر گازی و یا صفحه نمایش

۶ – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور

۷ – آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلیپ

۸ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

۹ – سر و صدای اضافی و لرزش بیش از حد در یونیت داخلی و خارجیپ

۱۰ – سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر

۱۱ -کار نکردن کنترل دستگاه

۱۲- لوله کشی توکار ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی

۱۳- نصب کولر گازی و اسپلیت

۱۴- خاموش نشدن کمپرسور و کار کردن مداوم

۱۵- پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور

۱۶- عدم کارکرد فن

نمایندگی تعمیرات کولر گازی گرین در قم | تعمیر ، نصب و سرویس

برند گرین ( Green ) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه کولر گازی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش قم سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه قم سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه نصب،سرویس و تعمیر کولر گازی گرین در قم( Green )، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولرگازی های گرین باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر کولر گازی گرین در قم برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

شاید نام برند گرین را در بازار شنیده باشید و اگر قصد خرید کولر گازی دارید به احتمال زیاد در بین برندهای موجود در بازار برند گرین نیز به گوشتان خورده است. گرین در واقع یکی از بزرگترین وارد کنندگان سیستم‌های تهویه مطبوع در ایران می‌باشد که توانایی بالایی در تامین موجودی کالا در سیستم‌های تهویه دارد. در واقع این برند از برندهای محبوب بازار می‌باشد که اغلب مشتریان از کولرهای گازی آن رضایت داشته و به خاطر قیمت مناسب و کیفیت بالا این برند را انتخاب می‌کنند. اگر در شهر قم ساکن هستید و از برند گرین استفاده دارید برای تعمیر مشکلات احتمالی این دستگاه می‌توانید با کارشناسان مراکز تخصصی تعمیر کولر گازی گرین در قم تماس داشته باشید.

آیا تنها برای تعمیر دستگاه نیاز به مراجعه به کارشناسان وجود دارد؟

شاید فکر کنید تنها در زمانی که برای کارکرد کولر گازی شما مشکلی به وجود می‌آید لازم است به مراکز تخصصی و کارشناسان مراجعه داشته و برای تعمیر دستگاه از آنها کمک بخواهید. اما باید بدانید کولرهای گازی از آن دسته وسایل برقی هستند که نیاز به رسیدگی و مراقبت زیادی دارند و توجه به سرویس‌های دوره‌ای در کارکرد آنها اهمیت بالایی خواهد داشت.

شما با انجام سرویس‌های لازم در زمان‌های مشخص کمک می‌کنید دستگاه شما به درستی کار کند و اگر کوچک‌ترین ایرادی در آن وجود داشت توسط متخصصین تشخیص داده شده و مشکل بزرگتر نخواهد شد. کارشناسان حاضر در مراکز تعمیر کولر گازی گرین در قم علاوه بر تعمیر اساسی دستگاه می‌توانند در سرویس‌های دوره‌ای آن نیز به شما کمک کنند.

چه زمانی نشتی گاز در کولر گازی اتفاق می‌افتد؟

از جمله مشکلاتی که در بسیاری از کولرهای گازی احتمال برخورد با آن وجود دارد مشکل نشتی گاز از دستگاه می‌باشد که علائم مختلفی را در کولر شما به وجود خواهد آورد. از مهمترین نشانه‌های نشتی گاز و کمبود گاز مبرد کافی در دستگاه می‌توان به خنک نشدن فضای مورد نظر اشاره داشت. در چنین زمانی مهمترین اقدام این است که بتوانید محل دقیق نشتی را شناسایی کنید و بعد نسبت به برطرف نمودن آن اقدامات لازم را انجام دهید. ( تعمیر کولرگازی مدیا در قم )

نشتی گاز مبرد در کولرهای گازی گرین گاهی از یونیت خارجی دستگاه اتفاق می‌افتد که توسط کارشناسان قابل تشخیص می‌باشد. در برخی موارد نیز نشتی گاز از لوله‌های مسی کولر گازی شما دیده می‌شود که ممکن است در پی سوراخ شدن لوله‌ها یا زنگ زدن آنها اتفاق بیفتد. از آنجایی که نشتی گاز در فضای داخلی می‌تواند خطراتی مانند مسمومیت یا واکنش‌های پوستی شدیدی را به دنبال داشته باشد بهتر است برای پیگیری این موضوع هرچه سریع‌تر با کارشناسان تعمیر کولر گازی گرین در قم تماس داشته باشید.

 

تعمیر کولر گازی گرین در قم سرویس

مشکل صداهای غیر عادی از کولر گازی گرین ممکن است به چه قطعاتی مرتبط شود؟

کمی صدای ملایم در زمان کارکرد کولر گازی عادی است اما اگر به تازگی متوجه تغییر صدای دستگاه خود شده‌اید باید نسبت به پیدا کردن عامل آن اقدام نمایید. سر و صدای زیاد و صداهای غیر عادی در کولر گازی می‌تواند به خاطر خراب شدن فن دستگاه شما اتفاق بیفتد که نیاز به تعویض این قطعه وجود خواهد داشت.

گاهی نصف کثیف شدن فیلترهای کولر و یا خراب شدن کویل‌های آن باعث صداهای غیر عادی دستگاه در زمان کار می‌شود. از دیگر موارد مهمی که باید به آن توجه داشته باشید احتمال خراب شدن بلبرینگ کولر گازی می‌باشد که حتماً باید توسط افراد متخصص مورد بررسی قرار گیرد. برای عیب یابی دقیق‌تر و پیدا کردن عامل اصلی مشکل از کارشناسان تعمیر کولر گازی گرین در قم راهنمایی بخواهید. 

دلیل خاموش نشدن کولر گازی گرین

گاهی اوقات خراب شدن کنترل الکتریکی باعث خاموش نشدن کولر شما می‌شود. اما در برخی موارد مشکل کمی پیچیده‌تر خواهد بود و لازم است مواردی مانند ترموستات یا سنسور دستگاه مورد بررسی قرار گیرند. همچنین احتمال بروز مشکل در قطعاتی مانند فیلتر و لوله‌های کندانسور یا آسیب دیدن ترمیستور دستگاه را نیز در نظر داشته باشید. 

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز قم سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی تعمیر کولر گازی گرین در قم از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.همینطور گازهای برودتی مورد استفاده در این مرکز، از گازهای درجه یک بازار می باشند که در سرمادهی دستگاه، تاثیر بسزایی دارند.مجموعه قم سرویس برای رفاه مشتریانی که خرید اسپلیت را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

‘G