تعمیر لباسشویی بوش در قم

دلایل انتخاب قم سرویس جهت تعمیر لباسشویی بوش در قم

6-ماه-گارانتی

6 ماه گارانتی

6 ماه گارانتی خدمات ارائه شده در کورنیدو

قطعات-اورجینال

قطعات اورجینال

استفاده از قطعات اورجینال برای تعمیرات

اعزام-فوری-تکنسین

اعزام فوری تکنسین

اعزام فوری تکنسین در منزل پس از هماهنگی

پشتیبانی-24-ساعته

پشتیبانی 24/7

اپراتور های تمام وقت برای پاسخگویی به شما

مراحل ثبت درخواست در قم سرویس

تماس-با-ما

تماس با ما

در صورت خرابی لوازم خانگی خود با ما تماس بگیرید

مشاوره-اولیه

مشاوره اولیه

ارائه مشاوره اولیه برای حل مشکل و ثبت درخواست شما برای تعمیرات

هماهنگی-و-اعلام-هزینه

هماهنگی و اعلام هزینه

اعلام هزینه تعمیرات توسط تکنسین و هماهنگی زمان حضور تکنسین

تعمیر-لوازم-خانگی-در-منزل

تعمیر لوازم خانگی در منزل

اعزام فوری تکنسین در منزل شما جهت حل و بررسی مشکل دستگاه

چرا لباسشویی بوش پس از انجام آبگیری متوقف می‌شود؟

علت بروز این وضعیت می‌تواند اشکال در هیدروستات لباسشویی باشد. همچنین احتمال قطع شدن اتصال برق سیم‌های رابط میان موتور و تایمر نیز وجود دارد. از دیگر مواردی که باید بررسی شود موتور ماشین لباسشویی بوش می‌باشد که احتمال نیم سوز شدن یا سوختگی کامل آن وجود خواهد داشت.

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی در قم 10
تعمیر لباسشویی آبسال در قم

عیب یابی مشکل نشتی آب در لباسشویی بوش را چگونه انجام دهیم؟

برای تشخیص و رفع نشتی آب باید محل دقیق آن را در ابتدا پیدا کنید. نشتی می‌تواند از رابط‌های پلاستیکی اتفاق بیفتد که در چنین حالتی نیاز به تعویض آنها وجود دارد. گاهی نیز ممکن است نشتی از مخزن آب یا لوله خرطومی متصل به پمپ اتفاق بیفتد. در صورت نشتی بررسی شلنگ ورودی و خروجی و همچنین لاستیک‌های دور درب ماشین لباسشویی را نیز نباید فراموش کنید.

چرا با مشکل تخلیه نشدن کامل آب از لباسشویی بوش مواجه هستیم؟

این مشکل که می‌تواند باعث خرابی دستگاه و تمیز نشدن لباس‌های شما شود ممکن است به گرفتگی شلنگ‌های تخلیه آب مرتبط باشد. همچنین گاهی اوقات کثیف بودن زیاد فیلتر تخلیه باعث تخلیه نشدن کامل آب‌های داخل دیگ لباسشویی می‌شود. در ادامه نیاز به بررسی پمپ تخلیه ماشین لباسشویی و همچنین عیب یابی کامل برد الکترونیکی دستگاه وجود دارد.

تعمیرات لوازم خانگی در قم سرویس
تعمیر لباسشویی آبسال در قم

چرا در لباسشویی بوش آب گرم نمی‌شود؟

یکی از دلایل گرم نشدن آب در لباسشویی بوش خرابی المنت یا هیتر لباسشویی می‌باشد. همچنین احتمال ایراد پیدا کردن ترموستات وجود دارد که مسئول تنظیم دمای آب ماشین لباسشویی است. مورد دیگری که باید به بررسی آن بپردازید تایمر لباسشویی شما می‌باشد و همچنین احتمال خرابی هیدرواستات را در نظر داشته باشید. 

اگر شما به دنبال تعمیرات لباسشویی پاکشوما در قم هستید اینجا کلیک کنید

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بوش قم سرویس | تعمیر و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش قم سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه قم سرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات و سرویس ماشین لباسشویی بوش ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ماشین لباسشویی بوش باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی بوش در قم برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی لباسشویی بوش در قم

یکی از پرطرفدار ترین برند لباسشویی در کشور که طرفداران بسیار زیادی دارد، برند بوش است. لباسشویی های بوش به دلیل طول عمر بالا و کیفیتی عالی، از شهرت زیادی برخوردار هستند. اما برخی از معایب جزئی و کمرنگ سبب شده تا کاربران برخی از اوقات مجبور شوند سری به نمایندگی لباسشویی بوش در قم بزنند. تعمیر لباسشویی در قم، کار آسانی نیست چرا که اجزای آن بسیار پیچیده هستند؛ به همین دلیل پیشنهاد می‏شود تعمیرات آن را به دست متخصصان نمایندگی معتبر بسپارید. در ادامه با ما همراه باشید تا با برخی از مشکلات لباسشویی بوش و نحوه رفع آن‏ها بیشتر آشنا شوید.

علت از کار افتادن کلید چرخشی لباسشویی بوش

یکی از مهم ترین معایب لباسشویی بوش، از کار افتادن کلید چرخشی آن است. کلید چرخشی این دستگاه از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و اگر قطرات آب به آن اصابت کند، ممکن است در کمترین زمان از بین برود و دیگر کار نکند. در چنین شرایطی، می‏بایست برای تعمیر لباسشویی بوش در قم اقدام نمایید و دستگاه را به یک نمایندگی معتبر ببرید تا متخصصان کلید چرخشی ماشین لباسشویی را تعویض نمایند.

علت سرو صدای زیاد لباسشویی بوش و رفع مشکل در نمایندگی لباسشویی بوش در قم

سر و صدای لباسشویی بوش، علت های متفاوتی از جمله خرابی بلبرینگ‏ های موتور دارد. در بسیاری از مواقع، ممکن است مشاهده کرده باشید که لباسشویی در هنگام شستن البسه، صدای زیادی تولید می‏کند. این امر زمانی رخ می‏دهد که بلبرینگ‏های موتور و گیربکس ماشین لباسشویی به دلیل رطوبت بالا از بین رفته اند و نیاز به تعویض دارند. گرچه ممکن است تعویض بلبرینگ موتور این دستگاه آسان باشد، اما پیشنهاد می‏شود این فعالیت را تنها انجام ندهید و برای تعمیر لباسشویی بوش در قم، دستگاه را با دقت زیاد به نمایندگی معتبر منتقل نمایید.

مشکل نشت آب از درب جلوی لباسشویی بوش

در بسیاری از اوقات ممکن است مشاهده کرده باشید که در زمان شستشو لباس توسط لباسشویی بوش، مقداری آب در جلوی آن ریخته شده است و دور درب مرطوب می‏باشد. این امر زمانی رخ می‏دهد که لاستیک ‏های آبگیر دور درب لباسشویی دچار خرابی شده اند و باید تعویض گردند. در چنین مواقعی باید لباسشویی خود را به نمایندگی لباسشویی بوش در قم ببرید تا متخصصان لاستیک آبگیر آن را با بهترین کیفیت تعویض نمایند.

علت وجود بوی نامطبوع در لباسشویی بوش

یکی از علت ‏هایی که سبب ناخوشایند شدن کاربران در زمان استفاده از لباسشویی بوش است، وجود بوی نامطبوع درون لباسشویی می‏باشد. بسیاری از کاربران فکر می‏کنند با باز گذاشتن درب لباسشویی می‏توانند بو نامطبوع آن را از بین ببرند. اما این کار نشدنی است؛ در برخی از مواقع، به دلیل وجود پرز و کرک‏ های زیاد در البسه، منافذ هوای دیگ لباس کیپ می‏شوند و دیگر هوایی برای خشک شدن آن در لباسشویی جریان ندارد. در چنین شرایطی باید ماشین لباسشویی را به نمایندگی لباسشویی بوش در قم ببرید تا متخصصان برای باز کردن منافذ هوای دیگ اقدامات لازم را انجام دهند.

علت خراب شدن کلید چرخش لباسشویی بوش و تعمیر آن در نمایندگی لباسشویی بوش در قم

یکی از مسائل بسیار مهمی که سبب نارضایتی کاربران لباسشویی بوش شده است، کم بودن طول عمر کلید چرخشی کامپیوتر می‏باشد. تمامی فعالیت‏های لباسشویی اعم از شستشو، آبکشی، خشک کن و … توسط کلید چرخشی انجام می‏شود. به همین دلیل، اگر کلید دچار عیب شود نمی‏توان دیگر از لباسشویی استفاده نمود. به همین دلیل در این مواقع پیشنهاد می‏شود به هیچ عنوان اقدامی انجام ندهید و سریعا دستگاه را به نمایندگی لباسشویی بوش در قم منتقل نمایید. ناگفته نماند که تعمیر لباسشویی بوش در قم سبب می‏شود تا شما بتوانید ماشین لباسشویی خود را همانند روز اول دریافت کنید و از کار با آن لذت ببرید.

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز قم سرویس

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی ماشین لباسشویی بوش در قم سرویس از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد. مجموعه قم سرویس برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.