تعمیر یخچال جنرال الکتریک در قم

دلایل انتخاب قم سرویس جهت تعمیر یخچال  جنرال الکتریک در قم

6-ماه-گارانتی

6 ماه گارانتی

6 ماه گارانتی خدمات ارائه شده در قم سرویس

قطعات-اورجینال

قطعات اورجینال

استفاده از قطعات اورجینال برای تعمیرات

اعزام-فوری-تکنسین

اعزام فوری تکنسین

اعزام فوری تکنسین در منزل پس از هماهنگی

پشتیبانی-24-ساعته

پشتیبانی 24/7

اپراتور های تمام وقت برای پاسخگویی به شما

مراحل ثبت درخواست در قم سرویس

تماس-با-ما

تماس با ما

در صورت خرابی لوازم خانگی خود با ما تماس بگیرید

مشاوره-اولیه

مشاوره اولیه

ارائه مشاوره اولیه برای ثبت درخواست شما جهت تعمیرات

هماهنگی-و-اعلام-هزینه

هماهنگی و اعلام هزینه

اعلام هزینه تعمیر توسط تکنسین و هماهنگی زمان حضور تکنسین

تعمیر-لوازم-خانگی-در-منزل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

اعزام فوری تکنسین در منزل شما جهت حل و بررسی مشکل دستگاه

چرا نوسان زیاد دما را در یخچال جنرال الکتریک داریم؟

احتمال دارد نوسان زیادی را در جریان برق ساختمان خود دارید و یا اینکه در دستگاه شما نشتی گاز اتفاق افتاده است. از دیگر عوامل مربوط به نوسان دما می‌توان به خراب شدن خازن موتور یخچال و یا ایراد پیدا کردن کمپرسور آن اشاره داشت.حتی ممکن است گاهی خراب شدن لاستیک‌های دور در یا برفک‌های زیاد در یخچال باعث نوسان دمای فضای داخلی آن شود.

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی در قم 10
تعمیر لباسشویی آبسال در قم

چرا یخچال جنرال الکتریک یخ نمی‌سازد؟

عدم تولید یخ در یخساز یخچال می‌تواند به دنبال گرفتگی لوله‌های آب یخچال اتفاق بیفتد و یا اینکه نتیجه خراب شدن شیر برقی دستگاه باشد. گاهی نیز فیلتر آب یخچال شما مسدود شده است و یا اینکه در کارکرد ترموستات یا مدول یخ ساز ایرادی مشاهده می‌شود. دقت داشته باشید مخزن یخ را بیش از اندازه پر نکرده و تنظیمات نادرستی را برای دستگاه خود انجام نداده‌اید.

چرا بدنه یخچال جنرال الکتریک برق دارد؟

اگر با دست زدن به بدنه یخچال دچار برق گرفتگی می‌شوید احتمال دارد سیم‌های داخلی آن دچار فرسودگی شده و نیاز به تعویض داشته باشند. همچنین ممکن است اتصال بدنه در سرپیچ لامپ یخچال شما رخ داده و به دنبال آن بدنه یخچال برق‌دار شده است. در ادامه لازم است از سالم بودن موتور یخچال و نبود اتصال بدنه در این قطعه نیز مطمئن شوید.

تعمیرات لوازم خانگی در قم سرویس
تعمیر لباسشویی آبسال در قم

چرا درب یخچال جنرال الکتریک به سختی باز می‌شود؟

گاهی برای باز کردن درب یخچال خود با مشکل مواجه شده و حس می‌کنید درب آن سخت باز می‌گردد. ممکن است این مشکل به دنبال عدم نظافت مناسب دستگاه و چسبندگی زیاد لاستیک‌های دور درب آن اتفاق افتاده باشد. همچنین تراز نبودن یخچال نیز می‌تواند در باز شدن درب آن تاثیر بگذارد. مطمئن شوید استوپر یخچال شما سالم است و در لولای درب آن مشکلی مشاهده نمی‌شود. 

برای ثبت در خواست تعمیرات یخچال دوو در قم اینجا کلیک کنید

نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در قم | تعمیر، نصب و سرویس

برند جنرال الکتریک (General electric) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال و ساید بای ساید نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش قم سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت تعمیرات را نموده است.گروه قم سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه نصب، سرویس و تعمیر یخچال جنرال الکتریک در قم (General electric)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال و ساید بای ساید های جنرال الکتریک باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال جنرال الکتریک در قم برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در قم

یکی از وسایل لازم در هر خانه‌ای یخچال است، چیزی که امروزه زندگی بدون آن برایمان عجیب و غیرقابل تصور خواهد بود. به احتمال زیاد با برند جنرال الکتریک آشنایی دارید. برندی پرطرفدار و بی‌نظیر در تولید لوازم خانگی برقی که حتی در جهان نیز شهرت یافته است. اما با این وجود هنوز هم در لوازم برقی این برند، درست مانند تمام برندهای دیگر، شاهد خرابی قطعات و نیاز به تعمیرات هستیم. یخچال‌ها نیز مانند وسایل الکتریکی دیگر ممکن است با مشکل مواجه شوند. عیب‌یابی و تعمیر یخچال در قم امر مهمی است، زیرا برخی مشکلات می‌توانند در طول عمر دستگاه اثر داشته باشند. به همین دلیل تشخیص و رفع به موقع آن‌ها اهمیت بالایی خواهد داشت. نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در قم با نیروهای متخصص و مجرب پاسخگوی نیازهای شما مشتریان محترم خواهد بود. اگر به هر شکلی نیاز به خدمات تعمیر یخچال جنرال الکتریک در قم پیدا کردید کافی است با ما تماس بگیرید. در ادامه می‌خواهیم برخی از ایرادهای متداول‌تر در یخچال‌ها را با هم بررسی و علت هریک را پیدا کنیم.

خرابی برد الکتریکی یخچال چه علتی دارد؟

در طراحی‌های جدید یخچال‌ها قطعه‌ای به نام برد الکتریکی در آن‌ها استفاده شده است. خرابی برد اغلب با هزینۀ زیادی همراه بوده و تعمیر آن نیاز به تخصص و تجربۀ بالا دارد. برای بررسی مشکلات ایجاد شده در برد الکتریکی یخچال و تعمیر یخچال جنرال الکتریک در قم می‌توانید از کارشناسان ما در نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در قم مشاوره بگیرید. در کل خرابی برد می‌تواند دلایل متفاوتی داشته باشد که اولین آن نوسان‌های زیاد در جریان برق است. همچنین مواردی مانند ضربه‌های شدید یا خیس شدن برد آن را خراب می‌کند.

بررسی علت یخ زدن مواد داخل یخچال توسط نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در قم

دمای یخچال نباید از حد تنظیم شده برای آن کمتر شود. اگر این اتفاق بیفتد شاهد یخ زدن خوراکی‌ها در آن خواهید بود. علت این اتفاق می‌تواند تنظیمات اشتباه برای یخچال باشد. باید دمای تنظیمی را چک کرده و اگر لازم بود کمی بالاتر ببرید. برای بررسی قطعات داخلی شاید بهتر باشد از نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در قم کمک بگیرید. اما اگر خودتان می‌خواهید ادامه دهید باید بدانید گاهی علت یخ زدن خوراکی‌ها، خراب شدن سنسور یخچال است. در صورتی که بعد از بررسی سنسور متوجه شدید ایرادی در آن وجود ندارد سیم‌های ترموستات را چک کنید تا درست متصل شده باشند. همچنین مواد خوراکی نباید جلوی دریچۀ هوای سرد گذاشته شوند. بعد از تمام این کارها اگر هنوز شاهد یخ زدن مواد خوراکی داخل یخچال بودید می‌توانید برای بررسی تخصصی و تعمیر یخچال جنرال الکتریک در قم با ما در نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در قم تماس بگیرید.

اگر یخچال فریزر شما یخ درست نمی‌کند

زمانی که یخ داخل یخ‌ساز دستگاه درست نمی‌شود باید اول از همه مطمئن شوید شیر آب متصل به یخچال باز است. شاید لولۀ آب به دلیلی دچار گرفتگی شده و مسیر آب بسته شده باشد. سپس به سراغ دفترچه راهنما رفته و مطمئن شوید یخ‌ساز دستگاه را روشن کرده‌اید. همچنین باید بدانید گاهی اوقات تکه‌ای یخ داخل یخ‌ساز یخچال گیر می‌کند و مانع از کارکرد درست آن خواهد شد. اگر نتوانستید خودتان راه‌حلی برای این مشکل پیدا کنید همین حالا با نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در قم تماس بگیرید.

بررسی دلیل کار نکردن خودکار یخچال در نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در قم

یخچال‌ها همیشه به برق وصل هستند اما به این معنا نیست که مدام در حال کار کردن می‌باشند. یخچال باید بتواند خودش به صورت خودکار روشن و خاموش شود. اگر این اتفاق نمی‌افتد بهتر است برای بررسی‌های لازم با نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در قم تماس بگیرید. شاید ایراد از ترموستات دستگاه شما باشد و برفک زیادی در اپراتور آن ایجاد شده است. گاهی نیز دلیل این اتفاق نشتی گاز است. برای تعمیر یخچال جنرال الکتریک در قم حتماً به مراکز مجاز مراجعه نمایید.

نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در قم

دلایل انتخاب مرکز تعمیر یخچال جنرال الکتریک در قم :

  1.  دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر یخچال جنرال الکتریک در قم
  2.  تکنسین های دوره دیده (تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3.  سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4.  حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5.  تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6.  ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7.  استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9.  تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال جنرال الکتریک در قم :

  1. یخچال از کار افتاده و خنک نمی کند
  2. یخ زدن کندانسور
  3. روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور
  4. مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  5. روشن نشدن یخچال و یا صفحه نمایش
  6. تعویض و نصب فیلتر تصفیه آب یخچال
  7. تعمیر و تعویض انواع سنسور
  8. ترمو فیوز در فریزر ساید بای ساید
  9. تعویض و نصب تایمر به همراه ترمو دیسک
  10. پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
  11. عدم کارکرد فن
تعمیر یخچال جنرال الکتریک در قم

ضمانت و گارانتی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در قم

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در قم از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا 36 ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.همینطور گازهای برودتی مورد استفاده در این مرکز، از گازهای درجه یک بازار می باشند که در سرما دهی دستگاه، تاثیر بسزایی دارند.