تعمیر یخچال الکترولوکس در قم

دلایل انتخاب قم سرویس جهت تعمیر یخچال  الکترولوکس در قم

6-ماه-گارانتی

6 ماه گارانتی

6 ماه گارانتی خدمات ارائه شده در قم سرویس

قطعات-اورجینال

قطعات اورجینال

استفاده از قطعات اورجینال برای تعمیرات

اعزام-فوری-تکنسین

اعزام فوری تکنسین

اعزام فوری تکنسین در منزل پس از هماهنگی

پشتیبانی-24-ساعته

پشتیبانی 24/7

اپراتور های تمام وقت برای پاسخگویی به شما

مراحل ثبت درخواست در قم سرویس

تماس-با-ما

تماس با ما

در صورت خرابی لوازم خانگی خود با ما تماس بگیرید

مشاوره-اولیه

مشاوره اولیه

ارائه مشاوره اولیه برای ثبت درخواست شما جهت تعمیرات

هماهنگی-و-اعلام-هزینه

هماهنگی و اعلام هزینه

اعلام هزینه تعمیر توسط تکنسین و هماهنگی زمان حضور تکنسین

تعمیر-لوازم-خانگی-در-منزل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

اعزام فوری تکنسین در منزل شما جهت حل و بررسی مشکل دستگاه

جدول محتوایی قم سرویس

دلیل خنک نشدن فضای داخلی یخچال الکترولوکس چیست؟

یکی از دلایل عدم افزایش دما در فضای داخلی یخچال شما می‌تواند خراب شدن لاستیک‌های دور درب یخچال باشد که باعث ورود هوای گرم بیرون به فضای داخلی یخچال می‌شود. از دیگر دلایل این مشکل می‌توان به کار نکردن ترموستات یخچال اشاره داشت و همچنین امکان تمام شدن شارژ گاز آن نیز وجود دارد.

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی در قم 10
تعمیر لباسشویی آبسال در قم

چرا در یخچال‌های ساید الکترولوکس مشکل تولید یخ را در یخساز دستگاه تجربه می‌کنیم؟

عدم خارج شدن یخ از یخساز یخچال شما می‌تواند به دنبال ایراد پیدا کردن شیر برقی دستگاه اتفاق افتاده باشد. به دنبال خرابی این قطعه جریان آبی وارد یخساز یخچال نخواهد شد و در نتیجه شما خروج یخ را از آن نخواهید داشت. از دیگر دلایل بروز مشکل در یخچال‌های الکترولوکس می‌توان به خرابی موتور یخساز اشاره داشت.

چرا از آبریز یخچال الکترولوکس آب خارج نمی‌شود؟

گاهی اوقات عدم خروج آب از آبریز یخچال شما به دنبال پارگی یا گرفتگی در شلنگ‌های داخلی یخچال اتفاق می‌افتد که نیاز به بررسی آنها خواهد بود. همچنین ممکن است به دنبال بروز مشکلی در پدال آبسردکن این وضعیت را در یخچال خود مشاهده کنید. در ادامه شیر برقی یخچال را چک کرده و مطمئن شوید سوختگی و خرابی در آن وجود ندارد.

تعمیرات لوازم خانگی در قم سرویس
تعمیر لباسشویی آبسال در قم

دلیل منجمد نشدن مواد غذایی در بخش فریزر یخچال الکترولوکس چیست؟

ممکن است لاستیک‌های دور درب دچار پارگی و پوسیدگی شده باشند و یا اینکه فن دستگاه شما عملکرد مناسبی ندارد. از دیگر احتمالات می‌توان به تمام شدن شارژ گاز یخچال یا ایراد در ترموستات آن اشاره داشت. همچنین باید مطمئن شوید سیستم دیفراست عملکرد مناسبی دارد. 

( برای دریافت اطلاعات تعمیرات یخچال الکترواستیل در قم اینجا کلید کنید )

نمایندگی تعمیرات یخچال الکترولوکس در قم | تعمیر، نصب و سرویس

برند الکترولوکس (Electrolux) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال و ساید بای ساید نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش قم سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت تعمیرات را نموده است.گروه قم سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه نصب، سرویس و تعمیر یخچال الکترولوکس در قم (Electrolux)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال و ساید بای ساید های الکترولوکس باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال الکترولوکس در قم برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تعمیر یخچال الکترولوکس در قم

یکی از صنایعی که در رشد و پیشرفت اقتصاد سوئد نقش مهمی داشته، صنعت تولید لوازم خانگی است. از این رو، می‌توان انتظار داشت که محصولات تولیدی برندهای مطرحی مانند الکترولوکس از کیفیت بالایی برخوردار باشند و امکانات متعددی را در اختیار مشتریان قرار دهند تا آن‌ها را مجاب کنند که خرید این محصولات نسبت به سایر محصولات مشابه اولویت بیشتری دارد. یخچال‌های سوئدی الکترولوکس جزء محصولاتی قرار می‎گیرند که به بحث مصرف بهینه انرژی توجه ویژه‌ای داشته‌اند و تولیدکننده آن‌ها تمام سعی خود را به کار گرفته است تا این دستگاه‌ها را در رده محصولات کم مصرف قرار دهد. این امر تنها به واسطه کمک گرفتن از آخرین تکنولوژی روز دنیا و اصلاح مداوم ساختار یخچال‌های الکترولوکس امکان‌پذیر شده است. همین امر باعث می‌شود تا بحث تعمیر یخچال الکترولوکس در قم و انتخاب مرکز مناسب برای رفع عیوب به وجود آمده اهمیت فزاینده‌ای پیدا کند؛ چراکه تعمیرکارانی که دانش خود را در مورد این محصولات به‌روز نمی‌کنند، نمی‌توانند تسلط لازم را بر ساختار یخچال‌ها الکترولوکس داشته باشند و به طور کامل به عیب‌یابی و تعمیر آن‌ها بپردازند. از این رو، لازم است برای رفع مشکلاتی که در ادامه این مقاله به آن‌ها خواهیم پرداخت، به مجموعه‌های معتبری مانند مرکز ما مراجعه کنید.

تعمیر یخچال الکترولوکس در قم

تعمیر یخچال الکترولوکس در قم و راهکار مناسب برای یافتن مرکز تعمیراتی

اگرچه بالا بودن طول عمر یخچال‌های الکترولوکس مؤلفه کلیدی دیگری برای انتخاب آن‌ها توسط مشتریان است، اما گذر زمان و یا عوامل محیطی و استفاده نادرست از آن‌ها می‌تواند زمینه مساعدی را برای آسیب به قطعات داخلی یخچال‌ها فراهم سازند و مشکلاتی را برای مصرف‌کنندگان به وجود آورند. از این رو، بحث تعمیر یخچال الکترولوکس در قم و رفع مشکلات به وجود آمده آن نیازمند توجه ویژه‌ای از سمت شما خواهد بود. دلیل این گفته آن است که هر گونه بی‌احتیاطی در فرایند عیب‌یابی و تعمیر می‌تواند هماهنگی ظریف اجزای داخلی این دستگاه‌ها را مختل کند و باعث افزایش هزینه تعمیرات و حتی آسیب به قطعات دیگر یخچال شود. امروزه شیوه‌های مختلف بازاریابی باعث شده‌اند که مؤسسه‌های تعمیراتی همواره به سراغ شعارهای جذاب بروند و در صدد باشند تا با استفاده از تکنیک‌های مختلف، توجه مشتریان را به خود جلب کنند. همین امر تشخیص مرکز مناسب تعمیراتی را با مشکل روبرو می‌کند. در این شرایط، یکی از راه‌حل‌های اساسی برای عبور از این بحران توجه به سابقه فعالیت و نظرات مشتریان قبلی نسبت به خدمات دریافتی آن مرکز است. این عوامل تعیین می‌کنند که آیا می‌توان برای انجام تعمیر یخچال الکترولوکس در قم به آن مؤسسه اعتماد کرد یا خیر.

مشکلات متداول یخچال‌های الکترولوکس

آمارهای گزارش شده در مورد عملکرد یخچال‌های الکترولوکس نشان می‌دهند که در این دستگاه‌ها احتمال بروز برخی ایرادات بیشتر از سایرین است. از این رو، هر چه بیشتر در مورد آن‌ها بدانید، بهتر می‌توانید از بروز این مشکلات جلوگیری کنید؛ چراکه در میان دلایل فنی مؤثر در بروز آن‌ها می‌توان به عوامل ساده‌ای اشاره کرد که به سادگی قابل پیشگیری هستند. دو مشکل متداولی که قصد داریم در این مطلب به آن بپردازیم، شامل موارد زیر هستند:

  • صدای زیاد یخچال در هنگام فعالیت
  • خنک نشدن کامل کابین داخلی یخچال

تعمیر یخچال الکترولوکس در قم و رفع مشکل صدای آن

هیچ چیز آزاردهنده‌تر از آن نیست که در حال استراحت در منزل باشید و ناگهان با صدای بلند یخچال روبرو شوید. اگرچه شنیده شدن صدا از یخچال یک اتفاق طبیعی است، اما بلند شدن بیش از حد آن می‌تواند حکایت از وجود مشکل در یکی از بخش‌های مختلف دستگاه کند. از این رو، قبل از آن که از تعمیرکاران مجرب بخواهید سلامت کلی دستگاه شما را بررسی کنند و علت صدای ناهنجار یخچال را بیابند، از هموار بودن سطح قرارگیری یخچال و درست بودن نحوه نصب آن مطمئن شوید. همچنین مطمئن شوید که پایه‌های یخچال لق نباشند. این نکته را فراموش نکنید که سن یخچال و مدت استفاده از آن نیز می‌تواند در شنیده شدن صدای زیاد یخچال مؤثر باشد. در حقیقت، هر چه مدت بیشتری از زمان استفاده از یخچال بگذرد، طبیعی است که صدای آن نیز بیشتر شود. سایر دلایل فنی که می‌توانند در بروز این مشکل مؤثر باشند، عبارت‌اند از:

  • اشکال در فن اواپراتور
  • استهلاک لوله‌های یخچال
  • معیوب شدن موتور دستگاه
  • اشکال در موتور فن کندانسور
  • آسیب‌های وارد شده به پروانه فن یخچال
  • لق بودن یا افتادی درب یخچال
  • اشکالات به وجود آمده در شیر ورودی آب
  • خرابی دمپر یخچال

نمایندگی یخچال الکترولوکس در قم

تعمیر یخچال الکترولوکس در قم و رفع مشکل خنک نشدن آن

یکی از دلایلی که باعث می‌شود یخچال‌های مختلف را در طبقه‌های کیفی گوناگون قرار دهیم، توان آن‌ها در خنک‌سازی مناسب کابین داخلی خود است. این در حالی است که گاهی یخچال به لحاظ کیفی در سطح بالایی قرار دارد، اما اشکالات به وجود آمده عملکرد درست آن‌ را با مشکل روبرو می‌کند. قبل از آن که دلایل خنک نشدن یخچال را شرح دهیم، باید این نکته را خاطر نشان کنیم که باز شدن مکرر درب یخچال در بازه‌های زمانی کوتاه می‌تواند نقش مهمی در خنک نبودن هوای داخل یخچال داشته باشد. 

اولین عاملی که می‌تواند سرمای کابین داخلی را به بیرون انتقال دهد و باعث سرد نشدن درست یخچال شود، خرابی یا پارگی واشر یا لاستیکی است که دور درب یخچال تعبیه شده است. حتی این احتمال وجود دارد که تغییر شکل لاستیک درب یخچال نیز به خروج هوای سرد از داخل دستگاه کمک کند. از آنجایی که فعل و انفعالات گاز مبرد نقش کلیدی در خنک‌سازی محیط داخلی دستگاه دارد، هر گونه نشتی و یا کمبود گاز مبرد می‌تواند به بالا رفتن دمای داخل کابین بینجامد. مسدود بودن لوله‌های کندانسور نیز در این زمینه بی‌تأثیر نیستند. همچنین این احتمال وجود دارد که خرابی یا مسدود شدن دریچه خروج هوای سرد (دمپر) باعث بروز این مشکل شوند.

گاهی تعمیرکاران برای عیب‌یابی این مشکل به سراغ قطعات دیگری مانند کمپرسور، ترموستات، فن اواپراتور و فن کندانسور می‌روند و سلامت آن‌ها را بررسی می‌کنند. انجام نشدن فرایند یخ زدایی یا دیفراست و نقص در قطعات مربوط به آن نیز می‌تواند به خنک نشدن کامل محیط یخچال کمک کند. این نکته را فراموش نکنید که قرار گرفتن یخچال در محیط‌های گرم و در کنار وسایل گرمایشی می‌تواند دمای داخل یخچال را دستخوش تغییر کند. در این میان، نباید از تأثیر تابش مستقیم خورشید نیز غافل شد. از آنجایی که طیف گسترده‌ای از دلایل می‌توانند برای رفع این مشکل و تعمیر یخچال الکترولوکس در قم مطرح شوند، لازم است از کارشناسان خبره‌ای مانند پرسنل مجموعه ما مشاوره بگیرید و تعمیر دستگاه خود را به آن‌ها بسپارید.

 

 

 

 

نمایندگی یخچال الکترولوکس در قم

 

دلایل انتخاب مرکز تعمیر یخچال الکترولوکس در قم :

  1.  دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر یخچال الکترولوکس در قم
  2.  تکنسین های دوره دیده (تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3.  سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4.  حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5.  تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6.  ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7.  استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9.  تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

 

 

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال الکترولوکس در قم :

  1. یخچال از کار افتاده و خنک نمی کند
  2. یخ زدن کندانسور
  3. روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور
  4. مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  5. روشن نشدن یخچال و یا صفحه نمایش
  6. تعویض و نصب فیلتر تصفیه آب یخچال
  7. تعمیر و تعویض انواع سنسور
  8. ترمو فیوز در فریزر ساید بای ساید
  9. تعویض و نصب تایمر به همراه ترمو دیسک
  10. پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
  11. عدم کارکرد فن

 

تعمیر یخچال الکترولوکس در قم

ضمانت و گارانتی تعمیرات یخچال الکترولوکس در قم

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی تعمیر یخچال الکترولوکس در قم از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا 36 ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد. همینطور گازهای برودتی مورد استفاده در این مرکز، از گازهای درجه یک بازار می باشند که در سرما دهی دستگاه، تاثیر بسزایی دارند.